Radeloos
woensdag 8 mei 2019 om 20:55
Hallo.
Mijn ex vriend en ik zijn nu ongeveer enkele maanden 'uit' elkaar. We hebben 4,5 jaar een relatie gehad. Hij is nu 5 maanden depresief en voelt niks meer voor me we weten niet of het aan de depressie ligt of dat het echt zo is.. sinds 2 maanden heeft ie wel eens gehad dat die me miste en bij me wilde zijn en dat had die paar maanden geleden niet. We zijn wel 'uitelkaar' maar we hebben afgesproken om 2 keer in de maand wat te gaan doen samen we willen er alles voor geven omdat het altijd zo goed was en we ook niet zonder elkaar kunnen. Kan depressies gevoelens laten wegdrukken?
Mijn ex vriend en ik zijn nu ongeveer enkele maanden 'uit' elkaar. We hebben 4,5 jaar een relatie gehad. Hij is nu 5 maanden depresief en voelt niks meer voor me we weten niet of het aan de depressie ligt of dat het echt zo is.. sinds 2 maanden heeft ie wel eens gehad dat die me miste en bij me wilde zijn en dat had die paar maanden geleden niet. We zijn wel 'uitelkaar' maar we hebben afgesproken om 2 keer in de maand wat te gaan doen samen we willen er alles voor geven omdat het altijd zo goed was en we ook niet zonder elkaar kunnen. Kan depressies gevoelens laten wegdrukken?
woensdag 8 mei 2019 om 23:25
Ja.
Is dit beoordeelt door een psycholoog of psychiater ?
Dan zou ik advies geven om samen daar te gaan. Ook voor jezelf. Een depressieve partner kan, hoeft niet. Je ook
Meenemen in die stemmingen en dan moet je sterk in je schoenen staan als
Partner.
Want ieder mens is uniek en een depressie is iets wat verlamt en zeker onderdrukt. Hoeft niet altijd. Waarschijnlijk voordat hij depressie kreeg zag je al iets in zijn gedrag zelf.
Bijv. Soms wordt een persoon depressief als hij/zij gevoelens wegduwt of vlucht etc.
Sterkte .
Dan zou ik advies geven om samen daar te gaan. Ook voor jezelf. Een depressieve partner kan, hoeft niet. Je ook
Partner.
Want ieder mens is uniek en een depressie is iets wat verlamt en zeker onderdrukt. Hoeft niet altijd. Waarschijnlijk voordat hij depressie kreeg zag je al iets in zijn gedrag zelf.
Bijv. Soms wordt een persoon depressief als hij/zij gevoelens wegduwt of vlucht etc.
Sterkte .
zondag 12 mei 2019 om 09:59
zondag 12 mei 2019 om 10:02
Ja door de dokter eerst en daarna de pschyloog. Jaa van de week gaat ie vragen of ik mee mag.Ilovefairytales schreef: ↑08-05-2019 23:25Ja.
Partner.
Bijv. Soms wordt een persoon depressief als hij/zij gevoelens wegduwtof vlucht etc.
Sterkte .
Ik heb niet veel gemerkt maar wel dat die op een of andere dag in de nacht veel piekerde en bang was enz denk dat dat miss toen de depressie is begonnen ik weet het niet.
zondag 12 mei 2019 om 10:04
CourtneyTT schreef: ↑08-05-2019 22:22Depressies kunnen heel heftig zijn en gevoelens wegdrukken. Zware depressies zijn vaak zelfs de oorzaak dat mensen voor de trein of van een flat springen.
Oke fijn om te weten dat die gevoelens kunnen wegdrukken. Laatste paar weken heeft ie wel paar keer gehad dat die me miste en bij me wilde zijn dat had die paar maanden geleden helemaal niet