Please geef me tips om me ex terug te krijgen!!

11-07-2009 22:24 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam nieuw op school de eerste dag vroeg ie me al en ik zei ja en het was leuk maar ik had het uitgemaakt omdat ik dacht dat hij het ooit zal uitmaken en omdat hij ieder meisje kan krijgen en toen vroeg een andere jongen me ik zei ja heb er spijt van hij is stom en die jongen waarmee ik het heb uitgemaakt is echt de ware maar hij huilde wel toen het een meisje het hem kwam vertellen (ik weet het is laf om niet zelf te doen en heb er ontzettend spijt van dat ik het heb uitgemaakt) maar ik was verliefd om verkering te hebben alleen die met hem was echt ik was met hem echt verliefd hij heeft telkens een nieuwe en een keer zei hij dat hij met danique had en later met inge en ik kwam erachter dat dat het zelfde meisje was dat vond ik wel laf maar soms dan doet ie iets (bijv jaloers maken of iets stoers) en dan kijkt ie naar mij hij is echt leuk en ik weet niet wat ik moet doen please geef me tips om hem terug te krijgen echt I LOVE HIM!! de enige minpunten aan hem zijn dat hij soms een beetje snel boos wordt en dat hij een player is niet een echt maar dat hij snel een nieuwe heeft en iedereen kan krijgen maar ik denk dat hij over me heen is gekomen omdat op kamp toen deden we ddw: doen durven of de waarheid ik deed w en iemand vroeg ben je nog steeds op ...... ik dacht na ik zei perongeluk nee ik had ja moeten zeggen want ik zag dat hij een beetje huilde en ik denk dat hij toen over me heen is gekomen please help sorry dat het zo lang is
Is er ook een Yes-forum? Want ik denk dat lezers daar wat meer met je mee kunnen voelen dan wij hier.
http://www.yes.nl/cafe/
*gniffel* Die reacties zijn te mooi :'D

MileyFan. Zeg/vraag het hem persoonlijk, als je hem zo graag terug wilt.

Grow a backbone, girl!
Breezert'je?
quote:MileyFan schreef op 11 juli 2009 @ 22:24:

Ik kwam nieuw op school de eerste dag vroeg ie me al en ik zei ja en het was leuk maar ik had het uitgemaakt omdat ik dacht dat hij het ooit zal uitmaken en omdat hij ieder meisje kan krijgen en toen vroeg een andere jongen me ik zei ja heb er spijt van hij is stom en die jongen waarmee ik het heb uitgemaakt is echt de ware maar hij huilde wel toen het een meisje het hem kwam vertellen (ik weet het is laf om niet zelf te doen en heb er ontzettend spijt van dat ik het heb uitgemaakt) maar ik was verliefd om verkering te hebben alleen die met hem was echt ik was met hem echt verliefd hij heeft telkens een nieuwe en een keer zei hij dat hij met danique had en later met inge en ik kwam erachter dat dat het zelfde meisje was dat vond ik wel laf maar soms dan doet ie iets (bijv jaloers maken of iets stoers) en dan kijkt ie naar mij hij is echt leuk en ik weet niet wat ik moet doen please geef me tips om hem terug te krijgen echt I LOVE HIM!! de enige minpunten aan hem zijn dat hij soms een beetje snel boos wordt en dat hij een player is niet een echt maar dat hij snel een nieuwe heeft en iedereen kan krijgen maar ik denk dat hij over me heen is gekomen omdat op kamp toen deden we ddw: doen durven of de waarheid ik deed w en iemand vroeg ben je nog steeds op ...... ik dacht na ik zei perongeluk nee ik had ja moeten zeggen want ik zag dat hij een beetje huilde en ik denk dat hij toen over me heen is gekomen please help sorry dat het zo lang is

Weet je dat niet zeker dan?

Oké oké, sorry...

*Toy, terug in je mandje*
quote:muziekmeisje schreef op 11 juli 2009 @ 22:29:

Print dit verhaal uit, schrijf je msn eronder, spuit er wat van je lievelingsparfum op, stop het in een knalroze envelop, teken er hartjes op en plak er lieve stickers bij, wacht hem morgen op bij de kluisjes, kijk hem lief aan, geef hem je envelop, zeg "ik wil vanavond heel graag even met je msn-nen/hyven/brommers kieken"...

..en dan gewoon afwachten

tsss dommie, het is schoolvakantie.

dus nu ziet ze hem ook weken niet

enige is, op je fiets stappen en het bij hem in de bus gooien, wel even z'n naam ook op de envelop zetten.
Ik dacht meteen aan Vicky Pollard van Little Britain!
Oja het is schoolvakantie.... voel mij nu ineens beetje oud, kom ik dan met mijn nietszeggende lichte problemen op liefdesgebied, kan dus altijd erger....
Een zekere Phiep, gewaardeerd mede-forummer en buitengewoon deskundig waar het de liefde aangaat, is thans bezig met een experiment om haar eigen ex opnieuw voor zich te winnen. Naar ik begrijp heeft zij indrukwekkende vorderingen laten zien en heeft de man haar de afgelopen maand toch al gauw twee SMS-jes gestuurd waarin dit keer niet gevraagd werd hem met rust te laten. Ik zeg Phiep is je vrouw. Succes!
Wuiles
Wuiles..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
MileyFan, ik zeg, gewoon negeren die jongen! Geen gezeik, hij komt vanzelf terug.
quote:Maleficent schreef op 11 juli 2009 @ 22:50:

[...]

Ik vind het heel lief hoor en ook schattig, maar een meisje die haar verkering laat uitmaken door iemand anders is denk ik hooguit 13, dus die zit hier echt niet op het goede forum.waarom niet, op het Tina forum zitten meisjes die net zo onvolwassen zijn als zei, wat geven die haar voor advies, laat het iemand anders voor je uitmaken, mijn god. waarom zouden wij haar hier geen wijze raad kunnen geven, waarom wordt zij hier direct weer weggestuurd, beetje triest, misschien is ze idd beter af op een ander forum, misschien behandelen ze haar daar wel normaal.
Ik kan helemaal geen wijze raad geven, Newstylista, ik zweette zelf peentjes als ik een jongen om verkering wou vragen. Toen ik 14 was en nu nog steeds. (Gelukkig heb ik inmiddels 20 jaar verkering...)
nou dan reageer je niet als je niks kunt zeggen. maar menig forummer heeft hier kinderen, wat als je dochter/zoon met zo'n verhaal komt aanzetten, lach je hem/haar dan ook uit, zeg je dan ook, ga maar naar de buurvrouw???

ik snap die mentaliteit echt niet.
bladiebladiebla
quote:kyomitiffanybottse schreef op 12 juli 2009 @ 21:28:

SneuZo hey, dat is nog eens een bijdrage.
quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2009 @ 21:29:

Zo hey, dat is nog eens een bijdrage.En dat als eerste post, wàt een binnenkomer!
quote:Capibara schreef op 12 juli 2009 @ 23:01:

[...]

En dat als eerste post, wàt een binnenkomer! Die kan haar account wel weer opheffen
Mileyfan toch, wat een drama! Ik voel zeker met je mee. Jij bent zo verliefd op hem, maar uit onzekerheid ben je bij hem weggerend. En nu ben je bang dat het nooit weer wat wordt, en hij is natuurlijk wel echt je ware.

Ik ben bang dat dat echt te laat is, hij heeft tenslotte na jou ook allemaal vriendinnetjes gehad. Als je het echt zeker wilt weten, dan zul je hem toch moeten vragen. Wie weet is hij jou ook nooit vergeten en krijgen jullie weer dikke verkering! Mocht dat er níet inzitten, heb je pech en zit er maar één ding op: koop een pak tissues en véél te veel chocola, ga in bed liggen janken en werk al die chocola naar binnen... Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven