relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
quote:lindy schreef op 18 september 2008 @ 20:23:

Ja, dan moet je in mijn koffer duiken, Yas!

Neehee, ik wil gewoon een ticket!

Ik ben wel toe aan wat leuks na alle ellende. Je bent het me verplicht, Lin!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 20:22:

[...]

Ze zijn wat voller geworden, zeg maar Niet allemaal ........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sorry Fash, maar dat geloof ik echt niet.

Notorius B.I.G. Dat is een artiest van wereldformaat.

Nee, sorry.
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 20:24:

[...]

Ah Shi, moet ik echt namen gaan noemen? Laten we het erop houden dat ze in het segment fouter dan fout vallen en ook - helaas voor mij, want daar val ik niet op - meestal in het segment bling bling negers.

(Okee dan, eentje kan ik wel noemen want die is toch dood: notorious big heeft mij in een discotheek in rotterdam weleens door zijn gevolg laten ronselen, wat ik vriendelijk heb geweigerd. Een uur later sprak ik een meisje in de wc die mij ladderzat vroeg of het een afgang zou zijn om met biggie te neuken. Want hee, het was wel biggie weet je wel. Toen heb ik, kreng dat ik ben, tegen haar gezegd dat het juist heel erg cool was, dan had ze wel maar mooi even met biggie geneukt en wie kon dat nou zeggen? Het arme schaap trapte er nog in, ook. )

P.S. Als je jezelf hierin herkent, meisje dat met Biggie heeft geneukt: het spijt me met terugwerkende kracht.Whaha! Gadverdamme, Biggie. Had ik ook pertinent geweigerd, wat een vleesgeworden varken was dat.
Maar het is wel echt zo dat ik wat met Madonna heb gehad.Seriéus.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:26:

[...]

Niet allemaal ........Degenen waar ik nog contact mee heb, wel
Geen bijzonderheden
Shi gelooft je toch niet FV. Maar wij weten wel beter, hoor.

Ik ga echt nog wel eens een boek schrijven, in ieder geval. The things i've seen....
quote:lindy schreef op 18 september 2008 @ 20:25:

Nu kan niemand meer zeggen dat-ie recentelijk met Biggie heeft geneukt.hahaha, ik vroeg me toen al af of het uberhaupt fysiek mogelijk was om met hem te neuken, of je zijn klokkenspel uberhaupt zou kunnen vinden. Heeft ie nu geen last meer van, hij is inmiddels lekker afgevallen, zullen we maar zeggen.
Am Yisrael Chai!
Hij had anders twee aardig uitziende chickies die om hem vochten. Ik denk wel dat ze bovenop zaten.
O man, ik snap echt niet dat vrouwen alleen gaan voor een NAAM en roem en niet verder kijken. In onze woonplaats boden de meiden zichzelf ook aan, aan de voetballers die hier gingen stappen na een wedstrijd tijdens EK belg/ned. Toen logeerden de voetballers vlakbij onze woonplaats. Zijn gewoon getrouwd, en die meiden maar handtekeningen laten plaatsen op hun tieten etc. Echt zo triest. En vrouwen die zich aanboden aan Herman Brood. Herman Brood was gewoon een junk! Je doet het toxh ook niet met een zwerver bij het slaaphuis. (meer gericht op dat Biggie-neukertje zeg maar)
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:shining schreef op 18 september 2008 @ 20:26:

Sorry Fash, maar dat geloof ik echt niet.

Notorius B.I.G. Dat is een artiest van wereldformaat.

Nee, sorry.

Sjonge Shining, waarom niet?

Ik ben zelfs versierd door Gert! (van Hermien)

Wereldformaat!
Geen bijzonderheden
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 20:28:

[...]

hahaha, ik vroeg me toen al af of het uberhaupt fysiek mogelijk was om met hem te neuken, of je zijn klokkenspel uberhaupt zou kunnen vinden. Heeft ie nu geen last meer van, hij is inmiddels lekker afgevallen, zullen we maar zeggen.

Daar zullen de maden een flinke kluif aan gehad hebben, zullen we maar zeggen.
En Lindy heeft zelfs handtekeningen geritseld voor mijn zoon van een beroemde band.

Zoon was de held van de school!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 20:29:

[...]

Sjonge Shining, waarom niet?

Ik ben zelfs versierd door Gert! (van Hermien)

Wereldformaat!

Was dat niet diegene die z'n dochters ook uh regelmatig versierde zeg maar?

Overigens zou ik het wel doen met een aantal kerels -zonder ze te kennen (en daar heb ik ook geen behoefte aan). Ik noem Brad Pitt, Simon Cowell, Marat Safin, Sean Bean, en stangely enough Sean Paul.
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 20:28:

[...]

hij is inmiddels lekker afgevallen, zullen we maar zeggen.

Haha !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Handtekeningen verzamelen is helegaar niet moeilijk. Ik heb er 1 van JP!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb Carlo en Irene in het echt gezien.
Ja, je wil niet weten wat ik daarvoor heb moeten doen, Yas. De volgende keer ben jij aan de beurt.
quote:Maleficent schreef op 18 september 2008 @ 20:29:

O man, ik snap echt niet dat vrouwen alleen gaan voor een NAAM en roem en niet verder kijken. In onze woonplaats boden de meiden zichzelf ook aan, aan de voetballers die hier gingen stappen na een wedstrijd tijdens EK belg/ned. Toen logeerden de voetballers vlakbij onze woonplaats. Zijn gewoon getrouwd, en die meiden maar handtekeningen laten plaatsen op hun tieten etc. Echt zo triest. En vrouwen die zich aanboden aan Herman Brood. Herman Brood was gewoon een junk! Je doet het toxh ook niet met een zwerver bij het slaaphuis. (meer gericht op dat Biggie-neukertje zeg maar)

Ik ken inderdaad meerdere vrouwen die met Herman Brood gewhateverd hebben. The horror, ik krijg er de rillingen van als ik eraan denk.

En Shi, denk je niet dat ik een veeeeeeeel cooler iemand verzonnen zou hebben als ik hier iets zou willen verzinnen? Come on, die Big was echt fucking ieuw, echt de overtreffende trap van foute, lelijke, gevaarlijke, domme neger.
Am Yisrael Chai!
En vergeet niet de foto van jou en Frans Bauer, he.
quote:shining schreef op 18 september 2008 @ 20:27:

Maar het is wel echt zo dat ik wat met Madonna heb gehad.Seriéus.ik geloof je meteen, itsman is stiekem brad pitt namelijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:lindy schreef op 18 september 2008 @ 20:32:

Ja, je wil niet weten wat ik daarvoor heb moeten doen, Yas. De volgende keer ben jij aan de beurt.

Ok. Maar dan kies ik de band uit.

En ik geef je hierbij toestemming mijn tel.nr te geven aan Garcia cs.

Moet mezelf weer op de markt gooien, en ik zet maar direct hoog in.
Geen bijzonderheden
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 20:33:

[...]

En Shi, denk je niet dat ik een veeeeeeeel cooler iemand verzonnen zou hebben als ik hier iets zou willen verzinnen? Come on, die Big was echt fucking ieuw, echt de overtreffende trap van foute, lelijke, gevaarlijke, domme neger.Hmmm, oke, dat klopt ook wel.
Ik zou zonder blikken of blozen neuken met Simon Cowell idd, en met Hugh Grant ( god, die is echt vet kinky, ik weet het zeker), nou ja, ik ben sowieso niet vies van starfucken, ik zou het met een heleboel mannen wel doen. Alleen weer niet met al die bling bling negers en just my luck, dat zijn de enige die met mij willen. Zo'n Robbie Williams zal nou nooit zijn entourage op me af sturen, hell, ik heb mijn kleren al uit voordat ie heeft kunnen zeggen "do you wanna come backstage for a drink?"

Maar helaas.
Am Yisrael Chai!
quote:lindy schreef op 18 september 2008 @ 20:33:

En vergeet niet de foto van jou en Frans Bauer, he.

Ach ja. Die is het halve forum al rondgeweest.

Ik heb er ook nog een met Frank Ashton.

Maar dat heb ik verdrongen
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven