Relatie met getrouwde vader van vriendin.

24-04-2012 08:41 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal heel raar gelopen, denk ook dat de meeste denken van wtf. Als je er in zit en het is gegroeid besef je eigenlijk niet van, waar ben ik mee bezig?

Ik ben 19 jaar en heb al 2 jaar een relatie met de vader van mijn vriendin. Hij is getrouwd.

Het is allemaal begonnen met een vakantie, ik mocht mee. Door omstandigheden ben ik een hele dag met hem alleen geweest. Toen hebben we seks gehad en is alles begonnen. We spreken altijd af in hotels of in de auto. Ik ben een keer een week blijven slapen, zijn vrouw was op vakantie met mijn vriendin en haar zoon. Toen ben ik echt verliefd geworden.

Laatste tijd denk ik steeds na over de toekomst, die hebben wij dus niet. Waarom blijf ik hem dan zien, ik heb er toch niks aan? Ook ben ik bang dat het uitkomt, voel me ook schuldig tegenover miin vriendn en haar moeder. Ik kom er al sinds mijn 12e en ze is als een tante voor me. Hoe kom ik hier uit?
Gatver. Jullie zijn allebei niet wijs.
quote:problemo schreef op 24 april 2012 @ 08:59:

samenwonen? kinderen krijgen? Zeg je bent zelf nog een kind!

Houden van? Ik betwijfel of je weet wat houden van is.

Hij gebruikt je om zijn seksuele lusten op te botvieren... En id jij gaat alles kwijtraken als je doorgaat!

Kappen met die handel en anders moet je zelf maar op de blaren gaan zitten. Enne hoeveel ouder is die pa van je vriendin eigenlijk?

Oud genoeg om ook haar vader te zijn...

Wat is dit een ongelooflijke foute kerel.
quote:sandt schreef op 24 april 2012 @ 08:52:

[...]

Er bestaat natuurlijk niet zo iets als een beetje minderjarig. Je bent het wel of je bent het niet! In dit geval niet dus.Wel dus.
Ach wat stom van me. Natuurlijk ben jij zijn echte ware liefde en wil hij best met jou samen zijn alleen zijn er de standaard obstakels zoals vrouw en kinderen..

Je hebt het goed verneuktpest voor jezelf. Ik zou je nooit meer willen zien als ik je vriendin was. En als ik haar moeder was kon je een flinke klap in je gezicht krijgen. Ga je schamen!
ja id oud genoeg om ook haar vader te zijn.. bah zeg..
Walgelijk dat een volwassen man misbruik maakt van een puber meisje.

Jij hoort nog helemaal bezig te zijn met groot en volwassen te worden. Je eigen ik te vinden, wat een vrij onzekere periode kan zijn. Daar heeft de eikel dus mooi misbruik van gemaakt.

Hij houdt niet van je, hij gebruikt je.
Mooi man, echte liefde!

Ik hoop dat jullie een heel gelukkig leven tegemoet gaan en leuke kindjes mogen krijgen, zoals een mooie dochter, die dan op haar 17de een leuk, aantrekkelijk vriendinnetje mee naar huis brengt en zo verder, tot het oneindige.
Toen ik 17 was had ik echt wel een gevoel wat goed of fout was hoor.. Die man is natuurlijk gigantisch fout maar TO is zelf ook echt debiel.
Het is heel simpel, vanaf nu heb je nooit meer sex met deze man.

Je laat de vriendschap verwateren ( want dat is wel de consquentie van wat er gebeurd is..) en je gaat nieuwe dingen ondernemen, een andere hobby zoeken, en nieuwemvrienden maken.

En in mijn ogen heeft deze man je gemanipuleert,, en is er sprake van seksueel misbruik, want hij maakt misbruik van je.

En nou wegwezen en ruggengraad gaankweken, desnoods naar een psycholoog, en als je het niet uit jezelf kan laat dan de situatie maar klappen en zorg dat jullie betrapt kunnen worden. dan heb je. geen keuze maar is het ook heel gauw over.

meisje toch..
..popcorn?
quote:cambani schreef op 24 april 2012 @ 08:50:

Ik was bijna 18 dus niet echt minderjarig.Ik voel me er echt zwaar klote over maar ben ondanks dat van hem gaan houden en dat maakt alles zo moeilijk. Hij zegt dat hij met me samen wil zijn uiteindelijk, als alle kinderen het huis uit zijn. Mijn vriendin woont alleen maar haar broertje nog niet. Maar heel snel dus wel en dan gaan we samenwonen en kinderen krijgen zegt hij. Ik weet dat hij het meent maar weet niet of het eerlijk is als ik denk aan zijn vrouw en mijn vriendin maar aan de andere kant ze verdienen toch ook de waarheid en dan zou ze hem toch niet meer willen. Waarom dan dat ik niet met hem verderga. Mijn vriendin zou natuurlijk woedend zijn maar heel misschien uiteindelijk.

Je gelooft in sprookjes, nu nog wel.

Als je wil weten of het ook de werkelijkheid kan worden dan is het hoog tijd om ook de anderen die nu nog geen rol van betekenis spelen (zijn vrouw, zijn kinderen) bij dit sprookje te betrekken.

Dan wordt het waarschijnlijk snel een nachtmerrie, waarin jij de boze heks bent.

Maar probeer het vooral uit.

Ik vind het echt rot voor je, dat je je zo hebt laten misleiden. Je was nog praktisch een kind.
Papa heeft er een jong neukertje er bij, die bijna net zo oud is als zijn dochter,

Triest geval papa, en triest geval vriendin van dochter die dit gedrag pikt van papa van beste vriendin.

( dan maar even in kindertaal neerzetten)

Meid zoek hulp, ga naar psycholoog, en vraag of dit gedrag normaal is.
Jouw vriendin gaat je nooit vergeven. En reken ook maar op behoorlijk wat onbegrip van anderen. Vrienden zullen de kant van je vriendin kiezen, je eigen ouders zullen hem afkeuren.

Jij gaat echt veel meer kapot maken dan je denkt. En het lullige is, jij bent de zwakste in de relatie. Hij krijgt zijn leven wel weer op orde. Zo te horen kan hij alles naar zijn hand zetten. Jij komt echt in een isolement terecht.

Heb je de smoezen lijst al gelezen? Nadat de kinderen het huis uit zijn zal het namelijk niet goed gaan met zijn vrouw. En daarna niet met zijn moeder,vader,schoonmoeder,schoonvader of zal zijn baan op de tocht staan vanwege de recessie. Er is altijd wel wat voor hem.
En jouw ouders vinden het natuurlijk heel normaal dat je een week bij de vader van een vriendinnetje gaat logeren. Ik geloof hier echt geen ene mallemoer van.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Weet je zeker dat jij de enige bent? Meestal hebben dit soort types wel meer.
quote:eleonora schreef op 24 april 2012 @ 09:07:

[...]

Je gelooft in sprookjes, nu nog wel.

Als je wil weten of het ook de werkelijkheid kan worden dan is het hoog tijd om ook de anderen die nu nog geen rol van betekenis spelen (zijn vrouw, zijn kinderen) bij dit sprookje te betrekken.

Dan wordt het waarschijnlijk snel een nachtmerrie, waarin jij de boze heks bent.

Maar probeer het vooral uit.

Ik vind het echt rot voor je, dat je je zo hebt laten misleiden. Je was nog praktisch een kind.

Zo eens, maar ook zeker met het laatste. Ik heb het ondanks dat ze ook zelf er in is gestapt ook medelijden met TO. Ze was(is) een kind en dan wel oud genoeg om te weten dat dit fout is, te jong om de gevolgen daadwerkelijk te overzien. Deze man heeft keihard misbruik gemaakt van de onzekerheden van een puber.

Gatver zeg wat ontzettend fout.
Er wordt duidelijk misbruik van je gemaakt.

Zoek hier hulp bij meisje.

Straks komt het uit, ziet hij je nooit meer te staan en krijg jij alle schuld.

Ben je heel je eigenwaarde kwijt.

Stop ermee en werk aan jezelf.

Ontzettende foute onverantwoordelijke respectloze man, écht!

Geloof nou niet dat hij van je houdt, hij houdt van zijn Sharrel.
Wie weet loopt het goed af, blijkt jouw vriendin al 2 jaar met jouw vader te n**ken. En gaat ie van je moeder af als jullie het huis uit zijn. En gaat ie samenwonen met je vriendin. En maakt ie haar zwanger!

Hardstikke leuk toch! Zijn jullie misschien wel tegelijk zwanger ofzo.

Gezellig!
Ik zie het helemaal voor mij,

Beste vriendin, beste moeder van vriendin ( die mij jarenlang opvangt, en accepteerd als vriendin van haar dochter)

Ik ga bij jullie te biecht. Ik ga vreemd met je vader, beste vriendin, en moeder van vriendin, als dank voor de jaren lang gastvrijheid, heb ik je man ingepikt.
Ik snap de reacties niet ik bedoel ik was echt bijna 18 dus gewoon volwassen hij heeft me niet misbruikt gebruikt en die dingen, we houden echt van elkaar dat weet ik zeker. Hij heeft vaak gehuild omdat we niet echt samen kunnen zijn. Ook hebben we niet alleen maar seks we praten super veel en lachen samen dus is echt niet alleen de seks. Mijn probleem is dus een onmogelijke liefde zo noemt hij het altijd voor nu. Ik wou dat ze het konden begrijpen. Mijn vriendin en haar moeder, ik bedoel ze zijn niet gelukkig zie k zelf ook al.
quote:champoepel schreef op 24 april 2012 @ 09:11:

Er wordt duidelijk misbruik van je gemaakt.

Zoek hier hulp bij meisje.

Straks komt het uit, ziet hij je nooit meer te staan en krijg jij alle schuld.

Ben je heel je eigenwaarde kwijt.

Stop ermee en werk aan jezelf.

Ontzettende foute onverantwoordelijke respectloze man, écht!

Geloof nou niet dat hij van je houdt, hij houdt van zijn Sharrel.

Dit dus.

Ik heb dan wel geen vader maar als mijn oude beste vriendin dit zou flikken zou ik haar nooit meer hoeven zien.
quote:secondhandsuus schreef op 24 april 2012 @ 09:12:

Wie weet loopt het goed af, blijkt jouw vriendin al 2 jaar met jouw vader te n**ken. En gaat ie van je moeder af als jullie het huis uit zijn. En gaat ie samenwonen met je vriendin. En maakt ie haar zwanger!

Hardstikke leuk toch! Zijn jullie misschien wel tegelijk zwanger ofzo.

Gezellig!Mijn vader is dood en mijn moeder haat mij en ik haar ook.
quote:cambani, 5 seconden geleden

Ik snap de reacties niet ik bedoel ik was echt bijna 18 dus gewoon volwassen hij heeft me niet misbruikt gebruikt en die dingen, we houden echt van elkaar dat weet ik zeker. Hij heeft vaak gehuild omdat we niet echt samen kunnen zijn. Ook hebben we niet alleen maar seks we praten super veel en lachen samen dus is echt niet alleen de seks. Mijn probleem is dus een onmogelijke liefde zo noemt hij het altijd voor nu. Ik wou dat ze het konden begrijpen. Mijn vriendin en haar moeder, ik bedoel ze zijn niet gelukkig zie k zelf ook al.Dan stop je er toch niet mee? Hup, vertel het je vriendin en haar moeder! Zo'n geweldig grote liefde overwint alles!
Je hebt nog een blok beton voor de kop ook.
Doet me aan American Beauty denken....
The time is now
Oooh je zoekt een vaderfiguur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven