Raar?

03-02-2012 13:52 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht vroeg ik aan mijn vriend: jij zal toch nooit verliefd worden op een ander? Toen zei hij: je kan altijd verliefd worden op een ander.

En nu zit ik te piekeren...wat een rotantwoord! Wat vinden jullie?
@MV

Ben het met je eens. Verliefd worden overkomt je en vreemdgaan doe je nog altijd zelf.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik vind je nogal onzeker overkomen en ben t verder eens met de rest..

Maar dat wil je vast niet horen..
Waarom stel je in godsnaam zo'n vraag.
En hij heeft gelijk. Als het iemand overkomt gebeurt dat, maar het gaat om hoe die persoon er mee omgaat. Als in negeren? Voor iemand gekpozen hebben en daarbij blijven?

Beetje puberale vraag dit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:cheerlesscard schreef op 03 februari 2012 @ 13:55:

Nooit vragen stellen waar je het antwoord eigenlijk niet van wil weten...helemaal mee eens! En zijn antwoord is wel eerlijk...
Hij is eerlijk! Gefeliciteerd!
Dat klinkt als iemand die wantrouwen en jaloezie zat is.
it's a big club and you ain't in it
OH mijn god wat een $%#& vraag.

Dan weten de meeste mannen wel hoe laat het is.

Je keek hem toch niet aan met zo'n blik van, als je ja zegt dan knip ik je pik eraf als je aan het slapen bent.

Serieus, vraag je vriend vanavond of hij vind of je dik bent.

//tot zover het botte

Nee, het was niet een verstandige vraag. Je weet nooit wat de toekomst brengt.
quote:Ruza schreef op 03 februari 2012 @ 14:41:

Hij is eerlijk! Gefeliciteerd!Dat dus! En ik vind het ook een stomme vraag. Als je heel realistisch bent weet je toch zelf ook wel dat je niet eeuwig verliefd op dezelfde persoon zult blijven? Op den duur verandert die verliefdheid in houden van, en ja, dan zou je eventueel wel eens kriebels van een ander kunnen krijgen. Maar zolang je daar verder niets mee doet is er toch niets aan de hand?
Tsja als je het antwoord niet wilt horen dan moet je de vraag niet stellen.!

Hij heeft je gewoon een eerlijk antwoord gegeven en trouwens ook jij kan verliefd op een ander worden hoor.
Je vriend is gewoon eerlijk en realistisch. Niets mis mee. Dat zouden meer mensen moeten zijn in een relatie.
@TO: ik ben het niet met je vriend eens. Je kunt je namelijk afsluiten voor verliefdheid. Als je echt niet verliefd wil worden, word je het ook niet. Omdat je bij de eerste alarmbellen er al voor kiest om contact te mijden bijvoorbeeld

Daarom worden verantwoordelijke mensen ook nooit verliefd op de partner van een BFF, een zus, etc.
toen ik tijdens mijn relatie iets soortgelijks vroeg aan mijn vriend (aan het begin vd relatie): wat doen we als 1 van ons verliefd wordt op een ander? Was zijn antwoord: ik word niet verliefd op een ander.

Ikzelf vind dat je kop in het zand steken. Het is de realiteit dat er 1 of beiden wel een keer verliefd op iemand anders wordt. Hoe je ermee omgaat dat is wat anders,...

Dus een eerlijk antwoord van je vriend. Ik had liever destijds ook een eerlijk antwoord gewild
Lekker boeiend zeg. Hij heeft gewoon gelijk.
Wat een stomme vraag om te stellen. Had je dit antwoord echt niet verwacht van hem?

Ik snap dat het een beetje rottig is om te horen, maar wat had je verwacht dan? Mensen kunnen nou eenmaal verliefd worden op een ander, dat heb je zelf niet in de hand. Wel wat je met die verliefde gevoelens doet heb je wel in de hand.

Kortom, ik vind zijn antwoord niet raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven