Relatie met getrouwde vader van vriendin.

24-04-2012 08:41 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal heel raar gelopen, denk ook dat de meeste denken van wtf. Als je er in zit en het is gegroeid besef je eigenlijk niet van, waar ben ik mee bezig?

Ik ben 19 jaar en heb al 2 jaar een relatie met de vader van mijn vriendin. Hij is getrouwd.

Het is allemaal begonnen met een vakantie, ik mocht mee. Door omstandigheden ben ik een hele dag met hem alleen geweest. Toen hebben we seks gehad en is alles begonnen. We spreken altijd af in hotels of in de auto. Ik ben een keer een week blijven slapen, zijn vrouw was op vakantie met mijn vriendin en haar zoon. Toen ben ik echt verliefd geworden.

Laatste tijd denk ik steeds na over de toekomst, die hebben wij dus niet. Waarom blijf ik hem dan zien, ik heb er toch niks aan? Ook ben ik bang dat het uitkomt, voel me ook schuldig tegenover miin vriendn en haar moeder. Ik kom er al sinds mijn 12e en ze is als een tante voor me. Hoe kom ik hier uit?
quote:Chardonnay schreef op 24 april 2012 @ 20:22:

[...]

Ja, wel doen hoor.

Gaan jullie samen op jouw kamer wonen? Of gaan zijn vrouw en zoon ergens anders wonen en trek je bij hem in?We hebben niks besloten daarover, ik weet niet wat er gaat gebeuren, dat ligt allemaal aan hem.
quote:cambani schreef op 24 april 2012 @ 21:08:

We houden echt van elkaar wel heel makkelijk als jullie zeggen verlaat hem enzo maar zo makkelijk is dat dus niet.

Yeah right!!! tuurlijk houdt ie van je als de seks goed is!!! en jij houdt van hem omdat jij denkt dat hij de prins op het witte paard is.

In werkelijkheid zou de prins op het witte paard niet de vriendin van zijn dochter neuken en daarmee zijn vrouw en dochter bedriegen...

Verder vind ik het wel erg schijnheilig dat je zegt dat zijn dochter je vriendin is en dat je zegt dat die vrouw als een tante voor je is omdat je ze gewoon keihard aan het bedriegen bent.

Daarnaast heb je geen respect voor jezelf en je vriendin door hiermee door te gaan!!!

Mijn advies is KAPPEN hiermee!!
quote:cambani schreef op 24 april 2012 @ 17:30:

We hebben gepraat hij gaat na konningendag alles vertellen, ik trek me terug en hoor dan wel van hem. Met mijn vriendin ben ik sinds relatie van vader al afstand gaan nemen zijn niet meer zo close omdat ik me dus heel lullig voel.

Geloof je ook werkelijk dat hij het gaat doen?

Wat doe je als hij het niet doet en het uitstelt?

Ik geloof je als je zegt dat het heel moeilijk is en ik geloof (nogmaals) best dat jullie van elkaar houden, ik geloof echter ook dat je er nog niet bent als hij het vertelt heeft, dan begint het pas. En dán is het nog maar de vraag of jullie liefde daar tegen bestand is, tegen wat er dan allemaal gaat gebeuren bedoel ik. Áls hij het al vertelt. Ben benieuwd wat er van zijn liefde overblijft als bijvoorbeeld zijnn kinderen hem niet meer willen zien o.i.d. Ik denk werkelijk dat jij geen idee hebt hoe groot de gevolgen kunnen zijn van jullie verraad.

Adem maar niet inhouden meid. Je zit hoe dan ook in een ontzettende rotsituatie, of hij de beerput nou opentrekt of niet. Ik hoop voor je dat je een lange adem hebt.
het is heel makkelijk hoor, je maakt het gewoon uit omdat wat jullie doen niet kan.

het kan maar het kost heel veel, veel te veel, dat heb je nu helaas nog niet in de gaten maar de prijs is hoog, jullie richten zo ontzettend veel leed aan.

van getrouwde mannen blijf je af.

dat is een les die jij nog niet geleerd hebt maar nu wel ondervinden gaat.

eigenlijk neem ik jou niets kwalijk, jij bent jong, maar die man, die man zou echt beter moeten weten.
Wat zou je bijvoorbeeld tegen je oma zeggen als ze zou vragen of je een vriend hebt??? Zou je zeggen dat je een relatie met de vader van je vriendin hebt??
quote:sandt schreef op 24 april 2012 @ 08:55:

[...]

Da's echt een hele nieuwe, die heb ik echt nog nooit gehoord. Als hij echt voor je gaat dan doet hij dat nu ook, dit zie ik als; aan het lijntje houden, leuk voor erbij, leuk voor de seks oid. Spreken jullie ook wel eens af en hebben dan geen seks?

die ken ik wel, wordt vaak zo gedaan. Vooral in andere culturen.

Maar dat gaat hier natuurlijk niet op!
quote:cambani schreef op 24 april 2012 @ 21:16:

[...]

We hebben niks besloten daarover, ik weet niet wat er gaat gebeuren, dat ligt allemaal aan hem.

Ga je mee als hij het gaat vertellen?

Je komt er al jaren over de vloer, de vrouw van die man is als familie voor je schreef je. Daarbij denk ik dat het voor jou goed is te zien wat er gebeurt als de mededeling wordt gedaan want daar heb je kennelijk geen idee van. Je laat alles over aan hem, terwijl je zelf ook een heel groot stuk verantwoordelijkheid hebt in dit verhaal en het gezin ook jou als vriendin verliest.
quote:eleonora schreef op 24 april 2012 @ 21:27:

[...]

Ga je mee als hij het gaat vertellen?

Je komt er al jaren over de vloer, de vrouw van die man is als familie voor je schreef je. Daarbij denk ik dat het voor jou goed is te zien wat er gebeurt als de mededeling wordt gedaan want daar heb je kennelijk geen idee van. Je laat alles over aan hem, terwijl je zelf ook een heel groot stuk verantwoordelijkheid hebt in dit verhaal en het gezin ook jou als vriendin verliest.Nee natuurlijk ga ik niet mee dat zou dingen alleen maar erger maken. Ik weet heus wel wat voor gevolgen dit gaat hebben daarom hebben we het zo lang uitgesteld.
Edit: Je moet het ook allemaal zelf maar weten.
quote:cambani schreef op 24 april 2012 @ 21:32:

[...]

Nee natuurlijk ga ik niet mee dat zou dingen alleen maar erger maken. Ik weet heus wel wat voor gevolgen dit gaat hebben daarom hebben we het zo lang uitgesteld.

Nah nee hoor, vast niet. Je hebt geen idee.

Sterkte!
Cambani, en als hij dinsdag met een reden komt waarom hij het niet verteld heeft, zou je dan eens willen nadenken over het feit dat die reden een smoes is? Loop dan gewoon de smoezen lijst eens af. Hij staat er vast tussen.
Ik vond het juist een mooi post van je Fred. Jammer dat je hem hebt weggehaald.
Over een paar jaar ga jij je zo schamen over deze relatie, daar heb je nu geen benul van.

Je denkt nu dat dit voor eeuwig is, maar cambani, een eeuw duurt lang hoor!

Na een tijdje gaat ook het spannend van jullie zogenaamde relatie af en zit hij eindstand bij zijn vrouw en jij blijft eigenlijk onteerd achter, zo zie ik het, en zal het een hele tijd duren voor je weer met jezelf in het reine bent.

Bespaar jezelf dit verdriet en begin te werken aan het stoppen van dit contact.

Ik snap dat dit niet makkelijk is, het gaat pijn doen, maar echt, deze pijn zal in het niet vallen bij de pijn die je gaat ervaren als je jouw lot in zijn handen blijf leggen.

neem iemand in vertrouwen, deze persoon zal je ogen helpen te openen .

stap af van het romeo and julliette gevoel, dit is geen filmpje en gen sprookje, jij speelt met gevoel en zelfs levens van mensen, bedenk je echt goed wat je doet.\

verder hoop ik niet dat dit verhaal fake blijkt, dan heb ik niets gezegd :-)
Ik vond de [post van Fred ook mooi, zeker zonde!
Als je 19 bent kun je de gevolgen van je daden nog niet goed overzien omdat je frontale kwab nog bezig is met groeien.

Uit de antwoorden van TO kun je opmaken dat ze geen benul heeft waar ze mee bezig is. Laat staan dat ze kan indenken wat de gevolgen kunnen zijn voor haar medemens.

Hoe meer mensen hier boos worden, des te meer zij zich zal verdedigen en terugtrekken. Er zijn maar weinig wijze meisjes van deze leeftijd die jullie adviezen zouden aannemen.

Zij legt haar lot in handen van deze kanjer, nou laat het haar dan ondervinden. Dat is de beste les die ze kan krijgen.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Waneer is "na Koninginnedag"?

20 november 2014 is ook na Koninginnedag, om maar een datum te noemen...
quote:spijk-er schreef op 24 april 2012 @ 08:42:

Dus een volwassen, getrouwde man begon een seksrelatie met een meisje van 17...?!Idd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je doet alsof je een slachtoffer bent van de liefde, alsof je er niks aan kan doen en hij ook niet, jullie zijn voor elkaar gemaakt en bla bla bla. Maar je ziet niet in wat voor smerig rotwijf (excusez le mot) je bent door je zogenaamd beste vriendin te bedriegen en ook nog de vrouw die een tante voor je is. Ik hoop dat het snel tot je doordringt hoe schijnheilig je bezig bent. En die walgelijke vent is nog veel erger. Bah!!!
Ze hoeft de adviezen ook niet aan te nemen, ze is hopelijk wel gewaarschuwd, dat kan helpen bij alles wat er komen gaat.
quote:annana schreef op 24 april 2012 @ 22:23:

Waneer is "na Koninginnedag"?

20 november 2014 is ook na Koninginnedag, om maar een datum te noemen...Goeie.
Ik heb jouw berichten gelezen en het valt me op dat jij zijn huilen (om van alles) als teken van zijn diepe liefde voor jou lijkt te zien? Waarom is dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:cambani schreef op 24 april 2012 @ 21:16:

[...]

We hebben niks besloten daarover, ik weet niet wat er gaat gebeuren, dat ligt allemaal aan hem.

Lieve TO, jíj hebt hier ook een keuze. De afgelopen jaren heb jij voor hem gekozen, hebt hem tijd gegeven en hebt hem liefde gegeven. Hij heeft de afgelopen jaren juist voor zijn gezin gekozen door stil te houden wat er tussen hem en jou speelt. Hij heeft je misschien wel liefde gegeven, maar door voor zijn gezin te kiezen heeft hij je niet gegeven wat je uiteindelijk verdient. Natuurlijk doet de hele situatie hem ook pijn, maar uiteindelijk is dat niet waar het om gaat. Het gaat om JOU.

Jij verdient iemand die van de daken schreeuwt dat hij van je houdt en dat hij zijn leven met jou wil delen. Maar nog meer dan dat verdien je het om van jezelf te houden en van de daken te schreeuwen dat jij goed bent zoals je bent, dat je in je eentje de hele wereld aan kunt als dat zo uit zou komen. De rest van je leven hoef je niet door te brengen met hem, maar moet je wel doorbrengen met jezelf. Ik hoop oprecht voor jou dat je niet zal blijven wachten op iets wat misschien nooit komen zal, maar dat je voor jezelf de knoop doorhakt. Jij loopt niet hem mis, hij loopt JOU mis.
@ cambani

OMG wat doe je jezelf aan?@:&!???

Kap het af, de wereld vergaat niet van een beetje liefdesverdriet hoor!

Jou vriendin & haar moeder gaan dit jou NOOIT vergeven! Daarnaast denk ik dat je hier later echt ENORME SPIJT van gaat krijgen.

Maar goed daar kom je vanzelf wel achter als hij toch anders in het leven blijkt te staan door o.a. leeftijdsverschil en dat hij toch bij nader inzien geen kinderen meer wilt. Dit buiten de heisa om wat je op je afroept als hij dit gaat vertellen......

Ik heb nu al medelijden met je, sorry maar je bent een 'beetje heel erg' dom!
En neem de adviezen van de andere ladies hier aan!
Ik had een post getypt, sommigen vinden het jammer dat ik het weggehaald heb, de reden daarvan is dat sommige mensen niet zullen willen leren en keihard onderuit moeten gaan voordat ze leren.

Liefde verblind je, het beïnvloed je wil, het zet je aan tot dingen die je niet zou doen wanneer de liefde er niet was, maar dit heb je pas door wanneer de controle van liefde over je wil afgenomen is.

Door de liefde kun je soms niet anders dan bepaalde dingen willen. Vaak is dat goed. De meeste ouders kunnen niet anders willen dan van hun kinderen te houden, en dingen te doen die in het teken van het welzijn van hun kinderen staan. Maar daarentegen kunnen sommige vrouwen, vanwege de controle die de liefde heeft over hun wil, daardoor niet de moed vinden een partner te verlaten die hun mishandelt, misbruikt, vreemdgaat, of zelfs (in enkele gevallen) vermoord.

In het geval van cambani is het zo dat ze niet wil inzien dat we hier te maken hebben met een man die haar willens en wetens voorliegt, bedriegt, en emotioneel chanteert. Ik heb mijn post weggehaald omdat ze maar eens goed onderuit moet gaan. Vind haar zielig en onverstandig. Ze zal niets van ons aannemen, maar zal zich altijd in de slachtofferrol positioneren, alsof ze niet de moed kan nemen hiermee op te houden. Ze moet mensen inlichten wat er hier gebeurt.

Cambani's wil, en daarmee haar volledige verstand, is onder de invloed van een man die zijn vrouw en dochter voorliegt, bedriegt, chanteert, en niet eens de moed heeft hiermee op te houden.

Ik ben zelf een volwassen man. Het feit dat een van mijn soortgenoten met een minderjarige vriendin van een dochter iets begint, twee jaar lang daarover kan liegen en bedriegen, en dan ook nog eens haar chanteert, stelt mij zeer teleur.

Cambani zal over enige tijd wakker worden uit de roes, zich gebruikt voelen, want dit is een man die voor zijn eigen hachje kiest als het erop aan komt.

Een andere reden dat ik mijn post heb weggehaald: soort zoekt soort. Misschien is cambani gewoon een ontzettende egoïst. Laat haar dan maar in haar sop gaar koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven