raad aub

14-06-2010 22:57 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi mensen

Ik heb wat raad nodig.ik ben een mama van 30 met 4 kids.ben al 13jaar samen met mijn partner.nu de afgelopen 2 maand is hij terug gaan studeren,auto carroserie.de eerste 8 weken ging alles goed maar dan is er iets gebeurt dat me niet aanstond.smiddag trok hij is mee van een joint,vond op zich niet zo erg.maar die avond vroeg een van zijn medestudenten of hij aan wat kon geraken.en ja hij kende iemand die hij al effe geen contact met had,dus hij deed het voor de uitzondering.nu ik ben ziek geworden,oververmooied.4 kids,huishouden en 32 uren werken in 2 verschillende winkels.de doktor zet mij een week thuis.die week begon het.hij begon veel smsen te krijgen en dan draaide hij zijn rug naar me toe,ja ik werd wat boos en vroeg waarom,om my te pesten zie hij de dag erna.op het werk werd ik weer niet goed.ik ging naar huis.die avond werd het erger.ik vroeg om te stoppen met smoren want hij deed het al thuis ondertussen.en niet meer met die kerel omgaan.eerst zie hij ja goed.ik kon de dag erna niet gaan werken maar had overuren en mocht ze opnemen.overdag terwijl hij op school was.zijn laatste dag.de andere hadden de woensdag al gedaan en normaal gingen ze iets drinken maar das niet door gegaan,

dus overdag vrijdag hebben we woorden ik kreeg het nog erger een paniek aanval zeker.tegen 2u zegt hij dat hij iets zou gaan drinken met hun vandaag,op zich had ik dat niet erg gevonden maar ik was niet goed en zag het niet zitten om nog alleen op de 4 kids te letten.dus dan hadden we heel erg ruzie omdat ik hem nodig had maar hij had zijn vrienden nodig.als het nu allemaal gasten waren tot daar toe maar 1 is een lesbi(heb daar geen probs mee).ik werd ongerust toen ik een bericht las jij bent de .

eerste vent dat ik ooit zo goed voel .......dit vond ik ongepast.niet

ik heb hem laten gaan.

toen hij om 4u binnen kwam.hebben we wat gepraat.en hij zie dat hij die nodig had iets buiten zijn gezin.ok ik probeer daar wel met te leven.maar wat wilt dat nu zeggen?dan zaterdag avond zegt hij dat hij niet weet of hij nog van me houd.

nu een paar dagen later.

donderdag was hij bij dien dealer,vrijdag bij dien vrienden?zaterdag thuis,zondag dealer en vandaag naar dien lesbo smoor gaan brengen dus langs dien junk.dit is toch erover.

hij zegt nu dat hij wel van mij houd en dat het goed kom.

mij bedriegen nee dat is hij niet echt niet.

hij zegt ook dat hij de rest van de week thuis blijft,ik hoop het.

maar hij verstopt nog steeds zijn gsm en constant berichtjes.

ik word er echt gek van,is dit normaal zo met je vrienden die je amper kent.je gezin in de steek laten.hij mag vrienden hebben maar niet als het schade veroorzaakt.

raad is welkom.
Nee, het is niet normaal dat hij zo de hort op gaat als jij hem zo nodig hebt.

Maar jezus, dit is toch wel een van de onduidelijkste lappen tekst ooit. Hulde aan mezelf dat ik erdoor ben gekomen!
Ja, dat vind ik echt.
Ik zit hier bijna te stikken in mijn chocolade hazelnoten.. Hilarisch!
dan zaterdag avond zegt hij dat hij niet weet of hij nog van me houd.

nu een paar dagen later.

Dat doet hij wel in ieder geval met smoor en wellicht op andere wijze zoals ik het lees.

donderdag was hij bij dien dealer,vrijdag bij dien vrienden?zaterdag thuis,zondag dealer en vandaag naar dien lesbo smoor gaan brengen dus langs dien junk.dit is toch erover.

Ja dat is erover jij vindt het erover.
Verklaring: Smoor

Re: Rook/Drink/Smoor jij?

Ik drink niet, ik rook niet, ik gebruk geen drugs en dat ben ik ook niet van plan. XD Ik ben een voorbeeldkind

Gevonden op een of ander belgisch forum
Je hebt 4 kinderen met deze man die dus smoor gebruikt naast zijn kinderen. Daarnaast ben je overspannen wat er misschien ook voor zorgt dat je verhaal verward is geschreven.Dit is heel ongezond zoals ik het lees voor jouw kinderen voor jou én voor jouw man.

Maak een afspraak met je dokter, vertel hem/haar eerlijk wat er allemaal speelt, Oftewel zoek hulp. Dit kan zo niet.

Sterkte
Raad? Welja......eens kijken:

Jij bent overspannen van alles wat je doet en hij vindt het ook niet echt tof thuis.

Zullen we daar mee beginnen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:clare schreef op 14 juni 2010 @ 22:57:

hi mensen

Ik heb wat raad nodig.ik ben een mama van 30 met 4 kids.ben al 13jaar samen met mijn partner.nu de afgelopen 2 maand is hij terug gaan studeren,auto carroserie.de eerste 8 weken ging alles goed maar dan is er iets gebeurt dat me niet aanstond.smiddag trok hij is mee van een joint,vond op zich niet zo erg.maar die avond vroeg een van zijn medestudenten of hij aan wat kon geraken.en ja hij kende iemand die hij al effe geen contact met had,dus hij deed het voor de uitzondering.nu ik ben ziek geworden,oververmooied.4 kids,huishouden en 32 uren werken in 2 verschillende winkels.de doktor zet mij een week thuis.die week begon het.hij begon veel smsen te krijgen en dan draaide hij zijn rug naar me toe,ja ik werd wat boos en vroeg waarom,om my te pesten zie hij de dag erna.op het werk werd ik weer niet goed.ik ging naar huis.die avond werd het erger.ik vroeg om te stoppen met smoren want hij deed het al thuis ondertussen.en niet meer met die kerel omgaan.eerst zie hij ja goed.ik kon de dag erna niet gaan werken maar had overuren en mocht ze opnemen.overdag terwijl hij op school was.zijn laatste dag.de andere hadden de woensdag al gedaan en normaal gingen ze iets drinken maar das niet door gegaan,

dus overdag vrijdag hebben we woorden ik kreeg het nog erger een paniek aanval zeker.tegen 2u zegt hij dat hij iets zou gaan drinken met hun vandaag,op zich had ik dat niet erg gevonden maar ik was niet goed en zag het niet zitten om nog alleen op de 4 kids te letten.dus dan hadden we heel erg ruzie omdat ik hem nodig had maar hij had zijn vrienden nodig.als het nu allemaal gasten waren tot daar toe maar 1 is een lesbi(heb daar geen probs mee).ik werd ongerust toen ik een bericht las jij bent de .

eerste vent dat ik ooit zo goed voel .......dit vond ik ongepast.niet

ik heb hem laten gaan.

toen hij om 4u binnen kwam.hebben we wat gepraat.en hij zie dat hij die nodig had iets buiten zijn gezin.ok ik probeer daar wel met te leven.maar wat wilt dat nu zeggen?dan zaterdag avond zegt hij dat hij niet weet of hij nog van me houd.

nu een paar dagen later.

hij zegt ook dat hij de rest van de week thuis blijft,ik hoop het.

maar hij verstopt nog steeds zijn gsm en constant berichtjes.

ik word er echt gek van,is dit normaal zo met je vrienden die je amper kent.je gezin in de steek laten.hij mag vrienden hebben maar niet als het schade veroorzaakt.

raad is welkom.Man is terug gegaan om te studeren. Haar auto heeft een carroserie (pluspunt) Van de twee maanden dat haar man weer studeerde ging het de eerste 8 weken wel goed daarna problemen? Hij deed iets voor de uitzondering met iemand waar hij geen contact mee had? TO is moe, dokter stuurt haar een week naar huis, maar ze gaat de volgende dag weer werken, omdat partner achterstevoren sms. Toch weer ziek op het werk dan maar naar huis waar man smoorvlees maakt? Op woensdag had man geen dorst. Vrijdag ruzie omdat ze hem nodig had maar als 1 vriend geen lesbo was, was het geen probleem. ik geef het op........
"vandaag naar dien lesbo smoor gaan brengen dus langs dien junk.dit is toch erover"

Vert:

Hij is vandaag wiet wezen brengen bij die pot. Hij is dius langs geweest bnij haar, een junk! Dat gaat toch te ver! "
Owww..ik dacht ik moet iets raden..leuk spelletje.

Nou oke dan ga maar lezen.
Mensen, niet zitten plagen omdat je het dialect niet kan lezen. Het zou handiger zijn geweest mocht TO even de boel komen verhelderen, maar alleejaa, een klèn bikke respect voort dialect van O kan best, ehm, hoor!

(vier jaar belgie hebben toch nut: ik kan het lezen! )
quote:tilalia2 schreef op 14 juni 2010 @ 23:37:

"vandaag naar dien lesbo smoor gaan brengen dus langs dien junk.dit is toch erover"

Vert:

Hij is vandaag wiet wezen brengen bij die pot. Hij is dius langs geweest bnij haar, een junk! Dat gaat toch te ver! "ah... dan pas ik even mijn denken hierboven aan
quote:tilalia2 schreef op 14 juni 2010 @ 23:37:

Vert:

Hij is vandaag wiet wezen brengen bij die pot. Hij is dius langs geweest bnij haar, een junk! Dat gaat toch te ver! "

Ik vind het heel knap dat je dat eruit hebt weten te halen..

Mijn vertaling zou zijn geweest: "Vandaag naar jouw smoorverliefde lesbo gebracht en toen erover gegaan", ofzo..
quote:noahtb schreef op 14 juni 2010 @ 23:41:

[...]

Ik vind het heel knap dat je dat eruit hebt weten te halen..4 jaar Belgie doet wonderen
Ties in Belgie ne stuk lastiger aan uwen dagvoorraad te geraken dan in Nederland, he, vergis u niet, ties daar nochtans echt strafbaar! Zeker met de kleinmannen in huis

Raad vragen als hij strafbare feiten pleegt bij de kleinmannen? Naar de dokteur.
quote:tilalia2 schreef op 14 juni 2010 @ 23:45:

Ties in Belgie ne stuk lastiger aan uwen dagvoorraad te geraken dan in Nederland, he, vergis u niet, ties daar nochtans echt strafbaar! Zeker met de kleinmannen in huis

Ooooh Tilalia het is besmettelijk.
quote:monalisalove schreef op 14 juni 2010 @ 23:54:

[...]

Ooooh Tilalia het is besmettelijk.

Nieeh, khaddat al voor iek dîh topic ooit opende: zet mennen alfuur tuussen de vlamingen entis weer teruug hoor, 'taccent.

En de zinsbouw
quote:Enneaaa schreef op 14 juni 2010 @ 23:54:

Raad vragen als hij strafbare feiten pleegt bij de kleinmannen? Naar de dokteur.In Belgie is men coulant om softdrugsbezit als er absoluut geen kinderen bij kunnen komen. Als jij betrapt wordt op gebruik en bezit en je hebt kinderen, krijg je een hoop gelazer.
Clare,

Ik zou het zeer zeker niet vertrouwen. Je achterdocht is terecht. Iemand die angstvallig zijn GSM verbergt is niet te vertrouwen. Ik zou hem toch confronteren. Zijn plotselinge ommekeer is misschien ingegeven door het feit dat zijn lesbienne hem heeft afgewezen.

Hoe gelukkig ben je met hem? Zit er meer niet goed in de relatie? Of wil je er voor gaan?

Dit klopt in ieder geval niet. Maak je boos en maak je sterk.
Wat zijn kleimannen?
Dat begreep ik net ja.... TO je wilt je kinderen toch niet kwijt? Kom op overspannen of niet, nu even een plan maken.

Wat kan jij volgens jezelf nu doen?
kleinmannen zijn je (de) kinderen.
quote:noahtb schreef op 15 juni 2010 @ 00:01:

Wat zijn kleimannen?Huh ik las kleiNmannen... ik dacht kinderen dus.
quote:monalisalove schreef op 14 juni 2010 @ 23:28:

[...]

Man is terug gegaan om te studeren. Haar auto heeft een carroserie (pluspunt) Van de twee maanden dat haar man weer studeerde ging het de eerste 8 weken wel goed daarna problemen? Hij deed iets voor de uitzondering met iemand waar hij geen contact mee had? TO is moe, dokter stuurt haar een week naar huis, maar ze gaat de volgende dag weer werken, omdat partner achterstevoren sms. Toch weer ziek op het werk dan maar naar huis waar man smoorvlees maakt? Op woensdag had man geen dorst. Vrijdag ruzie omdat ze hem nodig had maar als 1 vriend geen lesbo was, was het geen probleem. ik geef het op........Goed verhaal, toch geloof ik dat het niet he-le-maal klopt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maarre even zonder bellege grappen. Volgens mij heeft die vent gewoon even weer een schooltijd periode met alles erop en eraan. Vrienden, blowen, beetje uitgaan volgens mij niets mis mee, zolang het niet te lang duurt. Gaat wel weer over meestal. Maar of dit direct het echte probleem is of het wel of niet houden van of de depri gevoelens van TO dat is mij nog niet duidelijk. Ik proef namelijk ook een beetje jalousie in de vorm van.... hij heeft lol en ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven