PWS onderzoek vreemdgaan

04-01-2011 17:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva's,

Zoals bij jullie wellicht bekend is, moet je in je examenjaar een profielwerkstuk maken. Ik zit in 6vwo en maak dit pws bij Engels. Voor mijn pws heb ik een onderzoek gedaan naar het leven van Guinevere, de vrouw van Koning Arthur en de minnares van Sir Lancelot. Uiteindelijk wil ik dit onderzoek verwerken tot een tijdschrift.

Om dit tijdschrift geen sloffige verzameling van feiten te laten worden ben ik op zoek naar een vrouw die vreemdgaat of dat ooit heeft gedaan en die daar een openhartig interview met mij over zou willen houden. Volledig anoniem uiteraard. Dit interview zal per email of telefoon plaatsvinden. Voor meer informatie kunt u mailen naar guinevere17@live.nl

Met vriendelijke groet,

Guinevere17

p.s. ik heb toestemming van Viva om dit verzoek te posten.
en gisteren had Playboy ook toestemming om een oproepje te plaatsen.

Ik verwacht eerst een berichtje van de redactie dat er inderdaad toestemming verleend is.

Hoe dan ook, ik ben nog nooit vreemd gegaan, dus kan je sowieso niet helpen.
Sinds wanneer geeft viva toestemming voor dit soort onzin??

Kun je ook bewijzen dat zij toestemming hebben gegeven?
ik heb het al gevraagd op het modtopic, we wachten af.
Ik snap niet wat het verhaal van Guinevere te maken heeft met de huidige vorm van vreemd gaan.

Een huwelijk was toen nog niet een op romantische liefde gebaseerde verbintenis. Of leer je dat niet op school?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Toestemming? En hoe zit het dan met 'geen forummers speciale gunsten verlenen' zoals bij de index van de eetpijler? Monniken, kappen...?
Doe eens aardig allemaal... Ze vraagt het toch netjes?

Ik heb geen ervaring met vreemdgaan, dus kan je niet helpen. Succes!
ik doe aardig, ik heb alleen vragen bij die 'toestemming'.
Ok, als jullie hier problemen mee hebben zal ik het bericht verplaatsen naar het prikbord, sorry voor het ongemak.

Guinevere17
ik vind het verder een leuk idee en een interessant onderwerp. Hartstikke leuk voor een werkstuk.
quote:LeMair schreef op 04 januari 2011 @ 17:21:

Doe eens aardig allemaal... Ze vraagt het toch netjes?

Ik heb geen ervaring met vreemdgaan, dus kan je niet helpen. Succes!Ik wist niet dat als je het netjes vroeg je de regels mocht overtreden. Weer wat geleerd vandaag
Leuk idee inderdaad.

Als je inderdaad toestemming hebt kan je het misschien eens proberen in het topic 'Twee liefdes'. Daar schrijven vrouwen mee die er een minnaar op na houden.
quote:guinevere17 schreef op 04 januari 2011 @ 17:23:

Ok, als jullie hier problemen mee hebben zal ik het bericht verplaatsen naar het prikbord, sorry voor het ongemak.

Guinevere17Ah, dus toch geen toestemming gekregen?
wat wordt er trouwens traag gemodereerd, voor de oorlog was een dergelijk topic met een half uurtje weg
Ik zie dat je OPROEP ook bij gevraagd staat. Dus jij hebt werkelijk toestemming om deze oproep ook op het forum te plaatsen van de redactie?

O, of gaat Sanoma dit boeiend tijdschrift uitgeven? Nog advertentieruimte over toevallig?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 04 januari 2011 @ 19:05:

O, of gaat Sanoma dit boeiend tijdschrift uitgeven? Jawel, met Playboy zoals ik gister vernomen heb
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Fame schreef op 04 januari 2011 @ 19:05:

Ik zie dat je OPROEP ook bij gevraagd staat. Dus jij hebt werkelijk toestemming om deze oproep ook op het forum te plaatsen van de redactie?

O, of gaat Sanoma dit boeiend tijdschrift uitgeven? Nog advertentieruimte over toevallig?ik dacht dat oproepjes voor huiswerk wel op het prikbord mochten maar niet op het forum. Hoe dan ook, vreemd dat dit topic er nog steeds staat. Wordt er tegenwoordig daadwerkelijk maar een half uur per dag gemodereerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven