Playboy

13-04-2010 14:45 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
.................................
Weet niet of mijn man ze wel eens koopt, maar hij 'leest' ze ongetwijfeld wel eens. So what...

Dat jij onzeker en jaloers bent, staat natuurlijk los van dat blad, dat zal ook in andere situaties tot uiting komen dunkt me?

Conclusie, ga iets doen aan je onzekerheid, kan je man gewoon de Playboy kopen.
Ga jij alleen naar films waarin acteurs spelen die jij lelijk vindt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb net zelf een topic geopend hoe je dingen kunt relativeren en hoe je je minder druk kunt maken. Ik zie nu dat er dingen zijn waar ik me dus echt al niet druk om kan maken. Meid, laat t dat blaadje lekker kopen. Jou kan ie aanraken, das veel fijner.
Het is ook elke keer wel wat ofnie met die vriend van je.....
Zou me niet van m'n stuk laten brengen door een paar foto's van Nicolette Kluijver als ik jou was.
Ach ja! Is ook zo!

Jij bent het 'mijn man valt op Lolita-meisjes' meisje...
En hoe is het eigenlijk afgelopen met de foto's van jonge meisjes die hij op z'n pc had staan?
Koop een paar bladen met wat mooie naakte bezwete en gespierde mannen en laat die vooral overal in huis slingeren.
Ach ja, Lolita's, dildo's, geen zin meer in sex...tistochaltijd wat he...
Nee ik deel die gevoelens niet met je. Maar realiseer je wel dat dit meisje erg ver van je vriend af staat. Hij vind haar mooi, kent haar persoonlijk niet, dus geen bedreiging lijkt mij.

Mannen kijken nou eenmaal naar andere vrouwen, wees blij dat je kerel eerlijk is dat hij graag de playboy bekijkt!
...........................
luna, zak door de grond !
Hij viel toch op jong en het liefst minderjarig?

Nou ja, Nicolette kan voor minderjarig door hoor
haha wat een reacties. Ik zie dat ik alweer veel te serieus heb gereageert!
quote:light schreef op 13 april 2010 @ 14:54:

ze is het tegenovergestelde van mij.

Heel dun, kleine borsten en een jong smoeltje.

Jij weegt 200 kilo, enorme hangers, en hebt een ouwe kop?
En daar komt bij dat het best een mooie shoot is geworden. De foto die hier een halve week op mijn scherm stond vond ik erg mooi. Ik vroeg nog aan mijn vriend of hij het blad niet wilde kopen, ik ben zelf namelijk best wel benieuwd naar de rest van de foto's.

Ik snap je problemen echt niet hoor. Misschien wordt het tijd om een keer professionele hulp te zoeken, voor jezelf.
Op straat kijkt hij toch ook niet alleen naar vrouwen die op jou lijken, daar zullen toch ook wel eens andere types tussen zitten? Dus waarom zit het je zo dwars?

Dat hij nu speciaal dat blad gaat kopen omdat zij er in staat.. dus al die 'moeite' doet om haar naakt te zien? Zou het anders zijn als hij gewoon even die foto's op internet had bekeken?
Dank je wel hoor, waar moet ik naartoe om gewoon een stel serieuze reacties te krijgen ?

Wat zijn jullie zielig zeg...........
quote:light schreef op 13 april 2010 @ 14:54:

Heel dun, kleine borsten en een jong smoeltje.

Hij koopt dat ding nooit en nu ineens moet hij deze hebben, ik kan het niet uitstaan !Huh, Nicolette Kluiver ofzo staat toch in de playboy?
Vorige week zondag kon je het zien bij spuiten en slikken! Zag er sexy uit hoor. Maar wel heel anders dan wie ze normaal is.
Light, je vent houdt van jeugdige type'tjes. Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken?

Leer er mee leven of kap er mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Meid, hij heeft verkering met je genomen (en nog steeds). Hoe veel bevestiging wil je nog meer?
quote:light schreef op 13 april 2010 @ 14:55:

luna, zak door de grond !Wat ben je vriendelijk zeg. Ik heb je topics gelezen en die gaan vrijwel alleen maar over je vriend met(voor jou blijkbaar) vreemde voorkeuren.
Enneuh.....ze heeft toch nieuwe tieten? Zo klein zijn ze niet meer volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven