Raar?
vrijdag 3 februari 2012 om 14:38
vrijdag 3 februari 2012 om 14:57
OH mijn god wat een $%#& vraag.
Dan weten de meeste mannen wel hoe laat het is.
Je keek hem toch niet aan met zo'n blik van, als je ja zegt dan knip ik je pik eraf als je aan het slapen bent.
Serieus, vraag je vriend vanavond of hij vind of je dik bent.
//tot zover het botte
Nee, het was niet een verstandige vraag. Je weet nooit wat de toekomst brengt.
Dan weten de meeste mannen wel hoe laat het is.
Je keek hem toch niet aan met zo'n blik van, als je ja zegt dan knip ik je pik eraf als je aan het slapen bent.
Serieus, vraag je vriend vanavond of hij vind of je dik bent.
//tot zover het botte
Nee, het was niet een verstandige vraag. Je weet nooit wat de toekomst brengt.
vrijdag 3 februari 2012 om 15:05
quote:Ruza schreef op 03 februari 2012 @ 14:41:
Hij is eerlijk! Gefeliciteerd!Dat dus! En ik vind het ook een stomme vraag. Als je heel realistisch bent weet je toch zelf ook wel dat je niet eeuwig verliefd op dezelfde persoon zult blijven? Op den duur verandert die verliefdheid in houden van, en ja, dan zou je eventueel wel eens kriebels van een ander kunnen krijgen. Maar zolang je daar verder niets mee doet is er toch niets aan de hand?
Hij is eerlijk! Gefeliciteerd!Dat dus! En ik vind het ook een stomme vraag. Als je heel realistisch bent weet je toch zelf ook wel dat je niet eeuwig verliefd op dezelfde persoon zult blijven? Op den duur verandert die verliefdheid in houden van, en ja, dan zou je eventueel wel eens kriebels van een ander kunnen krijgen. Maar zolang je daar verder niets mee doet is er toch niets aan de hand?
vrijdag 3 februari 2012 om 17:50
@TO: ik ben het niet met je vriend eens. Je kunt je namelijk afsluiten voor verliefdheid. Als je echt niet verliefd wil worden, word je het ook niet. Omdat je bij de eerste alarmbellen er al voor kiest om contact te mijden bijvoorbeeld
Daarom worden verantwoordelijke mensen ook nooit verliefd op de partner van een BFF, een zus, etc.
Daarom worden verantwoordelijke mensen ook nooit verliefd op de partner van een BFF, een zus, etc.
vrijdag 3 februari 2012 om 17:53
toen ik tijdens mijn relatie iets soortgelijks vroeg aan mijn vriend (aan het begin vd relatie): wat doen we als 1 van ons verliefd wordt op een ander? Was zijn antwoord: ik word niet verliefd op een ander.
Ikzelf vind dat je kop in het zand steken. Het is de realiteit dat er 1 of beiden wel een keer verliefd op iemand anders wordt. Hoe je ermee omgaat dat is wat anders,...
Dus een eerlijk antwoord van je vriend. Ik had liever destijds ook een eerlijk antwoord gewild
Ikzelf vind dat je kop in het zand steken. Het is de realiteit dat er 1 of beiden wel een keer verliefd op iemand anders wordt. Hoe je ermee omgaat dat is wat anders,...
Dus een eerlijk antwoord van je vriend. Ik had liever destijds ook een eerlijk antwoord gewild
vrijdag 3 februari 2012 om 18:10
Wat een stomme vraag om te stellen. Had je dit antwoord echt niet verwacht van hem?
Ik snap dat het een beetje rottig is om te horen, maar wat had je verwacht dan? Mensen kunnen nou eenmaal verliefd worden op een ander, dat heb je zelf niet in de hand. Wel wat je met die verliefde gevoelens doet heb je wel in de hand.
Kortom, ik vind zijn antwoord niet raar.
Ik snap dat het een beetje rottig is om te horen, maar wat had je verwacht dan? Mensen kunnen nou eenmaal verliefd worden op een ander, dat heb je zelf niet in de hand. Wel wat je met die verliefde gevoelens doet heb je wel in de hand.
Kortom, ik vind zijn antwoord niet raar.