Radeloze man

11-10-2018 16:34 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
--- bedankt voor de hulp,
Beslissing genomen.
Door met mijn leven op zoek naar eerlijkheid en trouw---
anoniem_377359 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 09:15
Reden: Dingen achter me laten
94.87% gewijzigd
Dat verhaal van die kroeg zou ik niet zonder meer geloven, dat klinkt verdacht. Fysio weet ik niet.
Het punt is dat er geen vertrouwen is in jullie relatie. Dat lijkt mee een slechte basis. Hebben jullie wel eens overwogen om relatietherapie te volgen? Dan kunnen jullie elkaar misschien weer wat meer terugvinden, kijken of jullie nog voldoende gemeenschappelijk hebben om een goede relatie op te bouwen. Of jullie nog wel hetzelfde willen, van de relatie, van elkaar, in het leven.
Relatietherapie een idee?
Je vraagt wat wij zouden doen dus: ik had haar bij de eerste keer vreemdgaan al de deur gewezen. Geen idee of je daar iets aan hebt. Ze klinkt in ieder geval niet erg betrouwbaar.
Ik vind het heel moeilijk. Ik zou in jouw geval ook achterdochtig zijn. Ik vind het idd een beetje raar dat ze zich inderdaad ook scheert voor ze naar de fysio gaat. Ik kan je geen raad geven maar volg je gevoel......heel veel sterkte
De fysio zou ik me niet druk over maken, maar dat verhaal van de kroeg rammelt aan alle kanten. Zeker als er berichten worden verwijderd etc.
Ik wil mijn partner kunnen vertrouwen. Of therapie of stoppen.
Weet je normaal gesproken op de dag waar ze is als jij werkt. Je kan ook haar mobiel volgen (zoek mijn iPhone).
Dat van de fysio doe ik ook. En mijn fysio is een vrouw dus daar heb ik echt geen andere intentie bij dan zorgen dat ik fris gewassen ben en goed verzorgd (het lijkt mij een hel om mensen te moeten aanraken met slechte verzorging).

Dat van die kroeg: heb ook geen idee. Vind het alleen erg sneu voor jou dat ze met zo’n trackrecord alweer zo’n geintje flikt. Die ‘vriend’ kon wat mij betreft ophoepelen. Met zo’n vrienden heb je geen vijanden nodig.

Ik sluit mij aan bij het advies om eens een relatietherapeut te bezoeken. Als was het maar vanwege jullie zoon. Sterkte.
Sta je erbij als ze doucht? Mijn man weet echt niet of ik mij scheer of niet.
En waarom gaat ze alleen naar de kroeg? En dan serieus bij een vent op schoot gaan zitten?
ik geef mn bek ook maar een douw
roosje1976 schreef:
11-10-2018 17:18
Weet je normaal gesproken op de dag waar ze is als jij werkt. Je kan ook haar mobiel volgen (zoek mijn iPhone).
Ja, leuk, moet je doen :facepalm:
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou een goed gesprek hebben. Ook vooral bespreken dat je moeite hebt haar te vertrouwen en hoe jullie daar samen aan kunnen werken.
Leuk zo'n volwassen vrouw die zich gedraagt als een puber.
Madeliefjees schreef:
11-10-2018 17:21
Sta je erbij als ze doucht? Mijn man weet echt niet of ik mij scheer of niet.
En waarom gaat ze alleen naar de kroeg? En dan serieus bij een vent op schoot gaan zitten?
Toilet/douche in 1 ruimte.
Was geen controle van mij maar daar begon mijn argwaan richting het fysio verhaal
anoniem_377359 wijzigde dit bericht op 11-10-2018 17:46
Reden: Toevoeging
12.97% gewijzigd
Madeliefjees schreef:
11-10-2018 17:22
Ja, leuk, moet je doen :facepalm:
Dan weet hij in ieder geval of ze niet liegt zonder haar te beschuldigen.
Dat van Perkele. En die fysio zou ik me helemaal geen zorgen maken. Een mooi lingerie setje, zich goed verzorgen, volgens mij voelen vrouwen zich daar toch wel wat zekerder bij. Ze zal hem wel leuk vinden en hij haar ook misschien. Niks mis mee, gaat hij echt niet doen!
Sterkte en maak jezelf niets wijs.
Ik heb al informatie in gewonnen over relatie therapie, maar eerlijkheid is daar ook de basis, als ze daar ook keihard gaat zitten ontkennen of liegen heeft therapie geen nut
Madeliefjees schreef:
11-10-2018 17:21

En waarom gaat ze alleen naar de kroeg?
Omdat dat dat een normaal iets is?
Ik zit ook weleens in de kroeg ZONDER man/broer/vader.

TO: ik zou me vooral niet druk maken over de fysiotherapeut. Je projecteert je wantrouwen op hem.
Twee opties kerel: of haar gaan vertrouwen, of niet. En je weet zelf wat dat laatste inhoudt.
Dit verhaal komt me heel erg bekend voor, klopt het dat je vorig jaar na dat kroeg gebeuren een topic op Fok! daarover hebt geopend?

(Ik kan het betreffende topic niet vinden, maar ik weet zeker dat ik dat verhaal eerder heb gelezen)

Edit:
http://forum.fok.nl/topic/2429425 gevonden
Van de kroeg vindt ik ook wel verdacht.

Een slimme fysio gaat niet in op patiënten en flirts als hij of zij zijn job niet kwijt wil.dus zou me daar geen zorgen over maken.
m-april schreef:
11-10-2018 17:54
Dit verhaal komt me heel erg bekend voor, klopt het dat je vorig jaar na dat kroeg gebeuren een topic op Fok! daarover hebt geopend?

(Ik kan het betreffende topic niet vinden, maar ik weet zeker dat ik dat verhaal eerder heb gelezen)

Edit:
http://forum.fok.nl/topic/2429425 gevonden
Lijkt er erg op inderdaad, maar dat ben ik niet, maar als ik nog achterdochtiger zou zijn zou ik haarst denken dat dit haar 2e man is :facepalm: :-D ,
De tijdlijn en gebeurtenissen verschillen alleen iets van elkaar
Lavendel2 schreef:
11-10-2018 18:02
Van de kroeg vindt ik ook wel verdacht.

Een slimme fysio gaat niet in op patiënten en flirts als hij of zij zijn job niet kwijt wil.dus zou me daar geen zorgen over maken.
Maak me daarbij ook geen zorgen om de therapeut zelf, maar meer om haar intenties
roosje1976 schreef:
11-10-2018 17:18
Op het moment dat je meent de detective te moeten uithangen, heeft een relatie echt geen zin meer.
vivautrecht85 schreef:
11-10-2018 18:31
Op het moment dat je meent de detective te moeten uithangen, heeft een relatie echt geen zin meer.
Dat ben ik ook wel met je eens maar TO wil zekerheid. Hij krijgt dat niet om haar om d’r woord te geloven.

Moeilijk hoor. Ze hebben wel een kind samen en misschien een huis. Is niet niks om ermee te stoppen
roosje1976 schreef:
11-10-2018 18:35
Dat ben ik ook wel met je eens maar TO wil zekerheid. Hij krijgt dat niet om haar om d’r woord te geloven.

Moeilijk hoor. Ze hebben wel een kind samen en misschien een huis. Is niet niks om ermee te stoppen
En hoe krijgt TS dan zekerheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven