Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
zondag 22 juli 2018 om 17:20
zondag 22 juli 2018 om 17:25
En dan begint die fijne vent van jou ook nog aan een tweede leg. Smerig. 52 en een kind van bijna 6. Je blijft maar lullen dat hij zo'n slecht huwelijk had maar jij hebt er alles aan gedaan om hem voor jou te winnen. En elk huwelijk heeft z'n ups en downs, maar jij hebt er op een walgelijke manier gebruik van gemaakt. Je hebt er werkelijk geen seconde bij stilgestaan wat dit voor zijn ex-vrouw betekend heeft en dat boeit je ook geen reet. Nogmaals, smerig, jij en je vreemdgaande vent.

zondag 22 juli 2018 om 17:30
Zijn ex wist eerst ook niet van jou af, dus je kan er niet van op aan dat hij hierover nu wel eerlijk is. De geschiedenis herhaalt zich vaak bij dit soort types, omdat ze niet leren. Voor hem is er immers geen negatieve consequentie geweest. Geen enkele reden dus om te veranderen.
zondag 22 juli 2018 om 17:37
Wat een onzin. Je zit zeker nog niet zo lang op het Viva forum. Ten eerste is een vrouw nooit de schuldige. Maakt niet uit in wat voor situatie, mannen zijn meedogenloze monsters en de oorzaak van alles. Als je wat meer vreemdgaan topics leest, en dat is vrijwel het gros van de topics* in de relatie pijler, zul je zien dat erg vaak wordt gezegd dat enkel en alleen de man schuldig is aan vreemdgaan. De minnares is slechts het hulpeloze slachtoffer, want als zij er niet was, dan was het wel iemand anders.
Ten tweede wordt er al ruim 10 jaar besproken hoe fijn het is om de minnares van iemand te zijn. Voorheen in de relatiepijler te vinden, maar tegenwoordig in de seks pijler: seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
*in de topics dat niet over vreemdgaan gaat, maar waar een vrouw bijvoorbeeld klaagt dat haar man s'ochtends niet tot ziens zegt, is de conclusie van de verlichte geesten hier ook dat hij er dan wel een neukertje op na houdt, dus is het dan toch weer een soort van vreemdgaan topic.

zondag 22 juli 2018 om 17:39
Dit dus. Je bent inderdaad niet elkaars bezit, maar je kunt prima eerlijk zijn. Als je iemand anders leuker vindt, dan maak je het eerst netjes uit/ ga je scheiden. Maar dat stiekeme gedoe maanden soms jarenlang

Dat je je aangetrokken voelt tot zo iemand snap ik al niet, maar dat je samen verder gaat? Recipe for disaster.
zondag 22 juli 2018 om 18:36
Je haalt gedrag en persoon door elkaar. Hij IS niet onbetrouwbaar en respectloos, zijn gedrag DESTIJDS was onbetrouwbaar en respectloos.Trotter schreef: ↑22-07-2018 16:46Je man heeft al eens bewezen dat hij zonder scrupules kan vreemdgaan, seks met een ander 'een geintje' vindt en maandenlang kan liegen tegen zijn partner. Dat is niet 'eens een fout', dat is iemand maandenlang doelbewust bedriegen. Iemand die dat kan is inderdaad onbetrouwbaar en respectloos.
Maar daar kom je waarschijnlijk zelf ook nog wel achter. Zijn vorige vrouw dacht immers ook dat hij dat haar niet zou flikken...
En verder kan je niet in de toekomst kijken dus dat weet je helemaal niet. We zijn nu alweer 9 jaar verder.
Er zijn notoire vreemdgangers zijn die nooit zullen veranderen, dat is zo. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Als je in de ene relatie vreemdgaat, hoeft dat niet te betekenen dat je dat in een volgende relatie weer doet.
Ik heb het idee dat sommigen uit emotie praten, doordat ze zelf gekwetst zijn door een vreemdgaande partner.
appelientjex wijzigde dit bericht op 22-07-2018 18:48
4.72% gewijzigd

zondag 22 juli 2018 om 18:45
Nee, gelukkig zelf nooit meegemaakt, maar ik vind dit vallen onder vaders die niet voor hun kinderen zorgen, daarvan snap ik ook niet dat je er een kind van wil. Zo'n man heeft dan immers al bewezen dat hij geen goede vader is. Zo heeft een man die met je vreemdgaat al bewezen dat hij daartoe in staat is. Wat je dan zo aantrekt in zo'n man begrijp ik echt niet. Laat staan dat je er een relatie mee wil.appelientjex schreef: ↑22-07-2018 18:36Je haalt gedrag en persoon door elkaar.
En verder kan je niet in de toekomst kijken dus dat weet je helemaal niet. We zijn nu alweer 9 jaar verder.
Er zijn notoire vreemdgangers zijn die nooit zullen veranderen, dat is zo. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Als je in de ene relatie vreemdgaat, hoeft dat niet te betekenen dat je dat in een volgende relatie weer doet.
Ik heb het idee dat sommigen uit emotie praten, doordat ze zelf gekwetst zijn door een vreemdgaande partner.
zondag 22 juli 2018 om 18:45
Ken je hem soms persoonlijk?
Hoe weet je dat dat “echt niet meer gaat veranderen”?
Vreemdgaan veroordeel ik ook en zou ik zelf niet snel doen, maar dat betekent niet dat vreemdgaan met iemand/ een affaire erop nahouden niet kan leiden tot een goede relatie met diegene. Om daar uitspraken over te doen heb je toch iets meer informatie nodig over de omstandigheden en de personen.
Daarbij overleven sommige huwelijken een affaire ook, en krijgt iemand een tweede kans. Waarom krijgt iemand dan geen tweede kans als hij de relatie verbreekt en doorgaat met de ander.
Verder is het ook tamelijk nutteloos om zo hard te veroordelen. Net of TO haar relatie zal verbreken omdat op een forum gezegd is dat haar man “vast ooit wel weer vreemd zal gaan”. Ik proef daar trouwens ook een beetje genoegdoening uit, als dat zou gebeuren. Alsof jullie het bijna hopen.
zondag 22 juli 2018 om 18:47
Waar lees je dat hij niet goed voor zijn kinderen zorgt? Dat staat er toch los van? Of mag je niet scheiden als je kinderen hebt?Ikigai schreef: ↑22-07-2018 18:45Nee, gelukkig zelf nooit meegemaakt, maar ik vind dit vallen onder vaders die niet voor hun kinderen zorgen, daarvan snap ik ook niet dat je er een kind van wil. Zo'n man heeft dan immers al bewezen dat hij geen goede vader is. Zo heeft een man die met je vreemdgaat al bewezen dat hij daartoe in staat is. Wat je dan zo aantrekt in zo'n man begrijp ik echt niet. Laat staan dat je er een relatie mee wil.

zondag 22 juli 2018 om 18:49
Nee ik vind dit in dezelfde categorie vallen. Hij is niet de laatste man op aarde, toch? Dus waarom dan voor een man kiezen die aantoonbaar nalatig is?appelientjex schreef: ↑22-07-2018 18:47Waar lees je dat hij niet goed voor zijn kinderen zorgt? Dat staat er toch los van? Of mag je niet scheiden als je kinderen hebt?
zondag 22 juli 2018 om 19:06
Smerig, 52 en een kind van zes?prinsesmaxima schreef: ↑22-07-2018 17:25En dan begint die fijne vent van jou ook nog aan een tweede leg. Smerig. 52 en een kind van bijna 6. Je blijft maar lullen dat hij zo'n slecht huwelijk had maar jij hebt er alles aan gedaan om hem voor jou te winnen. En elk huwelijk heeft z'n ups en downs, maar jij hebt er op een walgelijke manier gebruik van gemaakt. Je hebt er werkelijk geen seconde bij stilgestaan wat dit voor zijn ex-vrouw betekend heeft en dat boeit je ook geen reet. Nogmaals, smerig, jij en je vreemdgaande vent.
Wat is dit voor zieke opmerking??
zondag 22 juli 2018 om 19:18
Dus als een vader in een slecht huwelijk blijft hangen is hij wel goed voor zijn kinderen? Wat een bijzondere redenatie..Ikigai schreef: ↑22-07-2018 18:45Nee, gelukkig zelf nooit meegemaakt, maar ik vind dit vallen onder vaders die niet voor hun kinderen zorgen, daarvan snap ik ook niet dat je er een kind van wil. Zo'n man heeft dan immers al bewezen dat hij geen goede vader is. Zo heeft een man die met je vreemdgaat al bewezen dat hij daartoe in staat is. Wat je dan zo aantrekt in zo'n man begrijp ik echt niet. Laat staan dat je er een relatie mee wil.
Mijn stiefdochter, toen 16, zei dat ze blij was dat haar vader eindelijk weer vrolijk was sinds hij met mij ging “omdat hij dat met mama al jaren niet meer was”.. zegt dat iets over een goede vader? Het feit dat zijn dochters allebei graag 50% van de tijd bij hun vader wilden wonen, zegt dat iets over een goede vader?
Dat de oudste dit ook tot haar 25ste heeft gedaan en haar zus dit nog steeds doet, zegt dat iets over een goede vader?
Zo kortzichtig, jouw conclusie over een slechte vader! Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt in dit geval!

zondag 22 juli 2018 om 19:34
Mutsie2 schreef: ↑22-07-2018 19:18Dus als een vader in een slecht huwelijk blijft hangen is hij wel goed voor zijn kinderen? Wat een bijzondere redenatie..
Mijn stiefdochter, toen 16, zei dat ze blij was dat haar vader eindelijk weer vrolijk was sinds hij met mij ging “omdat hij dat met mama al jaren niet meer was”.. zegt dat iets over een goede vader? Het feit dat zijn dochters allebei graag 50% van de tijd bij hun vader wilden wonen, zegt dat iets over een goede vader?
Dat de oudste dit ook tot haar 25ste heeft gedaan en haar zus dit nog steeds doet, zegt dat iets over een goede vader?
Zo kortzichtig, jouw conclusie over een slechte vader! Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt in dit geval!
Weet je Mutsie.. Jouw verhaal MAG gewoon niet hier.
Dit MAG niet waar zijn en goed aflopen en jullie zullen hoe dan ook branden in de hel.
Ik zou niet in discussie gaan met deze figuren, heeft geen zin.
O ja en zo meteen komt de SOA test.

zondag 22 juli 2018 om 19:39
Die indruk krijg ik ook! Jammer is dat he?
Juist dáárom heb ik de update geplaatst, om te laten zien dat het niet altijd negatief hoeft te eindigen.. Helaas zijn hier veel dames die met oud zeer zitten of er nog ideeen uit de oertijd op nahouden.. jammer..
zondag 22 juli 2018 om 19:40

zondag 22 juli 2018 om 19:44
Je leest niet goed. Ik zeg dat het in dezelfde categorie valt als een kind krijgen met een man die niet naar zijn kinderen omkijkt.
Jij hebt nu een monogame relatie met een man die al bewezen niet trouw kan zijn, net zoiets.
Het kan best een tijdje goed gaan, maar uiteindelijk zal hij hoogstwaarschijnlijk opnieuw de boel bedonderen, want dat is de manier waarop hij in elkaar zit. Misschien gebeurt het pas over 10 jaar, misschien is het nu al aan de gang. De kans is alleen heel klein dat hij 100% eerlijk tegen je is en zal zijn.
Jij hebt nu een monogame relatie met een man die al bewezen niet trouw kan zijn, net zoiets.
Het kan best een tijdje goed gaan, maar uiteindelijk zal hij hoogstwaarschijnlijk opnieuw de boel bedonderen, want dat is de manier waarop hij in elkaar zit. Misschien gebeurt het pas over 10 jaar, misschien is het nu al aan de gang. De kans is alleen heel klein dat hij 100% eerlijk tegen je is en zal zijn.
zondag 22 juli 2018 om 19:47
Dat is de manier waarop hij in elkaar zit? Zo knap, je kent hem niet maar weet wel hoe hij in elkaar zit?Ikigai schreef: ↑22-07-2018 19:44Je leest niet goed. Ik zeg dat het in dezelfde categorie valt als een kind krijgen met een man die niet naar zijn kinderen omkijkt.
zondag 22 juli 2018 om 19:48
Eerlijk zijn tegen je partner en niet vreemdgaan zijn ideeën uit de oertijd? Dan ben ik toch blij dat ik een trouw, eerlijk en monogaam fossiel ben. En dat mijn man dat ook is.

zondag 22 juli 2018 om 19:51
Je hebt uitgebreid zijn gedrag beschreven, dat zegt heel veel over iemand. Dat je tot zoiets in staat bent.
En dan heb ik het niet over een relatie verbreken omdat het niet lekker loopt, of omdat je verliefd bent geworden op iemand anders. En ook niet over, oeps 1 moment van zwakte en een scheve schaats rijden, maar over doelbewust en voor langere tijd de boel bedonderen.
zondag 22 juli 2018 om 19:52
Dat moet je altijd maar afwachten.. misschien is hij er wel een die het niet aan zijn vrouw opbiecht