Rare gewoontes van vriend

06-02-2011 11:00 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik vannonchtend wakker werd hoorde ik naast de wind zacht gepraat. Het duurde een tijdje voordat ik door had dat het radiogeluid was dat uit de oordopjes van vriend kwam.

Vriend gaat altijd al veel later slapen dan mij omdat hij tv wilt kijken/computeren, maar laatste week gaat hij ook steeds slapen met de radio aan op zijn mobiel. Volgens mij kan dit niet goed voor je oren zijn, voelt ook afstandelijk, zo in bed. Maar misschien zeur ik. Wat vinden jullie en welke rare gewoontes hebben jullie vrienden?
Ach, zolang jij er geen last van hebt en hij er beter van slaapt..

Ik irriteer me al aan de kleinste dingen, bij de eerste rare gewoonte ren ik al gillend weg
Ja je zeurt. Laat hem. Als hij dat leuk vindt. Je schijnt er zelf geen last van te hebben aangezien je het pas hoorde toen je wakker werd, dus wat is het probleem?

Hoezo afstandelijk in bed? Moet hij zich dan constant met jou bezig houden? Als hij een boek zou lezen, zou je daar dan ook moeilijk over doen?
Snurk jij?
Ik doe dat ook wel, ik heb een piep in mijn oor, dus het helpt om afleiding van dat geluid te zoeken. Misschien is dat het? Verder ben ik nu denk ik ook heel erg gewend aan de tv aan e.d. als ik slaap.
hoe gaat dat dan?

Jullie gaan in bed liggen en hij plopt zijn oordoppen in?
Nee, lijkt me niet. Ze kwam er sóchtends achter.
quote:robdevries schreef op 06 februari 2011 @ 11:17:

Nee, lijkt me niet. Ze kwam er sóchtends achter.quote:SanneK schreef op 06 februari 2011 @ 11:00:

Toen ik vannonchtend wakker werd hoorde ik naast de wind zacht gepraat. Het duurde een tijdje voordat ik door had dat het radiogeluid was dat uit de oordopjes van vriend kwam.

Vriend gaat altijd al veel later slapen dan mij omdat hij tv wilt kijken/computeren, maar laatste week gaat hij ook steeds slapen met de radio aan op zijn mobiel. Volgens mij kan dit niet goed voor je oren zijn, voelt ook afstandelijk, zo in bed. Maar misschien zeur ik. Wat vinden jullie en welke rare gewoontes hebben jullie vrienden?
ow ja
Nope, ik snurk niet (volgens vriend) Schijnt ook geen piep in zijn oren te hebben. Ik ga rond 11 uur slapen, vriend om uur of 2. En dan dus nog radio aan. En nee, vriend hoeft niet altijd met mij bezig te zijn, maar we gaan dus nooit tegelijk slapen, staan door de weeks op andere tijden op en nu worden we in t weekend dus ook niet meer samen wakker.

Maar goed, vraag me ook af of jullie vrienden geen rare gewoontes hebben. Zal vast niet de enige zijn!
Mijn vader doet dit al tientallen jaren omdat hij heel slecht slaapt. Zo verveelt hij zich wat minder en pakt hij toch rust. Maar hij gaat wel gelijk met mijn moeder naar bed...

Overigens rare gewoontes zat hier, maar daar was een tijdje terug ook al een topic over.
helpt het jou als ik een rare gewoonte van mijn vriend opschrijf??

nou euh die van mij drinkt zijn glas nooit leeg. Er blijft van alles wat hij drinkt altijd een een slokje in zijn glas zitten.

Wij ( vriend en ik) hebben een andere definitie van op/ leeg
Mijn man kan slecht in slaap komen als het stil is. Dus heeft hij altijd 's avonds de wekkerradio aan en gaat de radio 'sochtends een kwartier voordat hij er uit moet aan. Maar ik bepaal het volume

Ik heb daar verder geen problemen mee, vind het zelfs ook te stil als de radio niet aan is, zo ben ik er aan gewend.

