Relatie over - loslaten is zo moeilijk

26-01-2009 17:14 1515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds twee weken weer vrijgezel, hij zette er een punt achter omdat hij zich niet zo aan mij wil binden als ik aan hem. Hij is gehecht aan zijn vrijheid, wil geen verantwoording afleggen, zijn eigen dingen doen en weinig tot geen rekening houden met mij. Iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, door moet gaan met mijn eigen leven. Alleen: ik heb mezelf steeds verder weggecijferd om het te laten slagen tussen ons, hij was als een verslaving voor mij (en volgens mij ik ook voor hem getuige het constante contact zoeken met elkaar, zo'n twintig maal per dag). Ik wist dat het niet goed zat, dat hij niet echt voor me ging, maar ik ben enorm gaan knokken voor ons en heb dat lange tijd volgehouden. Nu val ik in een enorm gat. Ik heb bijna al mijn vrienden verwaarloosd, zijn wereld was de mijne geworden. Het liefst zou ik hem willen bellen en het weer proberen samen. Deze pijn is zo erg! Ik voel me zo alleen en afgewezen. Alles heb ik voor deze man gedaan. Ik had gehoopt dat hij mij ook zou gaan missen, maar daar lijkt het niet op, ik hoor niks van hem. En elke dag die verstrijkt, voelt het alsof hij verder bij me vandaan is. Daar raak ik dan van in paniek, bang dat hij me allang vergeten is. Ik weet dat deze man niet goed voor me is, maar ik heb toch nog hoop dat hij me niet kan missen, bereid is toch te investeren in ons. Hoe moet ik hem loslaten? Ik weet het ook even niet meer, ik moest het ergens kwijt!
Door lief voor jezelf te zijn! Tracteer jezelf op iets lekkers (high tea ), koop een bosje bloemen, koop iets leuks, zorg dat je er stralend uit ziet als je de straat op gaat.

Je hebt gelijk, je blijft nu hangen en dan is het net als een pleister die je er heel heeeeel erg langzaam vanaf trekt.

Moet je horen wie het zegt.....

Praat anders nog eens met mijn zus???

Meiden,

Ik heb even wat stukjes meegelezen...

Tot nu toe heb ik vooral gepost op vriendschap met ex na verbreken relatie...

Loslaten is erg lastig... Ben nu al ongeveer 8 maanden bezig... We hebben geen contact meer, dat wilde hij niet meer. Dus laat ik hem maar. Maar ondertussen mis ik hem nog steeds. Ook al weet ik dat het verstandig is niets meer met hem te beginnen. We hadden een bijzondere bant met elkaar. En hij heeft het ineens heel oprupt afgebroken... Ik zou hem zo graag weer eens willen zien om te kijken, voelen of ik nog wat voor hem voel. Gewoon dit echt ervaren... Maar als hij me niet wil zien houdt het op. Ik kan me niet voorstellen dat hij me nooit meer wil zien. Voor hem moet het toch ook onafgerond voelen??

Ik hoop dat als hij weer een beetje bij zichzelf is dat hij dan sterk genoeg is mij weer eens te zien. ik denk dat ik het dan pas echt kan afronden.

Wat een lang proces.....Is er iemand die er ook zo lang mee bezig is?

Grtz, My Way
@Jeanne,

Ik hou inderdaad ook mijn ogen open Misschien is het zelfs zo dat ik stiekum hoop dat ik zo ontiegelijk verliefd wordt op iemand anders, dat ik hier zonder problemen uit kan stappen. Aan de andere kant vind ik dat niet eerlijk en ook niet echt gezond. Ik denk dat de valkuil groot is dat ik weer in een ongezonde en ongelijkwaardige relatie terecht kom, als ik direct in de volgende relatie stap...

Het gekke is, dat sinds ik weer (intiem) contact heb met ex, ik me tien keer zekerder voel en juist de neiging heb me weer terug te trekken. NU pas zie ik weer waarom ik het ook alweer had uitgemaakt. Toch ben ik ook heel blij om hem te kunnen zien en hou ik echt van hem. Maar ik weet dat uiteindelijk de mindere dingen toch weer gaan botsen met wat ik wil.

Zodra hij zich weer enigszins openstelt naar me... kan ik weer achterover leunen. Als hij zich prima lijkt te redden in zijn eentje, dan heb ik de neiging om hem juist op te zoeken... Dodelijk vermoeiend pfff
Het zit in de lucht overal om me heen gaan relaties kapot ook de mijne is kapot gegaan sinds 2 weken de 1e week was erg zwaar veel verdriet en pijn de 2e week wou ik met niemand wat te maken hebben kwam de deur niet uit helemaal niks om me heen en nu 3 weken verder doe ik lekker me ding ik zorg dat ik afleiding heb ik ga stappen en leuke dingen doen met me maatjes die heb ik allemaal laten vallen voor haar en toch staan ze er voor me ze komen elke dag dat helpt wel vergeten ! zorg dat je zoveel mogelijk omhanden hebt zolang je bezig bent heb je geen tijd om eraan te denken en dan slijt het langzaam af en toe heb ik er wel moeite mee want ze woont 3 huizen naast mij we hebben samen gewoond in mijn huis en nu zit zij dus 3 huizen terug ... dat is het enige wat het voor mij nog best wel moeilijk maakt maar zet hem op hou vol en probeer eroverheen te komen want zo te zien is die niet de moeite waard om op te wachten suc6 x
quote:Valesca C schreef op 26 maart 2009 @ 13:08:

@Jeanne,

Ik hou inderdaad ook mijn ogen open Misschien is het zelfs zo dat ik stiekum hoop dat ik zo ontiegelijk verliefd wordt op iemand anders, dat ik hier zonder problemen uit kan stappen.

Mijn idee!!! :-)

En of dat dan wel of niet goed is, boeiend, als ik daarmee los kom van hem vind ik het allang goed. Ik heb nu het gevoel dat me dat op een enkele andere manier gaat lukken. En men zegt altijd, je moet doen waar je je goed bij voelt...

Het verschil is wel dat hij geen relatie met mij wil, en dat jij bij jou die beslissing hebt genomen. Die van mij wil geen relatie, dus gaat ook niet zo snel op zoek naar iemand anders zolang ik nog in beeld blijf..... Tenminste... dat maak ik mezelf dan wijs...
Ook ik droomde vannacht over mijn ex. Een droom waardoor ik weer heel goed besef hoe hij is en hoe het zou zijn als we weer samen waren (en dat was erg vaak niet fijn). Ik denk nog heel erg veel aan hem, vind het zo vreemd omdat onze relatie heel slecht was. Maar met die droom ben ik wel weer blij. Al helpt het maar 1 procentje om hem weer te zien hoe hij is.

Ik kijk verder wel om me heen, maar ik zie helemaal niemand leuks! Ik dat ik er nog niet open voor sta. Jammer, maar ja.

Sterkte allemaal! Het weer helpt ook niet he!
zou ik ook wel willen.. echt goed verliefd worden op iemand anders zodat ik van hem los kom.. maar ik denk idd net als jij lovehurts dat dat juist niet gebeurd omdat we er nog niet voor open staan

dank voor het succes wensen! nog 3 uur en dan mag ik eindelijk mn presentatie doen.. shit en ben nu al zo moe

marijn.. hoe is het nou gegaan toen t uit ging.. heb je m nog echt gesproken toen?

als die klasgenoot denkt dat hij gewoon door gaat weet ik niet of het wel een goed idee is om naar portugal te gaan.. ik begrijp dat je alles wil doen om je relatie te redden.. dat heb ik ook twee keer gedaan met mn ex.. en geloof me het voelt niet goed.. je wordt dan juist super onzeker omdat JIJ het hebt moeten fixen.. het moet nu vanuit hem komen.

maar ik begrijp je wel hoor.. zou zelf wss ook naar portugal zijn gegaan..
Het is heel vaag uitgegaan... Hij belde vanuit Portugal, ik weet het niet meer, het gaat zo niet..

Ik helemaal overstuur.. snapte er niks van!

3 dagen later was hij in Nederland. Hij had een sms gestuurd, ik kom naar Nederland, dan kunnen we erover praten..

Ik naar hem toe... en eigenlijk was dat eerst wel even gezellig.. maar toen wist hij eigenlijk niet goed waarom het nou zo moest enzo.. hij flink huilen, ik ook...

Volgende dag.. weer t zelfde verhaal.. hij bij mij... weer dichtklappen...

3e dag: Ik wilde weten nou wel weten hoe of wat en ben naar hem toegegaan. We zijn naar t strand gegaan, gelunched, gezellig gekletst over vanalles en bij hem thuis toch weer een poging tot praten gedaan. Toen kwam er uit dat hij het idee had dat hij mij nu aan het lijntje houdt. Ik ben een huisje, boompje, beestje mens (zegt hij, uiteindelijk is dat zo, maar nu nog niet, ben 23!!!) en hij weet dat nog niet. Nu even niet. (logisch met zo'n opleiding tot piloot!)

Toen had ik zoiets van, wil je dit nou echt, dat het over is? kunnen we daar nu niks aan doen? Dat wist hij niet.. Toen heb ik gezegd, ok, dan laat ik je nu en ga ik weg. Bedankt voor de leuke tijd enzo..

Toen was het drama, hij hield me vast, begon heel erg te huilen. Sorry, ik wil je dit niet aandoen, het spijt me, ik weet het niet enz enz.

Tja en toen begonnen we te zoenen en zijn we in bed beland...

Daarna moest ik naar n cursus en moest weg..

Dag 4 kwam ik nog wat spullen brengen en zijn we weer in bed beland.. Toen moest hij weg naar t vliegveld en ik ging naar huis.. Ik ben toen weggelopen... We keken allebei nog een paar keer om....

Zucht... ja en nu zit ik met een gevoel dat dit nog lang niet afgesloten is... Het klopt zo niet...

Porc, succes met je presentatie zometeen!!

Lovehurts, ik moet ook echt niks van andere mannen hebben!! Ik ben er ook nog veel te veel mee bezig!

voor allemaal!!
*kom hier even inbreken*

@Marijntje: ik begrijp dat het verschrikkelijk moeilijk is, zeker als je het gevoel hebt dat het niet (goed) afgesloten is (been there). Maar ik zou je afraden om naar Portugal te gaan. Stel dat hij niet positief reageert, dan zit je daar. Als hij ook vindt dat het niet goed afgesloten is of iets dergelijks, dan laat hij jou dat weten. Maar aangezien je niets meer hoort (nu), is dat ook niet het geval. Dat wilt niet zeggen dat het hem totaal niets uitmaakt, maar als hij nu al spijt zou hebben (al is het maar omdat het niet goed afgesloten is), had je het wel al gehoord. Dat hij zo emotioneel was bij het uitmaken moet je ook niet verkeerd interpreteren, was mijn ex ook, maar desondanks stond hij toch 100% achter zijn keuze.

Je zit (begrijpelijk) nog niet in de acceptatiefase. Je hoopt ergens dat het allemaal een misverstand is (been there also). Maar zolang hij zelf geen moeite doet om het recht te trekken (op welke manier dan ook, al is het maar het goed afsluiten), gaat hij dat in Portugal ook niet spontaan doen.

Denk er ook aan dat hij het ook best moeilijk kan hebben (ook al klinkt dat raar en heb je zoiets van 'ja, hij kiest er toch zelf voor') en die afstand tussen jullie nodig heeft om ook los te komen. Dan gaat hij jouw spontane opwachting daar echt niet appreciëren.

Dit is hoe ik het zie. Maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf het beste vindt natuurlijk.

En toi toi allemaal! Het kan verdomd pijn doen, ben ook in de fase geweest waar jullie nu zijn en dacht dat het nooit zou overgaan, maar tijd heelt inderdaad alles. En geen contact is het beste.

*breekt weer stilletjes uit*
Dat geen contact, dat heb ik nu een week (eigenlijk 2, maar vorige week een heel kort mailtje over post-zaken gestuurd en niet gereageerd op zijn antw. met vraag 'gaat het goed met je?' (nee duh..)).

Zo klote... wil hem bellen maar weet dat ik me daarna nog slechter zal voelen. Hij heeft me 'aan de kant gezet', dus mocht hij nog wat van me willen hoor ik het wel (houd ik mezelf voor...).

Zo vreemd, na zoveel jaar samen opeens pats boem weg uit je leven

Bah... gewoon zacht gezegd niet leuk................ waarom?? Wil weer gewoon happy zijn met alles.
quote:myway schreef op 26 maart 2009 @ 12:36:

Wat een lang proces.....Is er iemand die er ook zo lang mee bezig is?

Geen 8 maanden, maar 5.

Dan hoor ik ineens 'ons' nummer op de radio en ondanks dat ik dan toch zo ver ben met de verwerking is hij ineens weer dichtbij.
marijn, ik had daarnet geen tijd.. maar wat mellie schrijft is bijna precies wat ik tegen je had willen zeggen..

ik kon het bij mijn ex ook eerst niet begrijpen dat hij het er zo moeilijk mee had.. en het toch echt niet meer wilde.. maar ookal is jouw ex' houding warrig en emotioneel.. hij maakt wel zijn keuze... of je ex nou in portugal zit of 2 straten verderop, eigenlijk maakt het niet uit.. als hij het niet beter wil of kan afsluiten (of oplossen) dan dit dan moet je ook dat accepteren.. het is klote maar relaties gaan niet op de perfecte manier uit.. en dat is raar als je zo lang met iemand bent geweest en zo veel samen had.. soms is iemand toch anders daarin dan je had verwacht..

trust me, ik know.. want ik heb het ook nooit echt goed uit kunnen praten met ex.. en hij woont in rotterdam niet in portugal.. maar als ie niet wil/kan maak het niet uit hoe groot of klein de afstand is

en nogmaals als je toch gaat, ga niet alleen en bouw tijd voor jezelf in want de kans dat het niet gaat geven wat je hoopt (ofwel het oplossen of het goed afsluiten) is wel groot..

.. ik wil je nergens van weerhouden.. maar ik zou het rot vinden als je naar portugal gaat met te veel verwachtingen.. want dan voel je je echt stuk..

ok tot zo ver porcelina's belerende woorden
mellie, als je deze topic nog leest.. ik ben bij jou heel benieuwd hoe lang het je heeft gekost om t los te laten.. gewoon even voor de hoop

zo en ik ga maar eens vroeg slapen meiden, ben op na deze lange drukke dag! welterusten allemaal voor zometeen
Hai,

een beetje een late reactie. Een paar pagina's terug had ik even wat gepost. Moppie vroeg toen of ik alweer een nieuwe liefde heb. Nee! en dat wil ik ook even zo houden. Ik ben wel aan het daten, voor de leuk en de spanning. En geloof me, op een gegeven moment kots je niet meer van elke kerel, maar kom je nog best eens wat soeps tegen. Relatiemateriaal is natuurlijk het andere uiterste. Ik ben daar zelf ook niet naar opzoek. Heb lang genoeg in een emotionele kermis gezeten, nu is het rustig en dat vind ik prima zo.

Klinkt vaag, maar eerst je eigen balans weer terugvinden lijkt mij heel belangrijk, zeker voor jezelf en dus ook voor jezelf die (ooit) weer een nieuwe relatie binnenstapt. Ik denk dat de meesten van jullie nu alleen nog maar zullen vergelijken, mocht je een date hebben of iets anders aangaan. Tja, dan kom je erachter dat je ex toch leuker, lekkerder (etc) was..en dat doet weer pijn. Dus..eerst jezelf terugvinden ..

Echt meiden, vrijgezel zijn kan ook heerlijk zijn!

Sterkte allemaal!
quote:porcelina1983 schreef op 26 maart 2009 @ 23:14:

het is klote maar relaties gaan niet op de perfecte manier uit.. en dat is raar als je zo lang met iemand bent geweest en zo veel samen had.. soms is iemand toch anders daarin dan je had verwacht..

Hoe waar Porcelina! Dat dit ook bij mij zo plotseling en zo vreemd is uitgegaan, daar kan ik ook nog steeds niet bij, en dat had ik (zéker van hem!) niet op deze manier verwacht. Heel vreemd, want je denkt dat je iemand heel goed kent....

Nou, ik heb een drukke dag, en heb vanmiddag een afspraak buiten de deur voor werk, dus laat thuis vanavond. Maar kom vast nog wel even langs hier...
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
quote:Yvy31 schreef op 26 maart 2009 @ 23:45:

Ik ben wel aan het daten, voor de leuk en de spanning. En geloof me, op een gegeven moment kots je niet meer van elke kerel, maar kom je nog best eens wat soeps tegen. Relatiemateriaal is natuurlijk het andere uiterste. Ik ben daar zelf ook niet naar opzoek. Heb lang genoeg in een emotionele kermis gezeten, nu is het rustig en dat vind ik prima zo.

Echt meiden, vrijgezel zijn kan ook heerlijk zijn!

Dit herken ik ook! Ik date wel zo heel af en toe, maar ben er absoluut duidelijk over dat ik geen relatie wil, maar gewoon een leuk leven.

En inderdaad, je moet er even 'doorheen' wat betreft de mannen, maar niemand vraagt van je om je ex gelijk te vergeten.
Pffff ik zie een hyves krabbel van hem bij een 'gezamenlijke vriend'....niets bijzonders, maar alleen zoiets al, en z'n foto, ik zit meteen helemaal weer te shaken ... Erg he, dat dat je nog zoveel doet.... Wat ik al eerder heb gezegd: doordat het zo plotseling is uitgegaan, en wij ook helemaal geen contact hebben, dat geeft zo'n vreemd gevoel... aan de ene kant lijkt hij nog zo vertrouwd, aan de andere kant een vreemde (omdat ik nu dus geen idee meer heb wat hij doet en hoe hij zich voelt...)
moppie, raar he.. ik dacht altijd dat als het uit ging dat dat dan om een duidelijke reden was.. ruzies waar je niet uit komt of iets dergelijks.. en niet zo plotseling terwijl je nog alleemaal plannen aan het maken bent samen.. dat word zo ineens afgekapt.. ik denk soms af en toe nog dingen zoals "maar we moesten toch nog samen naar ons restaurantje in maassluis, en naar praag naar het mucha museum, samen zij 30e verjaardag vieren, etc etc.. kan er nogsteeds niet helemaal bij..

en wat jij zegt: aan de ene kant lijkt hij nog zo vertrouwd, aan de andere kant een vreemde. dat voel ik ook zo.. ook omdat hij zo anders doet dan toen we nog samen waren, zo onvriendelijk en keihard onbegripvol (dat was zo niet hem)

weer beetje bijgekomen van zn foto zien etc.. ik kan er ook niet tegen hoor! .. succes met je druke dag, laat t je lekker afleiden!

4wheels en ivy, ik wil dat ook.. gewoon dates en geen relatie.. maar hoe doen jullie dat, zeg je gewoon meteen van ik ben niet op zoek naar een relatie? en reageren die mannen daar een beetje goed op?

fijne dag allemaal!
@ Even voor MyWay:

Dat abrupte is helemaal niets he! Ik heb dat nu ook, sinds vorig weekend is relatie verbroken, op zich een gezamenlijk besluit (al kwam het toch zomaar op een onverwacht moment), maar nu heeft hij er voor gekozen maar niets meer van zich te laten horen! Grrrr, waarom??? We hebben geen ruzie gehad ofzo. Ik heb hem maandag nog een smsje (miss you much) gestuurd en daar heeft hij dus niet op gereageerd. Ik vind het zo hárd! En abrupt!

Het ene moment nog kusjes geven, knuffels, plannetjes maken en samenwonen en 's avonds is het uit!

Ik voel me nu wel al een stuk beter dan zondag en maandag maarrrr hij zit natuurlijk nog steeds van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in m'n kop.

Ik hoop niet dat ik er over 8 maanden nóg mee loop!! Vond deze week al een eeeeuwigheid!

Ik heb nu echter besloten dat ik niet meer lijdzaam ga afwachten: vandaag ga ik na m'n werk naar z'n winkel (moet sowieso nog wat voor z'n winkel afgeven) en heb me nu al op m'n allerleukst gekleed en ben erg benieuwd naar z'n reactie. Ik ga dat tot in de kleinste nuances proberen te registreren.

A/d andere kant probeer ik me zoveel mogelijk te wapenen tegen desillusies of onverwachte dingen. Dus ik ga er maar vanuit dat ie koud en kil doet, maar wil hem nog èven duidelijk onder z'n neus wrijven wat 'ie eigenlijk mist... Dat zo'n abrupt einde niet nodig was. Apart wonend hadden we het ook nog een tijdje kunnen proberen bijvoorbeeld...

Gister belde wel z'n beste vriend; even horen hoe het ging en wat er nou precies aan de hand was... Vond ik wel lief. Maar daarnaast bleek dat m'n ex tegen hem gezegd had dat ik hem er uit gegooid heb en z'n spullen buiten had gezet.... !!

Nou jaaa, da's helemaal niet waar!!!

Hij heeft zaterdagavond toen we het 'sort of' uitmaakten zèlf gezegd dat ie z'n spullen op zondag kwam halen!

In mijn verdriet, boosheid heb ik die avond laat veel van zijn spulletjes bij elkaar geruimd en klaar gezet.

Toen hij kwam om het te halen keek hij me niet aan en ging met een kort 'doei' weg.... (terwijl we 's morgens nog samen buiten de deur hadden ontbeten en hij zei dat ie vond dat we eigenlijk maar kinderachtig waren (+ kus & knuffel..)

Nou ja, ik snap er niets van! Roept ineens tegen anderen dat ik hem er uit gegooid heb!!!

What ever, ik ga d'r heen, laat nog eens m'n vreselijk leuke, knappe ik zien en probeer me niet van m'n stuk te laten brengen...

(sorry moest blijkbaar ook weer ff m'n verhaal kwijt ofzo... :-S )
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
Hoi allemaal,

Bij ons is het ook heel abrupt uitgegaan. Terwijl we ook nog allerlei plannen hadden (zomervakantie bijvoorbeeld). Ik heb lange tijd hoop gehad dat hij zich zou bedenken, nog steeds wel soms, maar vannacht heel lang wakker gelegen met een gevoel van "wat nu?" Ik vind het erg moeilijk om mijn leven zonder hem nieuwe inhoud te geven, het leuk te hebben, te lachen. Heb vanmorgen een filmpje teruggekeken van ons samen, daarop hoor ik mezelf praten tegen hem en hij reageert dan heel nonchalant/ongeinteresseerd. Als ik mijn stem hoor op dat filmpje, zo lief naar hem toe, dan denk ik: aan mij heeft het niet gelegen. Toch is hij degene die de draad weer op heeft gepakt zonder mij, hij heeft het leuk hoor ik via via terwijl ik er nog zoveel moeite mee heb. Inmiddels wel andere plannen gemaakt voor de vakantie, dan maar zonder hem.

Ik had de laatste tijd drie mannen op het oog die ik een klein beetje leuk vond, maar ben eigenlijk deze week op alledrie afgeknapt. Om heel kleine dingen! Mijn vriendin zei altijd dat ik al afknapte als iemand de verkeerde schoenen aan had, dat ze niet kon begrijpen dat ik mijn ex zo leuk vond omdat er zoveel aan hem was wat ik normaal niet leuk zou vinden, dat ik echt blind was wat mijn liefde voor hem betreft. Jammer dat wat andere mannen betreft ik het nu weer veel te helder zie, dat ik om kleine dingen al denk "laat maar zitten". Kortom: ik blijf nog maar vrijgezel voorlopig.

Klussertje: succes straks! Probeer maar zo te denken: het is zijn verlies!
quote:lovehurts schreef op 27 maart 2009 @ 12:25:

Hoi allemaal,

Ik had de laatste tijd drie mannen op het oog die ik een klein beetje leuk vond, maar ben eigenlijk deze week op alledrie afgeknapt. Om heel kleine dingen! Mijn vriendin zei altijd dat ik al afknapte als iemand de verkeerde schoenen aan had, dat ze niet kon begrijpen dat ik mijn ex zo leuk vond omdat er zoveel aan hem was wat ik normaal niet leuk zou vinden, dat ik echt blind was wat mijn liefde voor hem betreft. Jammer dat wat andere mannen betreft ik het nu weer veel te helder zie, dat ik om kleine dingen al denk "laat maar zitten". Kortom: ik blijf nog maar vrijgezel voorlopig.

Klussertje: succes straks! Probeer maar zo te denken: het is zijn verlies!

Echt zó herkenbaar! Ik knap ook heel snel af op kleine dingetjes... Weet niet of het onbewust is dat ik iemand niet echt toe wil laten, dat zal wel. Want bij mijn ex kon ik daar blijkbaar allemaal doorheen kijken.

Ik noem mezelf altijd extreem kritisch, maar dat is natuurlijk ook een manier om nooit iemand echt toe te laten. Er is wel eens tegen mij gezegd dat ik geen echte intimiteit kan aangaan. Ik verbaasde me daarover, maar misschien is het wel zo...
Ha meiden...

Ik ga niet naar Portugal... Goed he? ;)

Het heeft inderdaad geen zin...

Ik heb met iemand gepraat die er blanco instaat en die gaf me het advies om hem een mail met een soort van 'multiple choice' vraag te stellen. Maak zelf de antwoorden al, voor hem alleen een invullertje...

Ik móet het van mezelf duidelijk hebben. Ik word hier gek van. Ik ga mn ideeen er bij bedenken en dat is niet goed. Ik hoop dat ik daarna verder kan.

Hoe verdrietig het ook zal worden.. maar dan heb ik jullie nog om uit te huilen... Heel veel dingen doen dan nog pijn...

En wat mannen betreft... ik moet er echt niks van hebben nu

Ja, alleen mn ex... maar ja...
hee marijn, goedzo! (mn zeur verhaal toch niet voor niks geweest?:D)

een mail om het af proberen te sluiten is wel een goed plan, misschien dat dat soort van multiple choice werkt.. en als je dan nog geen duidelijke antwoorden krijgt weet je ook genoeg toch.

pff ik heb weer een beetje depri dag.. weer een vrijdagavond alleen.. ik wil gewoon mn oude leuke leven terug gvd! voor mn gevoel ben ik echt een fase terug gegaan.. we hadden echt zo'n gesetteld leven en al onze vrienden ook.. dus we deden altijd dingen met andere stelletjes.. en nu is het weer vaak stappen en dingen met alleen vriendinnen doen.. ook heel leuk, maar voel met af en toe net weer 18.. en daar had ik het best wel mee gehad eigenlijk..

net een berichtje van een erg leuke man gehad maar voel met gewoon te down om een leuk antwoord te verzinnen..
Zo, ik ben thuis hehe, toch weer redelijk wat file. En ik heb blijkbaar een aantal weken met groot licht rondgereden haha .

Hmm blijkbaar is het met de meesten van ons zo abrupt uitgegaan. Maakt het extra moeilijk he, althans, zo ervaar ik het wel. Juist omdat je het niet zag aankomen.

Wij hadden dus idd ook vakantieplannen, en zelfs samenwoonplannen. En Porcelina: zoals jij zegt: ook van die kleine dingetjes, ik kwam laatst ook langs een restaurantje waar we nog zouden eten, maar wat er dus nooit meer van is gekomen. Omdat ik dus vanochtend die foto zag heb ik dus ook weer een slechte dag.

En idd: heel herkenbaar. Op die date van zondag was ik ook echt afgeknapt, om de kleding (en ging hem zo vergelijken met ex). Ben dus wel een beetje aan het internetdaten, maar nog geen nieuwe date gepland. Oja, ga dus nog wel een keer met ex-vriendje van 10 jaar geleden afspreken . Heb z'n telnr via mail gekregen, dus ik ga hem eens sms-en...

Marijntje: goed dat je niet gaat (en idd handig om er met iemand te praten die er objectief tegenover staat!). Ja, zo'n mail kan je wel doen. Ik kan me voorstellen dat je het gewoon zeker wil weten. Hou ons op de hoogte, en natuurlijk mag je hier uithuilen!

Meiden tot later
haha moppie.. om je met groot licht rijden

ik dacht nog over dat abrupt uit gaan van ons (bijna) allemaal.. eigenlijk ook niet zo gek.. want had het niet echt pas raar geweest als onze exen alvast een paar maanden van tevoren met een soort inleiding waren begonnen? dat we samen al helemaal geen plannen meer hadden gehad..

grappig dat we dat allemaal hebben met dat vergelijken van dates/mannen met onze exen.. super herkenbaar idd..

net een leuke jurk uit mn wehkamp pakketje gepast.. dus ben weer wat blijer (wat helpt er nou beter dan dat!).. toch misschien maar leuke man ff berichtje terugschrijven nu ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven