Pffff vriend en sleutels!

02-05-2011 12:35 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even wat frustraties kwijt! Mijn vriend heeft laatst voor de zoveelste keer zijn sleutel kwijtgemaakt. Ik heb er 5 dagen geleden een nieuwe voor hem laten maken.

Ik ben vandaag eindelijk vrij nadat ik afgelopen weekend 20 uur heb gewerkt! Ik blij want ik wilde rond 12 uur gaan sporten, even boodschappen halen nieuw droogrek halen etc. Ik zeg vanochtend nog tegen mijn vriend " neem je je sleutel mee?" zegt hij dat hij niet weet waar die is. Om 10 uur ga ik uit bed en verrek!!!! MIJN sleutel weg, ik zit de rest van de dag opgesloten in huis!!!!!! En ik had me zo verheugd op mijn vrije dag.

Ik heb heb nog gesmst waar mijn sleutels zijn maar geen reactie van hem. Terwijl ik dondersgoed weet waar die zijn. Shit, ik ben boos.. En morgen weer werken:(

Wie kan er over dit soort dingen meepraten? Of wat haalt jou het bloed onder je nagels vandaan wat je partner betreft? Ik heb toch niks te doen dus barst maar los!
Dan laat je de volgende keer dat je sleutels bij laat maken gelijk een stuk of 20 maken. Dan heb je dit probleem niet.

Kan me wel voorstellen dat je je gefrustreerd voelt trouwens dat hij er nu met jouw sleutels vandoor is.
....

Wat is jouw vriend een hufter eerste klas zeg.

Ik zou dus ergens een sleutel verstoppen, mocht hij zo'n geintje weer flikken..

Alhoewel, mijn vriend zou mogen hopen dat'ie van mijn sleutel een kopie heeft laten maken... Ik zou het namelijk niet meer doen.
Zou hem geen eigen sleutel meer geven. Hij belt maar aan. Iemand die constant sleutels verliest is 'n gevaar voor je woning. Je kunt moeilijk elke keer je sloten blijven vervangen.
Ik zou de slotenmaker bellen en de sloten laten vervangen. Als er al x sleutes kwijt zijn dan woon je toch niet meer rustig.
Tja, als ie niet ogenblikkelijk terug kwam van zijn werk om mij te bevrijden ( je sluit je partner niet op omdat het jou beter uitkomt) dan zou ik de tijd gebruiken om zijn spullen in te pakken. Wat een droeftoeter.
Heb zelf geen reserve sleutel in huis? Voor dit soort gevallen of dat je hem zelf echt kwijt raakt.

Tja en wat je vriend betreft. Weet niet zo goed wat ik van moet denken, maar na een aantal keer is het natuurlijk wel heel vervelend. Woont hij ook in jou huis of is het jullie huis? Als het jou huis is zou ik op een gegeven moment denk alleen hem laten komen als ik thuis ben. Misschien lastig en raar, maarja, als hij niet op zijn sleutels kan letten.. Zo iig stoppen met sleutels bij te laten maken en straks iig goed duidelijk maken dat wat hij vanmorgen heeft gedaan echt niet kan!! Hij had beter zonder weg kunnen gaan en vragen of jij er was om de deur te openen als hij weer terug komt. Dit is wel erg hoor, zeker omdat hij niks laten weten op jou vraag waar ze zijn. HOpen dat hij die van jou vandaag niet kwijt raakt..
Erg hufterig om zomaar jouw sleutel mee te nemen.

En 20 sleutels bij laten maken zou ik ook niet doen. Blijkbaar strooit hij nogal rond met die sleutels, straks kom je thuis en is heel je huis leeggehaald omdat de vriend weer eens her of der een sleutel is verloren.

Niets meer bijmaken, staat ie vanzelf voor een dichte deur. Misschien, heel misschien gaat hij dan eens bedenken om die sleutel eens niet zo nonchalant overal te laten slingeren.
Heeft hij bewust je sleutels meegenomen en weet hij dat jij dan nergens naartoe kunt? Ik zou hem op zijn werk bellen en eisen dat hij naar huis komt. Dan levert hij maar een vrije middag van zichzelf in hiervoor, is hij nou helemaal gek?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
@maja dat is wel een goed idee, twee vliegen in een klap.
quote:Letgo schreef op 02 mei 2011 @ 12:41:

Dan laat je de volgende keer dat je sleutels bij laat maken gelijk een stuk of 20 maken. Dan heb je dit probleem niet.

Kan me wel voorstellen dat je je gefrustreerd voelt trouwens dat hij er nu met jouw sleutels vandoor is.

Dat zou ik dus echt niet doen!

quote:Maja82 schreef op 02 mei 2011 @ 12:44:

Ik zou de slotenmaker bellen en de sloten laten vervangen. Als er al x sleutes kwijt zijn dan woon je toch niet meer rustig.Mee eens, en als vriend dan weer een keer sleutels krijgt zal ik voor het aanbellen gaan. Kom op zeg.
Goeie tip van die steutel verstoppen en laten bijmaken! Laatst ook, ik ga de deur uit om te werken ik draai me om om de deur op slot te draaien en wat zie ik!! Een sleutel in de deur... En wat zegt hij? Oh, die moet er dan sinds gisteravond al in hebben gezeten.......
Ik hoop voor jou dat je vriend deze sleutel niet ook nog verliest in de loop van de dag. Want dan hebben jullie pas echt een probleem..... Hoewel.... ik ben het wel eens met de tip om vandaag nog de sloten te laten vervangen (heb je een 24-uurs service in de buurt?) en hem dan gewoon helemaal geen sleutel meer te geven....
quote:dametje27 schreef op 02 mei 2011 @ 12:47:

@maja dat is wel een goed idee, twee vliegen in een klap.Als je sleutel kwijt is ga je toch zoeken ipv een bij te laten maken. Die dingen lossen echt niet op ofzo.
Ohohcherso,

Is het nou jouw huis of jullie huis?

En als je nou heel goed gaat zoeken is de kans er dus dat jij waarschijnlijk een stuk of wat sleutels gaat vinden in broekzakken, hoeken en gaten?
Wat een eikel zeg om jouw sleutels mee te nemen. Jij kan nu geen kant op. Ik zou m ook bellen en eisen dat hij NU naar huis komt om de sleutel af te geven. Is ie nou helemaal besodemieterd.

En voortaan geen sleutels meer voor hem namaken. Daar zorgt ie dan maar mooi zelf voor. En anders moet ie voortaan maar aanbellen.
Ik zou echt WOEDEND zijn om het feit dat ik opgesloten zit op mijn vrije dag. Wat een eikel zeg, dat hij daar niet aan denkt. Hij had toch ook aan je kunnen vragen of je er voor wilde zorgen dat je thuis bent op het moment dat hij ook thuis komt zodat je hem binnen kunt laten? Wat egoistisch zeg. Hij heeft zeker zelf wel een leuk weekend gehad.
Ik zou even in je vriend zijn jas/broekzakken kijken. Dikke kans dat zijn sleutel daar inzit. Kun je nu tenminste lekker het huis uit.
quote:OhOhCherso schreef op 02 mei 2011 @ 12:48:

Goeie tip van die steutel verstoppen en laten bijmaken! Laatst ook, ik ga de deur uit om te werken ik draai me om om de deur op slot te draaien en wat zie ik!! Een sleutel in de deur... En wat zegt hij? Oh, die moet er dan sinds gisteravond al in hebben gezeten.......

Kan je niet lezen? Sleutels bij maken wordt afgeraden.

En wat je hier verteld.... Voel jij je nog wel veilig in huis? Ik zou iedere keer als hij een deur gebruikt gaan vragen waar hij zijn sleutel heeft.
Ik zou hem geen sleutel geven als hij hem steeds kwijt is. Dan blijf je sloten vervangen.

Ik heb mezelf een keer buitengesloten daar kan ik wel over mee praten.. :P Meer niet.

Ouders waren op vakantie en ik ging even buiten kijken, had deur op haakje gedaan maar helaas het waaide te hard
Haha bedankt voor de reacties allemaal doet me goed:) Het is ons huis. ( iemand vroeg er naar)

Ik ben ook in staat om hem naar huis te laten komen echter gaat dit niet, dit is zijn eerste werkdag op zijn nieuwe werkplek en dat is een uur hiet vandaan:(

Toen ik nog op mezelf woonde heeft hij mij ook een x opgesloten in mijn loeihete appartement tijdens het wk, 6 uur lang:s
Oh wat erg, dit is ons ook al zo vaak gebeurd. Nou ja, niet sleutels kwijtmaken, maar wel dat man zowel mijn sleutelbos als die van zichzelf mee had genomen. Dan had ik dus weer geen fiets en autosleutel en kon ik ook niet meer naar binnen (reservesleutel was toen net gebroken). Nu hebben we dus twee reservesleutels laten maken, eentje thuis en eentje bij de buren voor noodgevallen. Misschien ook iets voor jullie?
..
Ik zou heel erg geneigd zijn om de sloten te laten vervangen en vervolgens even een nachtje bij een vriendin te gaan logeren. Echt, ik vind het zo'n asociale actie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:borderwalk schreef op 02 mei 2011 @ 12:52:

Ik zou even in je vriend zijn jas/broekzakken kijken. Dikke kans dat zijn sleutel daar inzit. Kun je nu tenminste lekker het huis uit.Vergeet de la met rotzooi niet, zijn winterjas en zijn sporttas (indien aanwezig).
Ik zou 'm bellen en eisen dat hij die sleutel kwam brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven