Radeloze man
donderdag 11 oktober 2018 om 17:08
Dat verhaal van die kroeg zou ik niet zonder meer geloven, dat klinkt verdacht. Fysio weet ik niet.
Het punt is dat er geen vertrouwen is in jullie relatie. Dat lijkt mee een slechte basis. Hebben jullie wel eens overwogen om relatietherapie te volgen? Dan kunnen jullie elkaar misschien weer wat meer terugvinden, kijken of jullie nog voldoende gemeenschappelijk hebben om een goede relatie op te bouwen. Of jullie nog wel hetzelfde willen, van de relatie, van elkaar, in het leven.
Het punt is dat er geen vertrouwen is in jullie relatie. Dat lijkt mee een slechte basis. Hebben jullie wel eens overwogen om relatietherapie te volgen? Dan kunnen jullie elkaar misschien weer wat meer terugvinden, kijken of jullie nog voldoende gemeenschappelijk hebben om een goede relatie op te bouwen. Of jullie nog wel hetzelfde willen, van de relatie, van elkaar, in het leven.
donderdag 11 oktober 2018 om 17:20
Dat van de fysio doe ik ook. En mijn fysio is een vrouw dus daar heb ik echt geen andere intentie bij dan zorgen dat ik fris gewassen ben en goed verzorgd (het lijkt mij een hel om mensen te moeten aanraken met slechte verzorging).
Dat van die kroeg: heb ook geen idee. Vind het alleen erg sneu voor jou dat ze met zo’n trackrecord alweer zo’n geintje flikt. Die ‘vriend’ kon wat mij betreft ophoepelen. Met zo’n vrienden heb je geen vijanden nodig.
Ik sluit mij aan bij het advies om eens een relatietherapeut te bezoeken. Als was het maar vanwege jullie zoon. Sterkte.
Dat van die kroeg: heb ook geen idee. Vind het alleen erg sneu voor jou dat ze met zo’n trackrecord alweer zo’n geintje flikt. Die ‘vriend’ kon wat mij betreft ophoepelen. Met zo’n vrienden heb je geen vijanden nodig.
Ik sluit mij aan bij het advies om eens een relatietherapeut te bezoeken. Als was het maar vanwege jullie zoon. Sterkte.
donderdag 11 oktober 2018 om 17:22
Ja, leuk, moet je doenroosje1976 schreef: ↑11-10-2018 17:18Weet je normaal gesproken op de dag waar ze is als jij werkt. Je kan ook haar mobiel volgen (zoek mijn iPhone).
ik geef mn bek ook maar een douw
donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
Toilet/douche in 1 ruimte.Madeliefjees schreef: ↑11-10-2018 17:21Sta je erbij als ze doucht? Mijn man weet echt niet of ik mij scheer of niet.
En waarom gaat ze alleen naar de kroeg? En dan serieus bij een vent op schoot gaan zitten?
Was geen controle van mij maar daar begon mijn argwaan richting het fysio verhaal
anoniem_377359 wijzigde dit bericht op 11-10-2018 17:46
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
12.97% gewijzigd
donderdag 11 oktober 2018 om 17:37
Dan weet hij in ieder geval of ze niet liegt zonder haar te beschuldigen.
donderdag 11 oktober 2018 om 17:39
Dat van Perkele. En die fysio zou ik me helemaal geen zorgen maken. Een mooi lingerie setje, zich goed verzorgen, volgens mij voelen vrouwen zich daar toch wel wat zekerder bij. Ze zal hem wel leuk vinden en hij haar ook misschien. Niks mis mee, gaat hij echt niet doen!
Sterkte en maak jezelf niets wijs.
Sterkte en maak jezelf niets wijs.
donderdag 11 oktober 2018 om 17:53
Omdat dat dat een normaal iets is?
Ik zit ook weleens in de kroeg ZONDER man/broer/vader.
TO: ik zou me vooral niet druk maken over de fysiotherapeut. Je projecteert je wantrouwen op hem.
Twee opties kerel: of haar gaan vertrouwen, of niet. En je weet zelf wat dat laatste inhoudt.
donderdag 11 oktober 2018 om 17:54
Dit verhaal komt me heel erg bekend voor, klopt het dat je vorig jaar na dat kroeg gebeuren een topic op Fok! daarover hebt geopend?
(Ik kan het betreffende topic niet vinden, maar ik weet zeker dat ik dat verhaal eerder heb gelezen)
Edit:
http://forum.fok.nl/topic/2429425 gevonden
(Ik kan het betreffende topic niet vinden, maar ik weet zeker dat ik dat verhaal eerder heb gelezen)
Edit:
donderdag 11 oktober 2018 om 18:10
Lijkt er erg op inderdaad, maar dat ben ik niet, maar als ik nog achterdochtiger zou zijn zou ik haarst denken dat dit haar 2e man ism-april schreef: ↑11-10-2018 17:54Dit verhaal komt me heel erg bekend voor, klopt het dat je vorig jaar na dat kroeg gebeuren een topic op Fok! daarover hebt geopend?
Edit:
De tijdlijn en gebeurtenissen verschillen alleen iets van elkaar
donderdag 11 oktober 2018 om 18:11
donderdag 11 oktober 2018 om 18:31
Op het moment dat je meent de detective te moeten uithangen, heeft een relatie echt geen zin meer.roosje1976 schreef: ↑11-10-2018 17:18Weet je normaal gesproken op de dag waar ze is als jij werkt. Je kan ook haar mobiel volgen (zoek mijn iPhone).
donderdag 11 oktober 2018 om 18:35
Dat ben ik ook wel met je eens maar TO wil zekerheid. Hij krijgt dat niet om haar om d’r woord te geloven.vivautrecht85 schreef: ↑11-10-2018 18:31Op het moment dat je meent de detective te moeten uithangen, heeft een relatie echt geen zin meer.
Moeilijk hoor. Ze hebben wel een kind samen en misschien een huis. Is niet niks om ermee te stoppen
donderdag 11 oktober 2018 om 18:47
En hoe krijgt TS dan zekerheid?roosje1976 schreef: ↑11-10-2018 18:35Dat ben ik ook wel met je eens maar TO wil zekerheid. Hij krijgt dat niet om haar om d’r woord te geloven.
Moeilijk hoor. Ze hebben wel een kind samen en misschien een huis. Is niet niks om ermee te stoppen