Relatie over - loslaten is zo moeilijk
maandag 26 januari 2009 om 17:14
Ik ben sinds twee weken weer vrijgezel, hij zette er een punt achter omdat hij zich niet zo aan mij wil binden als ik aan hem. Hij is gehecht aan zijn vrijheid, wil geen verantwoording afleggen, zijn eigen dingen doen en weinig tot geen rekening houden met mij. Iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, door moet gaan met mijn eigen leven. Alleen: ik heb mezelf steeds verder weggecijferd om het te laten slagen tussen ons, hij was als een verslaving voor mij (en volgens mij ik ook voor hem getuige het constante contact zoeken met elkaar, zo'n twintig maal per dag). Ik wist dat het niet goed zat, dat hij niet echt voor me ging, maar ik ben enorm gaan knokken voor ons en heb dat lange tijd volgehouden. Nu val ik in een enorm gat. Ik heb bijna al mijn vrienden verwaarloosd, zijn wereld was de mijne geworden. Het liefst zou ik hem willen bellen en het weer proberen samen. Deze pijn is zo erg! Ik voel me zo alleen en afgewezen. Alles heb ik voor deze man gedaan. Ik had gehoopt dat hij mij ook zou gaan missen, maar daar lijkt het niet op, ik hoor niks van hem. En elke dag die verstrijkt, voelt het alsof hij verder bij me vandaan is. Daar raak ik dan van in paniek, bang dat hij me allang vergeten is. Ik weet dat deze man niet goed voor me is, maar ik heb toch nog hoop dat hij me niet kan missen, bereid is toch te investeren in ons. Hoe moet ik hem loslaten? Ik weet het ook even niet meer, ik moest het ergens kwijt!
donderdag 5 maart 2009 om 09:17
ja lovehurts als dat zou kunnen he.. elkaats verdriet en ex verwerken, zo klaar idd.. als buitenstaanders is het allemaal veel duidelijker en simpeler.
ik wil m zo terug, sta op en ga slapen met denken over hoe het weer goed kan komen. maar de oplossing is er niet.. niet bij mij iig, zonder zijn gevoel heeft het (wat jij zegt) geen nut. kon hij maar inzien hoe anders het nu zou zijn.
ik ben niet meer het afhankelijke zachte meisje van toen ik met hem was.. mn leven is zo anders.. alleen mis ik hem om het echt compleet te maken.
fijne dag allemaal meiden!
ik wil m zo terug, sta op en ga slapen met denken over hoe het weer goed kan komen. maar de oplossing is er niet.. niet bij mij iig, zonder zijn gevoel heeft het (wat jij zegt) geen nut. kon hij maar inzien hoe anders het nu zou zijn.
ik ben niet meer het afhankelijke zachte meisje van toen ik met hem was.. mn leven is zo anders.. alleen mis ik hem om het echt compleet te maken.
fijne dag allemaal meiden!
donderdag 5 maart 2009 om 09:28
Iedereen (want het is te veel om op iedereen persoonlijk te reageren) heel veel sterkte gewenst en vooral blijven volhouden!
Ex gaat echt naar de achtergrond en het feit dat hij bij een aantal al 'vervaagd', is een goed teken. Niet proberen aan vast te houden, dus geen moeite doen om je in te denken hoe hij was om het beeld in stand te houden.
Laat het maar gebeuren, het is positief voor JOU.
Nog even voor Moppie:
Laat dat geld zitten. Jij hebt het geld niet nodig en hij heeft een groot deel ervan betaald. Dat je nu nog achter die 60,- is een excuus om contact te hebben. Niet doen.
Hier gaat het leven op dit moment zijn gangetje, ik denk natuurlijk nog wel aan hem, maar het wordt wel steeds minder en het 'leven' gaat eruit. Komt misschien ook omdat ik dingen doe waar hij voorheen toch al geen deel van uitmaakte (voornamelijk werk en sportschool).
Ex gaat echt naar de achtergrond en het feit dat hij bij een aantal al 'vervaagd', is een goed teken. Niet proberen aan vast te houden, dus geen moeite doen om je in te denken hoe hij was om het beeld in stand te houden.
Laat het maar gebeuren, het is positief voor JOU.
Nog even voor Moppie:
Laat dat geld zitten. Jij hebt het geld niet nodig en hij heeft een groot deel ervan betaald. Dat je nu nog achter die 60,- is een excuus om contact te hebben. Niet doen.
Hier gaat het leven op dit moment zijn gangetje, ik denk natuurlijk nog wel aan hem, maar het wordt wel steeds minder en het 'leven' gaat eruit. Komt misschien ook omdat ik dingen doe waar hij voorheen toch al geen deel van uitmaakte (voornamelijk werk en sportschool).
donderdag 5 maart 2009 om 11:15
Porcelina: kon hij maar inzien hoe anders het nu zou zijn. Weet je dat zeker? Als ik terug zou gaan naar mijn ex, zou ik me direkt weer anders gedragen dan nu, veel minder zelfverzekerd dan nu, veel afhankelijker dan nu ik alleen ben. Vergis je niet: het is moeilijk het patroon van omgaan met elkaar te veranderen! Ook al ben jij nu gegroeid, in een relatie met hem zou je misschien toch weer minder zelfstandig zijn.
donderdag 5 maart 2009 om 13:32
Lovehurts, je instelling is goed en aan het veranderen volgens mij, ik lees het aan je berichten, goed zeg!
4wheels rake opmerking, ik moet er niet bang voor zijn dat hij begint te vervagen.
En het mag ook wel even gemeld worden dat ik me ok voel vandaag, even een sterke dag met veel plannen om dingen te ondernemen de komende tijd, dingen waar ik blij van word en die ik puur ga doen omdat ik er blij van word.
Ook heb ik vandaag eens het gevoel, het is zijn verlies en wat is hij lelijk door hoe hij met alles omgegaan is, hij heeft nog een hoop te leren, maar niet bij en van mij, daar leen ik me niet meer voor.
Fijne dag vandaag dames
4wheels rake opmerking, ik moet er niet bang voor zijn dat hij begint te vervagen.
En het mag ook wel even gemeld worden dat ik me ok voel vandaag, even een sterke dag met veel plannen om dingen te ondernemen de komende tijd, dingen waar ik blij van word en die ik puur ga doen omdat ik er blij van word.
Ook heb ik vandaag eens het gevoel, het is zijn verlies en wat is hij lelijk door hoe hij met alles omgegaan is, hij heeft nog een hoop te leren, maar niet bij en van mij, daar leen ik me niet meer voor.
Fijne dag vandaag dames
donderdag 5 maart 2009 om 17:30
Nou, ik geloof dat er een aantal meiden onder ons zijn die zich wat beter voelen. Dat gaat de goede kant op, en geeft hoop voor degenen die zich nog niet zo super voelen.
Ik denk dat ik me gister ook wel redelijk voelde (naar omstandigheden), maar nu weer even helemaal niet. Een aantal herinneringen spoken door m'n hoofd, ik hoorde een liedje op de radio die hij erg leuk vindt, en ik mis hem gewoon heel erg, en kan me niet voorstellen dat wij niet meer samen zijn...
Nou, ik ga straks eten koken, want er komt een vriendin eten die hopelijk wat peptalk heeft.
Spreek jullie laterz! x
ps 4wheels: thanks! ik denk idd dat ik het geld laat zitten. Dat zou geen excuus zijn om contact te zoeken, want dat wil ik juist niet. Dus ja, des te meer een reden om het hierbij te laten dan...
Ik denk dat ik me gister ook wel redelijk voelde (naar omstandigheden), maar nu weer even helemaal niet. Een aantal herinneringen spoken door m'n hoofd, ik hoorde een liedje op de radio die hij erg leuk vindt, en ik mis hem gewoon heel erg, en kan me niet voorstellen dat wij niet meer samen zijn...
Nou, ik ga straks eten koken, want er komt een vriendin eten die hopelijk wat peptalk heeft.
Spreek jullie laterz! x
ps 4wheels: thanks! ik denk idd dat ik het geld laat zitten. Dat zou geen excuus zijn om contact te zoeken, want dat wil ik juist niet. Dus ja, des te meer een reden om het hierbij te laten dan...
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
donderdag 5 maart 2009 om 17:47
quote:lovehurts schreef op 05 maart 2009 @ 11:15:
Porcelina: kon hij maar inzien hoe anders het nu zou zijn. Weet je dat zeker? Als ik terug zou gaan naar mijn ex, zou ik me direkt weer anders gedragen dan nu, veel minder zelfverzekerd dan nu, veel afhankelijker dan nu ik alleen ben. Vergis je niet: het is moeilijk het patroon van omgaan met elkaar te veranderen! Ook al ben jij nu gegroeid, in een relatie met hem zou je misschien toch weer minder zelfstandig zijn.moeilijk te beantwoorden.. in eerste instantie denk ik nee, het zou echt anders zijn.. maar je zet me wel aan het denken.. hij zei ook "ik wil iemand die tegen mij op kan".. ik ben wel echt veel sterker geworden.. maar ik weet het niet.. en moet je dat uberhhaupt willen.. in een relatie gaat het toch om begrip etc.. niet om tegen de ander op kunnen.. alsof het een strijd is!
Porcelina: kon hij maar inzien hoe anders het nu zou zijn. Weet je dat zeker? Als ik terug zou gaan naar mijn ex, zou ik me direkt weer anders gedragen dan nu, veel minder zelfverzekerd dan nu, veel afhankelijker dan nu ik alleen ben. Vergis je niet: het is moeilijk het patroon van omgaan met elkaar te veranderen! Ook al ben jij nu gegroeid, in een relatie met hem zou je misschien toch weer minder zelfstandig zijn.moeilijk te beantwoorden.. in eerste instantie denk ik nee, het zou echt anders zijn.. maar je zet me wel aan het denken.. hij zei ook "ik wil iemand die tegen mij op kan".. ik ben wel echt veel sterker geworden.. maar ik weet het niet.. en moet je dat uberhhaupt willen.. in een relatie gaat het toch om begrip etc.. niet om tegen de ander op kunnen.. alsof het een strijd is!
donderdag 5 maart 2009 om 18:35
Weet je, Porcelina, het is gewoon heel toevallig omdat ik me gisteren probeerde voor te stellen hoe het zou zijn als we weer samen waren en ik voelde me direkt klein worden en afhankelijk bij de gedachte alleen al. Ik denk dat het in mijn geval niet anders zou zijn, omdat we gewoon op een bepaalde manier met elkaar omgingen en als ik nu ineens heel onafhankelijk en zelfstandig zou zijn, dan zou het sowieso niet werken tussen ons gewoon omdat hij eigenlijk graag wil dat iemand klein is ten opzichte van hem. Ik zou me dus gewoon weer in die rol laten duwen en me aanpassen hoor! Misschien is het voor jou anders, dat kan. Ik hoop ook dat ik zo gegroeid ben dat ik het in een eventuele volgende relatie anders kan doen, maar met mijn ex gaat dat niet lukken ben ik bang. En als jouw ex zegt : "ik wil iemand die tegen mij op kan", dan neemt hij je dus niet zoals je bent en liefde is volgens mij iemand nemen zoals hij is.
Ik schrijf dit met in mijn achterhoofd nog steeds de hoop dat hij mij ook mist, ook al lijk ik misschien goed op weg. Ik mis hem ondanks alles toch nog steeds en ik ben er zo goed als de hele dag mee bezig in mijn hoofd. Geen tranen meer, wel verdriet en een steeds groter wordend besef dat dit niet meer goed komt en dat doet pijn!
Diss: het is ook zijn verlies! Moet je kijken hoe rot jij je voelt en hoe hij je behandelt. Er komt een dag dat hij zich ook zal realiseren wat hij kwijt is, maar dan wil jij hem hopelijk niet meer! En inderdaad (mooi gezegd!): wat is hij lelijk door zijn manier van omgaan met dit alles! Zegt zoveel over hem! Remember: what goes around, comes around!
Moppie: goed dat je het geld laat zitten! En niet om het één of ander... zou je niet eens een beetje boos worden op hem dat hij niet het hele bedrag aan je terug betaald heeft? Vind ik niet netjes!
Jeanne: niet huilend opbellen naar hem! Schrijf het hier van je af!
Marijntje: heb je al iets gehoord?
Ik schrijf dit met in mijn achterhoofd nog steeds de hoop dat hij mij ook mist, ook al lijk ik misschien goed op weg. Ik mis hem ondanks alles toch nog steeds en ik ben er zo goed als de hele dag mee bezig in mijn hoofd. Geen tranen meer, wel verdriet en een steeds groter wordend besef dat dit niet meer goed komt en dat doet pijn!
Diss: het is ook zijn verlies! Moet je kijken hoe rot jij je voelt en hoe hij je behandelt. Er komt een dag dat hij zich ook zal realiseren wat hij kwijt is, maar dan wil jij hem hopelijk niet meer! En inderdaad (mooi gezegd!): wat is hij lelijk door zijn manier van omgaan met dit alles! Zegt zoveel over hem! Remember: what goes around, comes around!
Moppie: goed dat je het geld laat zitten! En niet om het één of ander... zou je niet eens een beetje boos worden op hem dat hij niet het hele bedrag aan je terug betaald heeft? Vind ik niet netjes!
Jeanne: niet huilend opbellen naar hem! Schrijf het hier van je af!
Marijntje: heb je al iets gehoord?
donderdag 5 maart 2009 om 18:48
Ha meiden.. even een kort berichtje.. zometeen wéér studie avond 
Nog niks gehoord... gaat nu ook niet meer gebeuren! Wat een zak! Kom op zeg!
Als hij reageerde, was het altijd meteen en niet pas na een paar dagen...
Ik blijf me ook steeds een voorstelling maken over hoe het zou zijn als het weer goed zou komen... Waarom???? Ik baal daar echt van!
Ik moet weer gaan... Dikke knuf voor iedereen!!

Nog niks gehoord... gaat nu ook niet meer gebeuren! Wat een zak! Kom op zeg!
Als hij reageerde, was het altijd meteen en niet pas na een paar dagen...
Ik blijf me ook steeds een voorstelling maken over hoe het zou zijn als het weer goed zou komen... Waarom???? Ik baal daar echt van!
Ik moet weer gaan... Dikke knuf voor iedereen!!
donderdag 5 maart 2009 om 21:46
klik en luister...
Lyrics:
I'll need time to get you off my mind
And I may sometimes bother you, try to be in touch with you
Even ask too much of you, from time to time
Now and then, Lord you know I need a friend
'Til I get used to losing you, let me keep on using you
'Til I can make it on my own
I'll get by, but no matter how I try
There'll be times you know I'll call
Chances all my tears will fall
And I'll have no pride at all, from time to time
But they say, oh there'll be a brighter day
But 'til then I'll lean on you, that's all I mean to do
Surely someday I'll look up and see the morning sun
Without another lonely night behind me
Then I know I'm over you and all my crying's done
And no more hurting memories will find me
But 'til then, Lord you know I'm gonna need a friend
Lyrics:
I'll need time to get you off my mind
And I may sometimes bother you, try to be in touch with you
Even ask too much of you, from time to time
Now and then, Lord you know I need a friend
I'll get by, but no matter how I try
There'll be times you know I'll call
Chances all my tears will fall
And I'll have no pride at all, from time to time
But they say, oh there'll be a brighter day
But 'til then I'll lean on you, that's all I mean to do
Surely someday I'll look up and see the morning sun
Without another lonely night behind me
Then I know I'm over you and all my crying's done
And no more hurting memories will find me
But 'til then, Lord you know I'm gonna need a friend
donderdag 5 maart 2009 om 21:47
quote:lovehurts schreef op 05 maart 2009 @ 08:58:
Ik mis hem ook maar hij mij blijkbaar niet dus wat heeft het voor zin om bij iemand te zijn die niet bij jou wil zijn? Als hij denkt dat hij het beter kan krijgen, moet hij vooral gaan toch? Ik doe even stoer, voel me ook rot en heb ook vaak de neiging om te bellen maar het heeft geen zin dus ik doe het niet. Sterkte allemaal!In dat stadium zit ik nu dus ook....maar wees sterk laat zien dat je ook zonder hem gelukkig en vrolijk verder kunt leven......en denk vooral aan de dingen die je minder leuk vond aan hem.......des te eerder denk je.......eigenlijk blij dat over is:D
Ik mis hem ook maar hij mij blijkbaar niet dus wat heeft het voor zin om bij iemand te zijn die niet bij jou wil zijn? Als hij denkt dat hij het beter kan krijgen, moet hij vooral gaan toch? Ik doe even stoer, voel me ook rot en heb ook vaak de neiging om te bellen maar het heeft geen zin dus ik doe het niet. Sterkte allemaal!In dat stadium zit ik nu dus ook....maar wees sterk laat zien dat je ook zonder hem gelukkig en vrolijk verder kunt leven......en denk vooral aan de dingen die je minder leuk vond aan hem.......des te eerder denk je.......eigenlijk blij dat over is:D
donderdag 5 maart 2009 om 22:03
Jeanne: wat kl*te!! Ik voel echt precies hetzelfde!!
En dan zie ik al mensen schrijven dat ze er nu voor gaan!! Ik kan het gewoon nog niet... Ik ben eigenlijk ook best bang dat dat nog heeeeeel lang zal gaan duren. Het was zo plotseling.. zo onverwacht.. zo onduidelijk... Ik kan het nog geen plaatsje geven.. Ik kan het volgens mij nog geeneens accepteren...
Morgenochtend voor mn werk naar de spych.. Ben benieuwd wat zij hier over zegt. Nog geen reactie op mn mail. Komt ook niet meer... Stomme zak!!!
Mn studie avond was suf.. ben samen met n collega in de pauze weggegaan.. Wie bedenkt dat ook? 2 studiedagen/avonden na elkaar?!?
Hoe is het met de 'afspreekplannen'? Gaan we nog een keer een date plannen om elkaar eens te ontmoeten en nog meer van ons liefdesverdriet te delen?? Lijkt me wel wat!
Slaap lekker voor straks meiden! Ik hoop dat jullie allemaal een beetje kunnen slapen! Morgen zijn we al weer een dag verder! Ik hoop ook een dag de betere kant op....voor iedereen!!
En dan zie ik al mensen schrijven dat ze er nu voor gaan!! Ik kan het gewoon nog niet... Ik ben eigenlijk ook best bang dat dat nog heeeeeel lang zal gaan duren. Het was zo plotseling.. zo onverwacht.. zo onduidelijk... Ik kan het nog geen plaatsje geven.. Ik kan het volgens mij nog geeneens accepteren...
Morgenochtend voor mn werk naar de spych.. Ben benieuwd wat zij hier over zegt. Nog geen reactie op mn mail. Komt ook niet meer... Stomme zak!!!
Mn studie avond was suf.. ben samen met n collega in de pauze weggegaan.. Wie bedenkt dat ook? 2 studiedagen/avonden na elkaar?!?
Hoe is het met de 'afspreekplannen'? Gaan we nog een keer een date plannen om elkaar eens te ontmoeten en nog meer van ons liefdesverdriet te delen?? Lijkt me wel wat!
Slaap lekker voor straks meiden! Ik hoop dat jullie allemaal een beetje kunnen slapen! Morgen zijn we al weer een dag verder! Ik hoop ook een dag de betere kant op....voor iedereen!!
donderdag 5 maart 2009 om 22:19
ja marijntje en jeanne, erg herkenbaar vandaag.. krijg echt dat gevoel van wat moet ik nou zonder hem niet weg.. gah.. moet me echt zo inhouden hem niet te bellen nu.
overigens, marijntje, hoe kut het ook is dat ie niet reageert.. het is wel duidelijk toch? mijn ex reageerde ook nergens op.. dan weet je wel heel erg dat het niks meer wordt en je door moet.
lovehurts, ik herken wel iets in wat je zegt hoor.. wij zouden misschien ook best in ons oude patroon vallen.. maar toch denk ik van niet.. het is meer dat het nu te laat is.. het is al te negatief geworden en hij is zijn gevoel voor mij al kwijt.. en dat komt niet meer terug dat gaat ie gewoon niet toe laten.
quote:lovehurts schreef op 05 maart 2009 @ 18:35:
ja in die fase zit ik nu ook (al heb ik nu een mindere dag/week).. je weet dan wel in middels dat het niet goed komt.. en ik kan het al een beetje accepteren ook.. maar daarom doet het nog wel pijn.. juist als je je verlies beseft krijg je dat ander soort van verdriet.. niet meer die wanhoop.. maar rustig zeurend verdriet en het gevoel van wat moet ik nu als ik verder moet..
overigens, marijntje, hoe kut het ook is dat ie niet reageert.. het is wel duidelijk toch? mijn ex reageerde ook nergens op.. dan weet je wel heel erg dat het niks meer wordt en je door moet.
lovehurts, ik herken wel iets in wat je zegt hoor.. wij zouden misschien ook best in ons oude patroon vallen.. maar toch denk ik van niet.. het is meer dat het nu te laat is.. het is al te negatief geworden en hij is zijn gevoel voor mij al kwijt.. en dat komt niet meer terug dat gaat ie gewoon niet toe laten.
quote:lovehurts schreef op 05 maart 2009 @ 18:35:
ja in die fase zit ik nu ook (al heb ik nu een mindere dag/week).. je weet dan wel in middels dat het niet goed komt.. en ik kan het al een beetje accepteren ook.. maar daarom doet het nog wel pijn.. juist als je je verlies beseft krijg je dat ander soort van verdriet.. niet meer die wanhoop.. maar rustig zeurend verdriet en het gevoel van wat moet ik nu als ik verder moet..
donderdag 5 maart 2009 om 22:22
Het heeft me deze keer ook echt overvallen, dacht er totaal niet aan dat dit voor de 3e x zou kunnen gebeuren. Dat vind ik erg moeilijk en daar ben ik ook verdrietig om. Want dat werkt toch op je door, ook in verdere relaties.
Ik wil hem nog steeds, maar de gedachte "het kan zo maar ineens van de een op andere dag over zijn" maakt wel dat ik af en toe twijfel. Toch ergens al een stap vooruit. Ook ieder uur dat ik me wat beter voel, worden vanzelf dagen, daarna weken.
Heb vanavond met een vriendin afgesproken dat ik mezelf 3 maanden geef om te herstellen. Dan gaan we op internet op zoek naar een date... hahaha! Zo kun je er af en toe ook nog een beetje om lachen!
Ik wil hem nog steeds, maar de gedachte "het kan zo maar ineens van de een op andere dag over zijn" maakt wel dat ik af en toe twijfel. Toch ergens al een stap vooruit. Ook ieder uur dat ik me wat beter voel, worden vanzelf dagen, daarna weken.
Heb vanavond met een vriendin afgesproken dat ik mezelf 3 maanden geef om te herstellen. Dan gaan we op internet op zoek naar een date... hahaha! Zo kun je er af en toe ook nog een beetje om lachen!
donderdag 5 maart 2009 om 23:16
Jeanne: dat het voor de 3e keer uit is tussen jullie werkt zeker door, helemaal als je terug zou gaan naar hem. Je zou onzeker zijn en bang zijn dat het weer gebeurt, dus op je tenen gaan lopen en dat is niet goed en al helemaal niet fijn!
Marijntje: ik kan het eigenlijk ook nog niet accepteren hoor, maar ik leef bij de dag. Ik kijk niet meer vooruit nu, probeer gewoon voor mezelf te zorgen dag voor dag en ik zie het verder wel. Ik schrijf hier niet voor niks, ook bij mij is er verdriet maar tegelijkertijd voel ik me eigenlijk ook te goed hiervoor, dat hij me niet waard is, zoiets, en dat gevoel wordt wel wat sterker naarmate er meer tijd verstrijkt.
Marijntje: ik kan het eigenlijk ook nog niet accepteren hoor, maar ik leef bij de dag. Ik kijk niet meer vooruit nu, probeer gewoon voor mezelf te zorgen dag voor dag en ik zie het verder wel. Ik schrijf hier niet voor niks, ook bij mij is er verdriet maar tegelijkertijd voel ik me eigenlijk ook te goed hiervoor, dat hij me niet waard is, zoiets, en dat gevoel wordt wel wat sterker naarmate er meer tijd verstrijkt.
donderdag 5 maart 2009 om 23:22
vraagje: hoeveel hebben jullie nog met hem te maken? hoe vaak zien nullie m nog of iets of iemand waardoor je eraan herrinnerd wordt?
ik dus meerdere keren per dag en dat gaat me opbreken, zo kan ik hem niet echt deleten uit mijn systeem.
z'n ex en kinderen (waar hij dus naar terug wil...) zie ik elke dag sowieso, dus dat is al moeilijk, hem ook geregeld en alles doet me aan hem denken omdat we al zolang zoveel gedeeld hebben, hij heeft ook veel in mijn huis en tuin gedfaan dus dat is ook alweer een trigger.....heb echt het idee dat ik maar het beste zo snel mogelijk moet gaan verhuizen om hem maar echt los te kunnen laten.
hoe is dit bij jullie?
ik dus meerdere keren per dag en dat gaat me opbreken, zo kan ik hem niet echt deleten uit mijn systeem.
z'n ex en kinderen (waar hij dus naar terug wil...) zie ik elke dag sowieso, dus dat is al moeilijk, hem ook geregeld en alles doet me aan hem denken omdat we al zolang zoveel gedeeld hebben, hij heeft ook veel in mijn huis en tuin gedfaan dus dat is ook alweer een trigger.....heb echt het idee dat ik maar het beste zo snel mogelijk moet gaan verhuizen om hem maar echt los te kunnen laten.
hoe is dit bij jullie?
vrijdag 6 maart 2009 om 00:09
LH; Hij wil mij nu niet terug, dus ik hoef er ook niet over na te denken. Het is aantrekken en afstoten zodra je qua gevoel te dichtbij komt, pure bindingsangst maar naar alle waarschijnlijkheid ben ik niet de persoon om hem daar vanaf te helpen.
Ik heb niets te maken met exen of nieuwe vlam, nee ik heb te dealen met "het doemdenken". En de grootste ellende is dat ik hem nog steeds de moeite waard vind.
Ups en downs, maar ik vrees dat dat erbij hoort...
Ik heb niets te maken met exen of nieuwe vlam, nee ik heb te dealen met "het doemdenken". En de grootste ellende is dat ik hem nog steeds de moeite waard vind.
Ups en downs, maar ik vrees dat dat erbij hoort...
vrijdag 6 maart 2009 om 00:12
vrijdag 6 maart 2009 om 00:24
quote:jeanne schreef op 06 maart 2009 @ 00:12:
mamalief; Wat dat betreft heb ik het makkelijk.
Ik zie hem niet, hoor hem al de hele week niet.
Ik wist niet dat hij (jouw ex) terug wilde naar zijn ex... En zij staat met open armen te wachten???
nee, dat niet maar er is wel meer contact nu tussen hun.
ergens hoop ik dat het wel weer goed komt, dan is het tenminste niet voor niks geweest.
voor iedereen. Hopelijk zijn jullie al in droomland.
mamalief; Wat dat betreft heb ik het makkelijk.
Ik zie hem niet, hoor hem al de hele week niet.
Ik wist niet dat hij (jouw ex) terug wilde naar zijn ex... En zij staat met open armen te wachten???
nee, dat niet maar er is wel meer contact nu tussen hun.
ergens hoop ik dat het wel weer goed komt, dan is het tenminste niet voor niks geweest.
voor iedereen. Hopelijk zijn jullie al in droomland.
vrijdag 6 maart 2009 om 00:31
mamalief, je bedoelt tussen hem en zijn ex? dat vind ik wel erg mooi van je!
en jeanne, daar ben jij toch veel te goed voor om al die ellende te moeten verdragen om hem van zijn bindingsangst af te helpen, wat ook niet lukt want dat moet HIJ doen. Je verdient (en iedereen hier natuurlijk) toch iemand die ook echt 100% voor jou gaat.
ik ga nu toch maar proberen te slapen meiden (en morgen langs de huisarts voor pilletjes). welterusten! x
en jeanne, daar ben jij toch veel te goed voor om al die ellende te moeten verdragen om hem van zijn bindingsangst af te helpen, wat ook niet lukt want dat moet HIJ doen. Je verdient (en iedereen hier natuurlijk) toch iemand die ook echt 100% voor jou gaat.
ik ga nu toch maar proberen te slapen meiden (en morgen langs de huisarts voor pilletjes). welterusten! x
vrijdag 6 maart 2009 om 09:25
Zo net bij de huisarts geweest en ik krijg slaappilletjes.. wel maar 10 stuks en mag ze 1x in de 3 dagen maximaal nemen van haar.. prima, dat is al iets toch...
hoe is het met jullie? het ziet er uit alsof het een mooie zonnige dag gaat worden.. laten wij dat er ook van maken
kreeg vannochten zo'n suf doorstuurmailtje.. daar doe ik normaal niet aan.. maar ik vond dit wel mooi eigenlijk.. dus bij deze voor jullie:
Er komt een punt in je leven dat je, je realiseert:
wie belangrijk is,
wie nooit belangrijk was,
wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn,
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden,
er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst
(en dan blabla doorsturen onzin etc)
wees aardiger dan nodig is,
omdat iedereen die je ontmoet wel één of ander probleem heeft wat hij of zij aan het bevechten is
dat ik dit nu geëmotioneerd zit te plakken hier zeg.. liefdesverdriet doet toch rare dingen met je
hoe is het met jullie? het ziet er uit alsof het een mooie zonnige dag gaat worden.. laten wij dat er ook van maken
kreeg vannochten zo'n suf doorstuurmailtje.. daar doe ik normaal niet aan.. maar ik vond dit wel mooi eigenlijk.. dus bij deze voor jullie:
Er komt een punt in je leven dat je, je realiseert:
wie belangrijk is,
wie nooit belangrijk was,
wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn,
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden,
er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst
(en dan blabla doorsturen onzin etc)
wees aardiger dan nodig is,
omdat iedereen die je ontmoet wel één of ander probleem heeft wat hij of zij aan het bevechten is
dat ik dit nu geëmotioneerd zit te plakken hier zeg.. liefdesverdriet doet toch rare dingen met je
vrijdag 6 maart 2009 om 09:37
en dank je lovehurts.. dat leven bij de dag probeer ik ook.. aan de toekomst denken lukt nu niet nu die ineens zo anders en onbekend is geworden.
mamalief, hoe komt het dat je hem zo vaak ziet.. door je werk? en wat betreft je huis.. kan je niet er een hoop aan veranderen.. en samen met een vriendin ofzo de tuin flink omgooien als t straks wat mooier weer wordt? lastig he als je steeds zo geconfronteerd met hem blijft worden.. ik vond onze samen gekochte spullen al moeilijk om te zien, het meeste is nu ook weg of in de berging. helpt echt al een hoop!
mamalief, hoe komt het dat je hem zo vaak ziet.. door je werk? en wat betreft je huis.. kan je niet er een hoop aan veranderen.. en samen met een vriendin ofzo de tuin flink omgooien als t straks wat mooier weer wordt? lastig he als je steeds zo geconfronteerd met hem blijft worden.. ik vond onze samen gekochte spullen al moeilijk om te zien, het meeste is nu ook weg of in de berging. helpt echt al een hoop!