Relatie na 4 jaar uit en twee kids .

13-07-2009 22:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, en dacht laat ik me hart eens uitstorten.

Ik ben een jonge mama met twee kinderen. eentje van 6 en een kleine van 1.

Ik heb 4 jaar lang (waarvan 2 jaar samenwonen) een relatie gehad.

Helaas is de relatie sinds kort verbroken. Hij had erg last van zijn adhd, en daarbij was hij ook erg aggresief.

Afgelopen jaar werden onze ruzies echt te erg, hij begon dingen te vernielen en schold mij uit voor de ergste dingen.

Het ging zo een tijdje door, en onze kinderen maakte alles mee helaas.

2 weken geleden is hij meegenomen door de politie en heeft daarna een huisverbod gekregen van 10 dagen.

Na die tien dagen kwam hij weer thuis, en zijn gedrag was helaas (ondanks al zijn "Ik heb zon spijt brieven") kon ik nou niet echt merken dat zijn gedrag veranderd was.

Tot het op een dag weer tot een uitbarsting kwam en hij mij zo erg verrot schold(en ik nog proberen te smeken om te luisteren, dom natuurlijk) is hij uiteindelijk weggegaan. De relatie is over.

Ik moet hier in dit huis blijven todat ik samen met de maatschappelijk werkster wat anders heb gevonden.

Ik voel me ondankt vele hulp die ik krijg, eenzaam, verdrietig en hopeloos.....

wou het gewoon ff kwijt

liefs kristen
Gewoon een dikke . Dapper dat je voor jezelf en je kinderen hebt gekozen, hoe verdrietig het ook is dat je het hebt moeten doen!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Je wordt er op den duur alleen maar sterker van, ik weet wel dat dat voor nu niet zo veel helpt, maar als je het voor ogen houd, komt er een dag dat je denkt, he, ik ben een veel sterker persoon geworden! en dat zullen je kids ook merken...heel veel sterkte!
dankjewel voor de reacties :-)

Ik weet dat het goed komt, alleen het vervelende is dat dit voor mij al de tweede keer is dat ik in zon relatie zit.

Ik trek volgens mij slechte mannen aan.

Heb nu wel al besloten, mocht ik nog iemand tegenkomen, dan ga ik lekker latten;-)

Maar de kids gaan absoluut voor.

Alleen die verdriet, en pijn blijft moelijk
quote:Poezewoes schreef op 13 juli 2009 @ 22:16:

Gewoon een dikke . Dapper dat je voor jezelf en je kinderen hebt gekozen, hoe verdrietig het ook is dat je het hebt moeten doen!

IK zie niet dat TO zelf heeft gekozen, maar dat hij zelf is vertrokken. Wat eigenlijk prima is, want een leven met zo'n man is voor niemand goed..niet voor TO en zeker niet voor de kids.

Je trekt dat soort mannen aan omdat dat vertrouwd voelt, hoe gek dat ook klinkt. Ik val momenteel op onbetrouwbare klootzakken. Is een fase Ik ga daar overheen komen

Veel sterkte TO en heel veel liefde en geluk in je verdere leven:)
hoihoi, het staat er niet duidelijk, maar ik heb wel zelf gezegt dat de relatie over was, waarna hij dus vertrok.

en we gaan er absoluut overheen komen pannetje:d

ik ga me bedje in, morgen weer een nieuwe dag
HOi allemaal,

IK voel me vandaag gelukkig al een stuk beter.

Heb veel steun van vrienden en heb hoop voor een betere toekomst.

Ik heb hem een brief geschreven, die ik morgen aan zijn moeder ga meegeven.

Het is een brief (een nette, zonder verwijten) waarin ik mijn gevoelens heb gezet. Het maakt me helemaal niet uit hoe hij erop gaat reageren, maar ik hoop dat het hem op een dag doordringt wat hij kwijt is.

Helaas, en erg tegen mijn zin, zal ik toch op aanraden van de maatschappelijk werkster, aangifte tegen hem moeten doen.

Het is nodig, omdat ik anders geen urgentie kan krijgen op een nieuw huis en dit ook helpt bij het verwerken van alles.

Hij zal dan voor de rechter moeten komen , en waarschijnlijk verplicht een aggressie cursus moeten volgen.

en het ergste is, ondanks dat hij ons zo behandeld heeft, voel ik me schuldig dat ik dit moet gaan doen

liefs kristen
Voel je niet schuldig! Hij heeft het gedaan, dus hij zal met de consequenties moeten leven. Neem niet die verantwoordelijkheid van hem over!

Wens je veel sterkte, je hebt het beste gedaan voor jou en je kinderen! (praat zelf uit ervaring).

Dankjewel maria :-)

Ik heb ondertussen aangifte gedaan, en moet morgen naar het bureau om mijn verhaal weer te doen.

IK voel me opgelucht, zeker omdat mijn ex schoonouders er ook achter staan.

Ik hoef pas uit dit huis als ik wat anders heb. en dat geeft me rust.

Ik ga volgende week gezellig een dagje uit:d verheug me er erg op!

lief kristen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven