Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
quote:meds schreef op 26 juli 2009 @ 00:27:

[...]

tja maar ik ben ook wel eens chagrijnig, en dan wil ik het liefst iedereen neermaaien met een kalasjnikovAch, als ik je een lijstje met adressen mag geven dan kan je op die manier ook een hoop mensen een goed humeur bezorgen hoor. Niet zo doemdenken!
mail maar dan
Op alfabetische volgorde, toeristische route of gecategoriseerd op volgorde van de braderieën in de betreffende dorpen?
doe maar per braderie, ik ga ze allemaal langs zoals je weet
Ha Meds, dat heb ik heel vaak. Dat willen neermaaien met een kalashnikov. Of iemands kop van z'n romp willen trekken. Ik doe het dus ook niet (hoewel, als ik zeker wist dat ik ermee weg zou komen...). Da's inderdaad de baas zijn over je gevoel.

Neuken overkomt je niet. Mijn vlees is zeker weten zwak, maar ik kan me wel inhouden. Dan moet je maar willen.

Overigens ben ik nu als minnares eigenlijk goedkoper dan toen 'ie nog betaalde. Heb wel te kennen gegeven dat daar verandering in moest komen. Sja, zo'n bitch ben ik wel.
als ik een paar telefoontjes doe dan kan ik het braderiejaarschema voor 2010 af laten stemmen op je pms. Of gelooft Bakker ook niet in pms?
Ach Bakker....
Bakker? Leen?
Bram, dokter Bram
quote:sprankelend schreef op 26 juli 2009 @ 00:14:

[...]

Wat jammer is. Wie weet hoeveel mensen je daar weer vrolijk mee zou maken...
[quote]meds schreef op 26 juli 2009 @ 00:05:

[...]

Jij vindt neuken met een getrouwde man misschien een 'gevoel', ik denk dat het een handeling is. Meds, dit zijn jouw woorden, het quoten mislukte even.

Ik vind het inderdaad een gevoel, als ik het puur als handeling zou zien dan had ik wel een ander beroep gekozen en veeel meer kunnen verdienen.

Jammer dat ik vorige week ineens weg moest, zat net zo lekker in de discussie.
quote:Bianca40 schreef op 28 juli 2009 @ 14:29:

[...]

Jij vindt neuken met een getrouwde man misschien een 'gevoel', ik denk dat het een handeling is. Meds, dit zijn jouw woorden, het quoten mislukte even.

Ik vind het inderdaad een gevoel, als ik het puur als handeling zou zien dan had ik wel een ander beroep gekozen en veeel meer kunnen verdienen.

Jammer dat ik vorige week ineens weg moest, zat net zo lekker in de discussie.

Jammer dat je meds nou niet helemaal leest.

Je kunt wel neuken met gevoel maar het blijft een handeling. Je kunt kiezen wat je met het gevoel doet....

Je hoeft niet altijd toe te geven aan het gevoel, sterker nog soms is het heel onverstandig om toe te geven aan je gevoel... daarom heb je er ook nog een stel hersens, om na te denken wat je doet en over de consquenties.

Nu te doen alsof je handelingen niet in de hand hebt door je gevoel komt een beetje kinderachtig over... een excuus om niet verantwoordelijk te zijn voor je eigen daden.

Klinkt mij in de oren als ik was dronken dus kon er niks aan doen, ook al zo'n shit excuus....

[...]

Jammer dat ik vorige week ineens weg moest, zat net zo lekker in de discussie.Neuken is de handeling waarmee je uitting geeft aan je gevoel. Over je gevoel heb je geen zeggenschap, over je handelingen wel. Impliceren dat iemand die snapt dat neuken een handeling is net zo goed de hoer uit kan hangen

[...]

Jammer dat ik vorige week ineens weg moest, zat net zo lekker in de discussie.volgens mij begrijp je helemaal niks van wat ik zeg. Nah dat verklaart dan meteen jouw gedrag
Waarom wordt steeds als criterium genomen dat het met een vrijgezel wel mag, daar mag je je gevoel toelaten. Zodra het om een getrouwde man gaat dan moet ik de verantwoordingen nemen om zijn huwelijk te redden?

1. Hoogstwaarschijnlijk is zijn huwelijk al niet meer te redden, anders was hij niet zo ver gegaan.

2. Het is nooit mijn verantwoording hoe zijn huwelijk zou zijn gelopen of gaat lopen als ik mijn gevoel en/of handelingen onder controle zou houden.

3. Ik ben alleen verantwoordelijk voor mijn eigen huwelijk of relatie. Als ik daarbinnen vreemd wil gaan dan is dat puur mijn probleem, want ook daar is vaak een reden voor.

We blijven mensen hoor, en ik denk dat de meeste mensen niet gemaakt zijn om hun leven met 1 persoon te slijten. Bovendien is bijna ieder mens heel zn leven toch op zoek naar een bepaald soort spanning, het voelen dat je leeft. De een gaat bergen beklimmen, de ander gaat vreemd (al kost het allebei evenveel energie geloof ik)
quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 09:24:

1. Hoogstwaarschijnlijk is zijn huwelijk al niet meer te redden, anders was hij niet zo ver gegaan.Onzin. Je zou ze de kost moeten geven die het doen uit entertainment, spanning, ego-boost, verveling, gewoon omdat het kan, voor de afwisseling, de fun, de sensatie, de gezelligheid, moet ik nog even doorgaan? Heb nou geen illusies dat je ten tonele verschijnt omdat het thuis een drama is. Die vrouw is vast ultra mooi, spannend, goed in bed, intelligent en grappig, alleen híj is een oen. Zonder ruggegraat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
wist jij dat er een very cherry winkel op de pannekoekstraat zit very cherry?

Waarom wordt steeds als criterium genomen dat het met een vrijgezel wel mag, daar mag je je gevoel toelaten. Zodra het om een getrouwde man gaat dan moet ik de verantwoordingen nemen om zijn huwelijk te redden?

1. Hoogstwaarschijnlijk is zijn huwelijk al niet meer te redden, anders was hij niet zo ver gegaan.

2. Het is nooit mijn verantwoording hoe zijn huwelijk zou zijn gelopen of gaat lopen als ik mijn gevoel en/of handelingen onder controle zou houden.

3. Ik ben alleen verantwoordelijk voor mijn eigen huwelijk of relatie. Als ik daarbinnen vreemd wil gaan dan is dat puur mijn probleem, want ook daar is vaak een reden voor.

We blijven mensen hoor, en ik denk dat de meeste mensen niet gemaakt zijn om hun leven met 1 persoon te slijten. Bovendien is bijna ieder mens heel zn leven toch op zoek naar een bepaald soort spanning, het voelen dat je leeft. De een gaat bergen beklimmen, de ander gaat vreemd (al kost het allebei evenveel energie geloof ik)

Alleen iemand in jouw positie ziet dit als steekhoudende argumenten maar in mijn ogen ben je vooral bezig je eigen straatje schoon te vegen. Uiteraard is het aan de getrouwde vent om zijn huwelijk te redden of niet, maar om hem een handje te helpen om van zijn vrouw verwijderd te raken vind ik een heel ander verhaal.

Over de (gedeelde) verantwoordelijkheid in zo'n verhouding kun je uren discussiëren. Ik ben er van overtuigd dat je wel degelijk medeplichtig bent als je de ander de gelegenheid geeft zijn partner te belazeren. Fijne manier om aan 'de liefde van je leven' te komen. En ik vind het daarnaast heel onverstandig om van de ene relatie in de andere te stappen. Het gebeurt veel, maar vlgs mij slepen veel mensen oud zeer en onverwerkte gevoelens met zich mee.

Ben zelf geen heilige, heb in zo'n verhouding gezeten. Het is een ingewikkelde situatie en het is moeilijk uit te leggen waarom het lastig is om er een punt achter te zetten. Gevoel en verstand zijn zo tegenstrijdig en vaak hoor je wat je wil horen. Maar het is in geen geval goed te praten dat je meewerkt aan bedrog.
quote:badmeester schreef op 29 juli 2009 @ 11:51:

wist jij dat er een very cherry winkel op de pannekoekstraat zit very cherry?Is de paus katholiek Badje?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik probeer geen straatje schoon te vegen. Zo denk ik er gewoon over. En zo heb ik er altijd over gedacht, ook al voordat het bij mij aan de orde was. En het overstappen van de ene relatie in de andere heeft mij totaal geen problemen opgeleverd. Het vlammetje naar mijn ex was zodanig uit dat ik er ook echt geen verdriet om heb gehad. Mijn toenmalige minnaar en ik hebben juist heel veel steun aan elkaar gehad en zijn eigenlijk gelijk doorgegaan met leven. Het enige vervelende was het gezeur van de exen.. hun frustratie en woede... maar dat was op zich wel begrijpelijk.

We blijven mensen hoor, en ik denk dat de meeste mensen niet gemaakt zijn om hun leven met 1 persoon te slijten. Bovendien is bijna ieder mens heel zn leven toch op zoek naar een bepaald soort spanning, het voelen dat je leeft. De een gaat bergen beklimmen, de ander gaat vreemd (al kost het allebei evenveel energie geloof ik)Wat is dat nou voor een vergelijking? Als ik een berg beklim belazer ik mijn partner toch niet. Je kan lullen wat je wilt maar het is gewoon niet oke om mensen te belazeren, zeker je partner niet. Als je dan zo graag spanning wilt, dan vertel je je partner dat je van plan bent vreemd te gaan. Moet je kijken wat een spanning dat met zich mee brengt.
quote:Chardonnay schreef op 29 juli 2009 @ 14:31:

[...]

Wat is dat nou voor een vergelijking? Als ik een berg beklim belazer ik mijn partner toch niet. Je kan lullen wat je wilt maar het is gewoon niet oke om mensen te belazeren, zeker je partner niet. Als je dan zo graag spanning wilt, dan vertel je je partner dat je van plan bent vreemd te gaan. Moet je kijken wat een spanning dat met zich mee brengt.Ik zeg niet dat het oke is om mensen te belazeren. Maar het is wel menseigen om altijd op meer en beter te willen of in elke geval anders te willen. En om (leuke) spanning op te zoeken. En je partner vertellen dat je vreemd bent gegaan is niet leuk, dan is de spanning eraf. Wat is goed? wat is slecht? wat is normaal en wat niet? Dat blijft voor iedereen persoonlijk. Als je vreemdgaat en je partner komt er nooit achter maar jij voelt je er wel veel beter door (en daar heeft je partner ook profijt van).. is dat dan zo verkeerd? Ja.. het is verkeerd maar als je er middenin zit lijkt het niet zo verkeerd.
Oh dus als mijn partner veel geld heeft, en ik steel wat geld om iets moois te kopen (waardoor ik me heel goed voel en dus leuker ben voor mijn partner), en mijn partner komt er niet achter, is het niet zo erg?

Hmmm raar.
Als je de keus hebt zou ik dat geld niet stelen maar gewoon eerst bij elkaar verdienen. Geld stelen Is namelijk strafbaar en vreemdgaan niet!
het deugd beide niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven