Playboy
dinsdag 13 april 2010 om 14:49
Weet niet of mijn man ze wel eens koopt, maar hij 'leest' ze ongetwijfeld wel eens. So what...
Dat jij onzeker en jaloers bent, staat natuurlijk los van dat blad, dat zal ook in andere situaties tot uiting komen dunkt me?
Conclusie, ga iets doen aan je onzekerheid, kan je man gewoon de Playboy kopen.
Dat jij onzeker en jaloers bent, staat natuurlijk los van dat blad, dat zal ook in andere situaties tot uiting komen dunkt me?
Conclusie, ga iets doen aan je onzekerheid, kan je man gewoon de Playboy kopen.
dinsdag 13 april 2010 om 14:50
dinsdag 13 april 2010 om 14:54
Nee ik deel die gevoelens niet met je. Maar realiseer je wel dat dit meisje erg ver van je vriend af staat. Hij vind haar mooi, kent haar persoonlijk niet, dus geen bedreiging lijkt mij.
Mannen kijken nou eenmaal naar andere vrouwen, wees blij dat je kerel eerlijk is dat hij graag de playboy bekijkt!
Mannen kijken nou eenmaal naar andere vrouwen, wees blij dat je kerel eerlijk is dat hij graag de playboy bekijkt!
dinsdag 13 april 2010 om 14:57
En daar komt bij dat het best een mooie shoot is geworden. De foto die hier een halve week op mijn scherm stond vond ik erg mooi. Ik vroeg nog aan mijn vriend of hij het blad niet wilde kopen, ik ben zelf namelijk best wel benieuwd naar de rest van de foto's.
Ik snap je problemen echt niet hoor. Misschien wordt het tijd om een keer professionele hulp te zoeken, voor jezelf.
Ik snap je problemen echt niet hoor. Misschien wordt het tijd om een keer professionele hulp te zoeken, voor jezelf.
dinsdag 13 april 2010 om 14:58
Op straat kijkt hij toch ook niet alleen naar vrouwen die op jou lijken, daar zullen toch ook wel eens andere types tussen zitten? Dus waarom zit het je zo dwars?
Dat hij nu speciaal dat blad gaat kopen omdat zij er in staat.. dus al die 'moeite' doet om haar naakt te zien? Zou het anders zijn als hij gewoon even die foto's op internet had bekeken?
Dat hij nu speciaal dat blad gaat kopen omdat zij er in staat.. dus al die 'moeite' doet om haar naakt te zien? Zou het anders zijn als hij gewoon even die foto's op internet had bekeken?