Maar met oordopjes in slapen lijkt me helemaal niet lekker.
quote:liselore schreef op 06 februari 2011 @ 11:26:

nou euh die van mij drinkt zijn glas nooit leeg. Er blijft van alles wat hij drinkt altijd een een slokje in zijn glas zitten.

Wij ( vriend en ik) hebben een andere definitie van op/ leegDeed mijn ex ook, vond hij chique staan.
@liselore yep. Nu ik me realiseerde dat ik het vervelend vind dat hij het ook in t weekend doet, bespreek ik dag met hem. Het was meer zo dat ik vannochtend wakker werd, het constateerde, apart vond en me afvroeg welke aparte dingen andere koppels hebben.

Vriend laat ook altijd laatste slok in glas, mijn oplossing is dat ie m zelf in de vaatwasser moet zetten. Dat topic heb ik dan gemist...
Ik ga ook vaak later slapen dan mijn vrouw en ik luister ook wel eens naar de radio met oordopjes op mijn mobiel als ik naar bed ga.
quote:Novidada schreef op 06 februari 2011 @ 11:30:

[...]

Deed mijn ex ook, vond hij chique staan.wtf??
quote:Novidada schreef op 06 februari 2011 @ 11:30:

[...]

Deed mijn ex ook, vond hij chique staan.

Mijn partner vindt echt dat het op is.

Hij zou als hij de kans krijg halve pakken melk weg gooien omdat ze 'leeg' zijn. Hij vindt dat ik lege pakken terug zet in de koelkast

Echt gewoon een andere definitie van leeg op en vol.
Maar hoe kun je nou een andere definitie hebben van iets wat een feit is?
quote:SanneK schreef op 06 februari 2011 @ 12:11:

Maar hoe kun je nou een andere definitie hebben van iets wat een feit is?

Hahaha ik ben niet goed genoeg ik filosofie om dat uit leggen dat laat ik aan een ander over.

het is maar net wat hoe ik of hij het ziet. Bv de vuilnisemmer: als het vuil tot aan de rand ligt

stamp ik de vuilnisemmer aan om te kijken of er nog meer bij past.

Hij trekt de zak er uit en vervangt hem.
Ik heb ooit eens een lover gehad, die nam overal zijn ventilator mee naar toe....en zijn otrivin. Hij beeldde zich in dat hij zonder otrivin (verdund met water) een verstopte neus kreeg. En zonder ventilator kon hij niet slapen...zelfs in de winter gaat dat ding mee...
Terwijl ik dit topic lees hoor ik opeens een hysterisch muziekje uit de laptop van vriend komen. Hij heeft een muziekmachientje gevonden op internet. Vindt ie helemaal hilarisch. Zo vindt hij altijd de raarste dingen op internet. Ik vind het een rare gewoonte om altijd maar dat soort dingen op te zoeken, maar bovenal vind ik het vooral schattig als hij dan met een megagrijns trots als een pauw achter zijn computer zit omdat hij weer iets raars gevonden heeft.

Meestal zijn het juist de aparte dingen en gewoonten die juist maken dat ik mijn vriend erg leuk en lief kan vinden.
quote:liselore schreef op 06 februari 2011 @ 11:26:

Wij ( vriend en ik) hebben een andere definitie van op/ leeg

Haha dat doe ik ook! Ik laat altijd een beetje in mijn glas/ kopje staan. Het was mij nooit opgevallen, maar mijn vriend dus wel... Ik denk dat het bij mij is omdat ik het niet fijn vind als mijn neus de rand van en glas/ kopje raakt Ik drink bijvoorbeeld wel een flesje water helemaal leeg.

Goed beetje off topic... Maar ik had nog nooit van iemand gehoord die dat ook doet!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Het is wel absurd, maar ik heb hier veel zieker dingen voorbij zien komen.
Het lijkt me voor jullie relatie trouwens eerder een issue dat jullie niet samen naar bed gaan en ook niet samen wakker worden dan dat hij de radio op heeft staan. Ik heb dat met mijn vriend ook een tijdje gehad, maar ik begon daar echt flink van te balen. Ik miste echt de intimiteit van het samen slapen daardoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven