relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel

Aristakis
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:shining schreef op 18 september 2008 @ 20:09:

[...]

Het is ook gewoon bluf.

Net als alle mensen hier di eeen relatie hebben met een bn-er of naar bed zijn geweest met een bn-er of zélf een bn-er zijn.nou, ik heb het ook wel met bn-ers gedaan. alhoewel nu niet meer zo bn want voetballers.
Geen bijzonderheden
quote:Krullebos83 schreef op 18 september 2008 @ 20:00:

[...]

t is altijd erg makkelijk om over een ander te oordelen... maar wat als je zelf in zo'n situatie terecht komt... als zo'n manager op je af komt voel je je echt wel gevleid en van t één komt t ander...

Zie mijn eerdere opmerking over Hans Kraay jr. Ik heb eerst heel erg hard gelachen en heb hem vervolgens geen blik meer waardig gegund. Hoezo gevleid als iemand niet eens de moeite neemt om zelf op je af te stappen? Ik vond het vooral erg lachwekkend en triest tegelijk! Al was het alleen maar omdat de portier mij bij binnenkomst al had gewaarschuwd dat zoiets nog wel eens zou kunnen gaan gebeuren die avond!

bovendien wat stelt een reputatie van een BNér nog voor, daar wordt altijd over gepraat. Op t moment dat je hem zelf leert kennen en hij jou ervan weet te overtuigen dat hij anders is, gaat 99% van de mensen op dit forum daarin mee....

Ik gaf al aan dat het mij om het even is of het een BNer betreft of een ONer. Dat is toch helemaal niet relevant? Ik had het bovendien over een bewezen twijfelachtige reputatie, niet over wat roddelblad geklets.

maar misschien zijn jullie zelf wel jaloers....

quote:Star schreef op 18 september 2008 @ 20:09:

Eric Hulzebosch ja, dan kan ik me voorstellen dat er allemaal gillende meiden meereizen.
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 20:11:

[...]

nou, ik heb het ook wel met bn-ers gedaan. alhoewel nu niet meer zo bn want voetballers.Ik heb een relatie gehad met Madonna.

[...]

Het is ook gewoon bluf.

.

Welke dan , denk jij ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:11:

[...]

ja, dan kan ik me voorstellen dat er allemaal gillende meiden meereizen.Uit angst wellicht. Of oorpijn.
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 20:11:

[...]

nou, ik heb het ook wel met bn-ers gedaan. alhoewel nu niet meer zo bn want voetballers.Ver-tel Doe je het nu met overste Karremans?

[...]

Het is ook gewoon bluf.

Net als alle mensen hier di eeen relatie hebben met een bn-er of naar bed zijn geweest met een bn-er of zélf een bn-er zijn.Hahahaha, vertel ik eens iets juicy's wat nog waar is ook, denkt Shining dat het bluf is. Het komt redelijk veel voor hoor, dat van die foute gasten (meestal negerts, rappers en R&B tiepjes) op die manier neukertjes ronselen. En met name in die doelgroep gooide ik toen ik jonger was altijd hoge ogen. Terwijl ik zelf echt totaal niet op negerts val.
Am Yisrael Chai!
Te grappig dit..
Syb van der Ploeg?
quote:shining schreef op 18 september 2008 @ 20:12:

[...]

Ik heb een relatie gehad met Madonna.En het uitgemaakt toen ze en pein publique met Britney stond te plekken ?
duh. ik het het echt met voetballers gedaan, berooemde voeballers. nu oud, dus alleen de namen leven nog
Geen bijzonderheden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:13:

[...]

[afbeelding]

Welke dan , denk jij ?Hahahahahahahahahahahahahaha Ik lig me echt te bescheuren. Zelden zo'n adrem posting gezien.
quote:jooppie schreef op 18 september 2008 @ 20:13:

[afbeelding]O, da's wel een leukkie . Met welk accent kweelt hij ?
whahaha nou ik ga er vandoor, kan wel wat beters met mijn tijd doen!

lilangel... veel plezier met je lover!!!
O, ik weleens, FV , negerts.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 20:14:

duh. ik het het echt met voetballers gedaan, berooemde voeballers. nu oud, dus alleen de namen leven nog Bennie Wijnstekers ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:14:

[...]

En het uitgemaakt toen ze en pein publique met Britney stond te plekken ?Ja. Toen heb ik haar gedumpt. Kom op zeg. Zo laat ik me niet behandelen.
Sascha Visser niet eens zo'n slechte optie.
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 20:13:

[...]

Hahahaha, vertel ik eens iets juicy's wat nog waar is ook, denkt Shining dat het bluf is. Wie waren het dan?
Ze pakte Christina Aguilera ook nog op de bek Shi. Die is toch veel geiler ook dan Brit?
JAAA, ik weet het en mag door voor de koelkast!

Het is Yes-R, die was laatst op de radio bij Ruud de Wild en zei dat hij sinds kort een vriendinnetje had

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 18 september 2008 @ 20:15:

Sascha Visser niet eens zo'n slechte optie.

Kannie zingen.

Kannie acteren.

Kannie mooi wezen.

Niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven