Raar gevoel

06-06-2017 23:44 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
24 jr samen twee Kids....
Ik zzp'r zei werkt in de schoonmaak.
Alles koek en ei...tot ze geopereerd moest worden aan haar pols ...
Op haar werk was een pipo die zei 'ik stuur je wel berichtjes toe voor vertier '
Niks mis mee op zich ...tot ik hoorde dat hij een open relatie had .
Na een aantal weken stopte ze met het whatsappen (berichten had ik gezien)
Inmiddels ging ze steeds meer werken ,en dit bij andere bedrijven.
Hierop had ik commentaar omdat ze teveel werkte en beginnende reuma heeft .
Na verloop van tijd groeide we uit elkaar en minde ze niet echt met haar werk .
Tot ze in februari weer aan het whatsappen was met die pipo zonder te te zeggen ....inmiddels heeft ze hem geblokkeerd en toegegeven dat dit echt een super domme fout van haar was en me gezworen dat er alleen ge-whatsapped is .(en gewoon gekkigheid naar elkaar is gestuurd)
Nu werkt ze met diverse collega's en die hebben me gezworen dat er echt niks is ...dit zal ik dan maar aan moeten nemen.
Na een heftige periode wil ze verder om onze relatie te redden en heeft uit zichzelf ingezien dat ze te veel werkt en we hierdoor als broer en zus leven.
Mooi zeg ik .....maar nu loop ik met een raar tja onzeker/wantrouwend/brok in m'n keel gevoel rond .
Ik wil m'n boeltje niet kwijt maar 't voelt ja raar ...
We zijn midden 40 en ben op het moment er onzeker , tenminste zo voel ik mij .
Afgelopen weekend zijn we samen weg geweest, dit was gezellig en voelde goed .
Eenmaal thuis kreeg ik weer dat kloten gevoel ....
Moedeloos word ik er van zeg pff .
ik moet er wel bij zeggen dat ik al een jaar loop te zeiken dat ze teveel werkt (48 uur per week )
Tja weggaan met gevolg dat ik m'n huis moet verkopen dat we 4 jaar terug helemaal hebben gerenoveerd, m'n garage en oldtimer weg moet doen is ook zo wat ....dan de jongens nog .....maar om dit alles bij haar blijven is ook niet goed ...al met al kunnen we niet zonder en met elkaar...maar dat rare gevoel speelt me parten ....en maakt me radeloos.......
anoniem_348267 wijzigde dit bericht op 06-06-2017 23:49
5.02% gewijzigd
FF serieus. Jij hebt een compleet gerenoveerd huis, een belendende garage met een oldtimer er in, en vervolgens laat je weten dat je vrouw zich het schompes moet werken in de schoonmaak?

terwijl ze beginnende reuma heeft?
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 07-06-2017 10:17
Reden: ik vergat de reuma
8.82% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven