Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Trotter schreef:
22-07-2018 15:52
Het gaat er niet om of je het wel of niet met me eens bent. Het gaat erom dat je iets roept dat blijkbaar in jouw straatje past en dat als feit presenteert.
Ik heb geen "straatje" trotter.
Antoon69 schreef:
22-07-2018 15:56
Ik heb geen "straatje" trotter.

Nog steeds geen bron van die zogenaamde 'feiten' van je?
Trotter schreef:
22-07-2018 15:58
Nog steeds geen bron van die zogenaamde 'feiten' van je?
Mijn ervaringen staan nou eenmaal haaks op die van jou en in vrijwel alle huwelijken/relaties die op de klippen liepen was er uiteindelijk een ander in het spel. Voor mij een fact-of-life (helaas misschien)
Antoon69 schreef:
22-07-2018 16:05
Mijn ervaringen staan nou eenmaal haaks op die van jou en in vrijwel alle huwelijken/relaties die op de klippen liepen was er uiteindelijk een ander in het spel. Voor mij een fact-of-life (helaas misschien)
Wat kortzichtig zeg! Er zijn zat relaties die op de klippen zijn gelopen om andere redenen.
Antoon69 schreef:
vrijwel alle huwelijken/relaties die op de klippen liepen was er uiteindelijk een ander in het spel

Dat is niet mijn ervaring. En als dat wel zo zou zijn zit er natuurlijk een levensgroot verschil tussen iemand die verliefd wordt op een ander en daarom zijn relatie verbreekt en iemand die bewust op zoek is naar seks met een ander en zijn of haar partner maanden- of zelfs jarenlang bedriegt (zoals in dit topic). Het eerste is niet leuk voor de achterblijvende partner, maar kan gebeuren. Het tweede is ronduit respectloos.
Trotter schreef:
22-07-2018 16:16
Dat is niet mijn ervaring. En als dat wel zo zou zijn zit er natuurlijk een levensgroot verschil tussen iemand die verliefd wordt op een ander en daarom zijn relatie verbreekt en iemand die bewust op zoek is naar seks met een ander en zijn of haar partner maanden- of zelfs jarenlang bedriegt (zoals in dit topic). Het eerste is niet leuk voor de achterblijvende partner, maar kan gebeuren. Het tweede is ronduit respectloos.
Al dat gelieg is vreselijk ja. Maar ik kan me situaties voorstellen waarin ik het toch begrijpelijk vind.
appelientjex schreef:
22-07-2018 15:35
Tuurlijk is het niet netjes en onrespectvol. En heel pijnlijk ala je dat zelf overkomt. Maar dat betekent niet dat de liefde niet echt is en ze geen geluk verdienen of kunnen hebben.
waarom die tweede reactie?
Ben jij ook Mutsie2?

Mijn reactie ging over het door TO genoemde respect.
appelientjex schreef:
22-07-2018 15:47
Dat weet je helemaal niet. Je kent hem niet en je weet niet hoe zijn vorige huwelijk was en wat de context was. Die redenatie vind ik kort door de bocht. Vreemdgaan is slecht, maar niet het einde vd wereld.
Een man/vrouw die zijn haar partner en kinderen laat zitten voor een ander is in mijn ogen onbetrouwbaar.
Vlinder1963 schreef:
22-07-2018 16:27
Een man/vrouw die zijn haar partner en kinderen laat zitten voor een ander is in mijn ogen onbetrouwbaar.
Jeetje, het zeer van jouw ex zit echt heel erg diep na meer dan 15 jaar 🤔
Mutsie2 schreef:
22-07-2018 16:35

Wat is dit nou voor nare, misselijke reactie? Realiseer je wel dat je zelf ook hebt meegewerkt aan het verwoesten van iemands leven?
Mutsie2 schreef:
22-07-2018 16:35
Omdat ik een vreemdganger onbetrouwbaar vind? ik ben langer van mijn ex af dan jij denkt hoor en inmiddels alweer 18 jaar heel gelukkig met mijn huidige man.
Antoon69 schreef:
Het komt vrij veel voor, maar om nou te zeggen dat dit altijd het geval is. Nee, daar klopt niks van. Om voor mezelf te spreken; hiervoor drie relaties gehad, drie keer zelf verbroken, maar zonder dat er een ander was. Ik was de heren in kwestie gewoon zat. Dat kan ook nog.
Trotter schreef:
22-07-2018 16:38
Wat is dit nou voor nare, misselijke reactie? Realiseer je wel dat je zelf ook hebt meegewerkt aan het verwoesten van iemands leven?
Ik word ziek van het benadrukken dat iemand niet te vertrouwen is als hij/zij eens een fout heeft gemaakt.
Mutsie2 schreef:
22-07-2018 16:42
Ik word ziek van het benadrukken dat iemand niet te vertrouwen is als hij/zij eens een fout heeft gemaakt.
Nou nou dat heeft er wel ingehakt he dat jouw vent toch ook door anderen is veroordeeld over zijn vreemdgaan met jou en dat jij er aan hebt meegewerkt.
Mutsie2 schreef:
22-07-2018 16:42

Je man heeft al eens bewezen dat hij zonder scrupules kan vreemdgaan, seks met een ander 'een geintje' vindt en maandenlang kan liegen tegen zijn partner. Dat is niet 'eens een fout', dat is iemand maandenlang doelbewust bedriegen. Iemand die dat kan is inderdaad onbetrouwbaar en respectloos.
Maar daar kom je waarschijnlijk zelf ook nog wel achter. Zijn vorige vrouw dacht immers ook dat hij dat haar niet zou flikken...
Vlinder1963 schreef:
22-07-2018 16:27
Dat ben ik dan niet met je eens. Het is klote, kut, pijnlijk en stom. En je wilt het niet zelf meemaken om verlaten te worden. Maar iemand is dan niet voor de rest van zijn leven een onbetrouwbaar persoon.
Trotter schreef:
22-07-2018 16:46
Je man heeft al eens bewezen dat hij zonder scrupules kan vreemdgaan, seks met een ander 'een geintje' vindt en maandenlang kan liegen tegen zijn partner. Dat is niet 'eens een fout', dat is iemand maandenlang doelbewust bedriegen. Iemand die dat kan is inderdaad onbetrouwbaar en respectloos.
Maar daar kom je waarschijnlijk zelf ook nog wel achter. Zijn vorige vrouw dacht immers ook dat hij dat haar niet zou flikken...
:facepalm:

Jij probeert alleen maar te kwetsen, gedreven door je eigen rancune. Voor mij duidelijk dat het geen enkele zin heeft met jou in discussie te gaan.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 22-07-2018 16:51
12.84% gewijzigd
appelientjex schreef:
22-07-2018 16:47
Dat ben ik dan niet met je eens. Het is klote, kut, pijnlijk en stom. En je wilt het niet zelf meemaken om verlaten te worden. Maar iemand is dan niet voor de rest van zijn leven een onbetrouwbaar persoon.
dat hoef jij ook niet te zijn zoveel mensen zo veel meningen.
Antoon69 schreef:
22-07-2018 16:48
:facepalm:

Jij probeert alleen maar te kwetsen, gedreven door je eigen rancune. Voor mij duidelijk dat het geen enkele zin heeft met jou in discussie te gaan.
Thanx Antoon!
Ik acht de kans enorm groot dat die man inmiddels weer een scharreltje heeft, voor de grap. Dat gaat echt niet meer veranderen.
Antoon69 schreef:
22-07-2018 16:48
gedreven door je eigen rancune

Rancune? O ja joh, waarover zou ik dan rancuneus moeten zijn?
Ikigai schreef:
22-07-2018 16:59
Ik acht de kans enorm groot dat die man inmiddels weer een scharreltje heeft, voor de grap. Dat gaat echt niet meer veranderen.
Tuurlijk!
En zij papt natuurlijk ook weer met de volgende aan! Een vos verliest nooit zijn streken!
Ikigai schreef:
22-07-2018 16:59
Ik denk wel 10 anderen, misschien wel tegelijk! 🙄

Hij heeft immers al met twee vrouwen een relatie gehad op zijn 52ste, een échte playboy!
anoniem_89532 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 17:07
0.14% gewijzigd
Antoon69 schreef:
22-07-2018 17:05
En zij papt natuurlijk ook weer met de volgende aan! Een vos verliest nooit zijn streken!
🤣 yep, ik hou er ook nog een paar kerels op na.. gewoon, omdat ik zo ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven