relatie met getrouwde vrouw

03-12-2019 14:08 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag ,
Ik zit met het volgende probleem : Ik heb een relatie met een getrouwde vrouw wiens man erg ziek is . Wij schelen 15 jaar met elkaar qua leeftijd .
Ze kan en wil niet van hem scheiden ivm kinderen en ziekte van hem . Als ik haar berichtjes stuur ( whats app of messenger ) duurt het even eer ik reactie terug krijg soms reageert ze gelijk terug maar soms zit daar een kwartier tot uren tussen . Dit komt omdat dan haar kinderen in de buurt zijn . ze heeft met jongste dochter een goede bant opgebouwd en vertellen alles tegen elkaar (doen wij ook overigens zij betrekt mij overal bij en ik haar )

We zijn beide stapel gek op elkaar en kunnen niet meer zonder elkaar elke dag krijg ik wel lieve berichtjes van haar en zij van mij terug .
Ook als ze bij mij is liggen we binnen no-time in bed . IK heb tegen haar gezegd dat ik alle begrip voor haar situatie thuis heb en dat ik niet van haar kan verwachten dat ze a la minute reageert . Haar huidige relatie is stuk gelopen ze zeg dat de liefde over is en dat zij als broer en zus leven .
Toch ben ik stapel gek op haar zo erg dat ik haar niet los kan laten ( dat ik relatie verbreekt )

Wat zou volgens jullie het beste zijn :
1- op elkaar wachten terwijl niemand kan aangeven hoelang het nog duurt en zo verder gaan als het nu is
2- of toch relatie verbreken en op zoek gaan naar een vrij gezelle vrouw .
Tijd om een kind te verwekken bij haar.
Want je wil natuurlijk wel een liefdes-beeb en bewijzen dat je kan wat haar man ook heeft gekund.

En als je straks 15 jaar aan haar hebt vastgehangen en je raakt die 2de viool beu zijn alle vrouwen van jouw leeftijd niet meer in staat tot kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven