prille liefde

10-05-2008 22:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Sinds ongeveer 2 maanden heb ik contact met een leuke jongen.

Ik heb hem leren kennen in het uitgaansleven. Een keer in de week spreken we met elkaar af. Het is voor mij alleen niet duidelijk wat hij nou precies wil, dan bedoel ik meer van of hij verliefd op me is, of alleen maar spel. Hij doet we heel lief tegen me en stuurt me altijd gelijk smsjes terug, maar ik weet niet of hij het meent.

Het is een Marokaanse jongen en in het verleden heb ik ook een Marokaans vriendje gehad. Het probleem is alleen dat ik daar niet zulke goede ervaringen mee heb gehad. Hij ging namelijk vreemd, of het de normaalste zaak van de wereld was. Ik ben bang dat deze jongen ook zo is. Ook al zijn er geen aanwijzingen dat hij vreemd gaat. Ik heb hem al weleens gevraagd of hij het leuk vond afgelopen keer en toe zei hij: jawel. Dat klinkt ook niet echt enthousiast vind ik. Hij is namelijk erg rustig van zichzelf, misschien dat het daar mee te maken heeft.

Kortom ik vind dat hij nogal vaag is.

Wat vinden jullie hiervan en is een keer in de week normaal?

Groetjes
Tja, wat is tegenwoordig nog 'nomaal'?

Waarom vraag je niet aan hemzelf wat hij nou precies wil en hoe hij er tegenover staat? Dat is de beste manier lijkt me.
Zien jullie elkaar alleen maar met stappen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een keer in de week kan normaal zijn, maar waarom vraag je hem niet of hij wat vaker wil afspreken?

Als het een rustige jongen is, dan kun je niet verwachten dat hij ineens superblij tegen je gaat doen.

Maar hoe verloopt jullie contact? Neem jij altijd contact met hem op of neemt hij ook wel eens het initiatief?

Wanneer het allemaal van jou uitgaat, dan is het misschien niet eens een keer zo gek om eens niks te laten horen en af te wachten hoe hij gaat reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven