pff mijn man...
maandag 15 augustus 2011 om 11:55
Op dit moment zitten we in een verhuizing.
Mijn man is samen met broer en vader al een maand bezig om het huis klaar te krijgen.
Nu weet ik dat verhuizen stressvol is maar na mijn mening slaat zijn gedrag op het moment wel alles.
Al een paar weken hebben we ruzie over geld.
Hij vind het nodig om 30 euro per dag te besteden aan boodschappen coor hun in het nnieuwe huis daarnaast is ook elke dag friettent erg normaaldat is ook weer 20 euro en er word 30 euro gepint waar ik nietvan weet waar het heen gaat.
Ik vraag hem al 2 weken om bonnetjes voor overzicht maar krijg niks.
Na gisteren weer zo'n bedrag en hem weer vragen krijg ik alleen als reactie wij moeten ook eten.
Ja tuurlijk...maar zo duur?
Vervolgens krijg ik net een boos telefoontje van zijn moedet
Mijn man is samen met broer en vader al een maand bezig om het huis klaar te krijgen.
Nu weet ik dat verhuizen stressvol is maar na mijn mening slaat zijn gedrag op het moment wel alles.
Al een paar weken hebben we ruzie over geld.
Hij vind het nodig om 30 euro per dag te besteden aan boodschappen coor hun in het nnieuwe huis daarnaast is ook elke dag friettent erg normaaldat is ook weer 20 euro en er word 30 euro gepint waar ik nietvan weet waar het heen gaat.
Ik vraag hem al 2 weken om bonnetjes voor overzicht maar krijg niks.
Na gisteren weer zo'n bedrag en hem weer vragen krijg ik alleen als reactie wij moeten ook eten.
Ja tuurlijk...maar zo duur?
Vervolgens krijg ik net een boos telefoontje van zijn moedet
maandag 15 augustus 2011 om 12:53
Waarom heeft je man geen baan en kan hij wel 8 uur per dag in jullie huis werken? Wat moet er allemaal nog gedaan worden? Ik vind het een raar gebeuren! 80 euro per dag??! OMG wat koopt hij daar allemaal van?
Ik zou toch echt actie gaan ondernemen, een plan maken voor het huis en afspraken maken over de financieën. Hij brengt niks in maar geeft wel alles uit, dat kan toch niet!
Ik zou toch echt actie gaan ondernemen, een plan maken voor het huis en afspraken maken over de financieën. Hij brengt niks in maar geeft wel alles uit, dat kan toch niet!
maandag 15 augustus 2011 om 12:56
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer een hekel ik krijg aan de schoonfamilie van TO. Wat een lamzakken zeg. Die broer die lekker gratis woont en eet. Schop dat jong naar z'n ouders. Laat m daar de boel maar opvreten.
En dan je man... echt he... Dat moest de mijne niet zijn. Zet m eens aan het solliciteren, er is wel werk. Maar waarschijnlijk wil hij 'dat' baantje niet want *** Vul hier een waslijst aan excuses in.
Een maand doen over een huis opknappen... Ik heb, noodgedwongen (vriend werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis), in twee weken het hele huis geverfd in mn eentje. Alleen voor de woonkamer had ik hulp van mijn schoonzus. Beetje doorwerken, vroeg beginnen en af en toe een pauze voor koffie, broodje en een peukie.
TO, je zult nu toch echt op je strepen moeten gaan staan hoor. Je kan nu al je rekeningen niet meer betalen doordat jouw vent er het geld doorheen jaagt.
En dan je man... echt he... Dat moest de mijne niet zijn. Zet m eens aan het solliciteren, er is wel werk. Maar waarschijnlijk wil hij 'dat' baantje niet want *** Vul hier een waslijst aan excuses in.
Een maand doen over een huis opknappen... Ik heb, noodgedwongen (vriend werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis), in twee weken het hele huis geverfd in mn eentje. Alleen voor de woonkamer had ik hulp van mijn schoonzus. Beetje doorwerken, vroeg beginnen en af en toe een pauze voor koffie, broodje en een peukie.
TO, je zult nu toch echt op je strepen moeten gaan staan hoor. Je kan nu al je rekeningen niet meer betalen doordat jouw vent er het geld doorheen jaagt.
maandag 15 augustus 2011 om 12:56
quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 12:21:
Ze werken al 4 weken lang 8 uur per dag in de woning.
Het gaat echt alleen om vloer leggen , schilderen en gatjes dichten
Volgens schoonvader vrij normaal dat hetzo lang duurtBen jij er al geweest? Ik kan me niet voorstellen dat dat zo lang moet duren en ik kan me ook niet voorstellen waarom je dan elke dag zoveel geld moet uitgeven. Ik kan me wel voorstellen dat geld snel opgaat als je rookt, blowt, alcohol drinkt, gokt, naar de hoeren gaat enz.
Ze werken al 4 weken lang 8 uur per dag in de woning.
Het gaat echt alleen om vloer leggen , schilderen en gatjes dichten
Volgens schoonvader vrij normaal dat hetzo lang duurtBen jij er al geweest? Ik kan me niet voorstellen dat dat zo lang moet duren en ik kan me ook niet voorstellen waarom je dan elke dag zoveel geld moet uitgeven. Ik kan me wel voorstellen dat geld snel opgaat als je rookt, blowt, alcohol drinkt, gokt, naar de hoeren gaat enz.
maandag 15 augustus 2011 om 12:59
maandag 15 augustus 2011 om 13:01
Oja, wij hadden een oud huis met 5 kamers: in 2 weken hebben wij:
- alle muren geverfd, sommige 2 lagen
- alle plafonds geverfd
- een nieuwe vloer gelegd boven en de oude laten behandelen
- alle verwarmingsbuizen gelakt
- het houtwerk gelakt
- we zijn verhuisd
- de keuken opgeknapt (inc nieuw aanrecht plus aflakken van alle kasten, 8 stuks, binnen en buiten)
- alle gaten gedicht, schimmel opgeruimd, oude plinten verwijderd
- plinten gelakt
- lampen opgehangen
- alles, maar dan ook alles schoongemaakt
- horren geplaatst
- en nog veel meer
We hadden het eerste weekend 5 mensen over de vloer. Tussendoor tijdens de week met 3 mensen geklust. Daarna 4 in het volgende weekend en tijdens de verhuizing 8 mensen. Ik heb broodjes verzorgd en geschilderd en we hadden een lunch om U tegen te zeggen met fruit en snoep en broodjes en eieren en heerlijke dingen en 's avonds pizza, soep of friet. Ik ben in die twee weken voor al die mensen in totaal 150 euro kwijt geweest, meer niet, en iedereen heeft het nog over de catering
- alle muren geverfd, sommige 2 lagen
- alle plafonds geverfd
- een nieuwe vloer gelegd boven en de oude laten behandelen
- alle verwarmingsbuizen gelakt
- het houtwerk gelakt
- we zijn verhuisd
- de keuken opgeknapt (inc nieuw aanrecht plus aflakken van alle kasten, 8 stuks, binnen en buiten)
- alle gaten gedicht, schimmel opgeruimd, oude plinten verwijderd
- plinten gelakt
- lampen opgehangen
- alles, maar dan ook alles schoongemaakt
- horren geplaatst
- en nog veel meer
We hadden het eerste weekend 5 mensen over de vloer. Tussendoor tijdens de week met 3 mensen geklust. Daarna 4 in het volgende weekend en tijdens de verhuizing 8 mensen. Ik heb broodjes verzorgd en geschilderd en we hadden een lunch om U tegen te zeggen met fruit en snoep en broodjes en eieren en heerlijke dingen en 's avonds pizza, soep of friet. Ik ben in die twee weken voor al die mensen in totaal 150 euro kwijt geweest, meer niet, en iedereen heeft het nog over de catering
maandag 15 augustus 2011 om 13:03
maandag 15 augustus 2011 om 13:05
quote:Yraatje schreef op 15 augustus 2011 @ 13:02:
80 euro per dag aan eten is wel heel veel inderdaad.
Ik zou ook zelf een keer gaan kijken en toch even erop hameren dat je nu je vaste kosten niet meer kunt betalen.
En dat is ook nog eens exclusief avondmaaltijd!
Die nuttigen ze daarbij nog gezellig bij TO thuis.
80 euro per dag aan eten is wel heel veel inderdaad.
Ik zou ook zelf een keer gaan kijken en toch even erop hameren dat je nu je vaste kosten niet meer kunt betalen.
En dat is ook nog eens exclusief avondmaaltijd!
Die nuttigen ze daarbij nog gezellig bij TO thuis.
maandag 15 augustus 2011 om 13:09
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 13:04:
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat je man daar al een maand lang 8 uur per dag bezig is en je daar nog niet 1 keer bent wezen kijken.
Dus nogmaals Lee,ben je daar nu al eens gaan kijken hoe de zaken vorderen?Ze gaf in een eerdere post volgens mij aan dat zij er overdag is.
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat je man daar al een maand lang 8 uur per dag bezig is en je daar nog niet 1 keer bent wezen kijken.
Dus nogmaals Lee,ben je daar nu al eens gaan kijken hoe de zaken vorderen?Ze gaf in een eerdere post volgens mij aan dat zij er overdag is.
maandag 15 augustus 2011 om 13:11
maandag 15 augustus 2011 om 13:11
maandag 15 augustus 2011 om 13:12
Lee, wat ik me afvroeg: hebben jullie een datum gepland waarop jullie overgaan? Je moet bij de woningbouwver. toch aangeven per wanneer je jullie huidige woning opzegt. Dan weet je in elk geval wanneer er een eind komt aan het geklus. Met jullie beperkte budget kan ik me voorstellen dat je niet langer dan 1 maand dubbele huur wilt betalen.
maandag 15 augustus 2011 om 13:13
maandag 15 augustus 2011 om 13:14
maandag 15 augustus 2011 om 13:15
maandag 15 augustus 2011 om 13:18