Relatie over
vrijdag 2 november 2012 om 20:03
Bijna een jaar was ik samen met mijn vriend, hadden ups en downs, maar samen kwamen wij er wel uit. Dat was wat ik dacht. Waarvan ik dacht dat hij die mening deelde. Van de week wat woorden gehad, en of ik dus even wilde komen praten. Dat is goed, zo gezegd zo gedaan. Dus ik naar hem toe.
Binnen vijf min stond ik weer op straat met een plastic tas en daarin mijn spullen. Hij wilde niet meer, liep hier al maanden mee. Heb er niks van gemerkt. Dit is niet mijn keuze, was niet mijn keuze. Ben er goed ziek van.
Wilde dit gewoon even kwijt.
Binnen vijf min stond ik weer op straat met een plastic tas en daarin mijn spullen. Hij wilde niet meer, liep hier al maanden mee. Heb er niks van gemerkt. Dit is niet mijn keuze, was niet mijn keuze. Ben er goed ziek van.
vrijdag 2 november 2012 om 20:04
quote:mevrkimkim schreef op 02 november 2012 @ 20:03:
Bijna een jaar was ik samen met mijn vriend, hadden ups en downs, maar samen kwamen wij er wel uit. Dat was wat ik dacht. Waarvan ik dacht dat hij die mening deelde. Van de week wat woorden gehad, en of ik dus even wilde komen praten. Dat is goed, zo gezegd zo gedaan. Dus ik naar hem toe.
You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely
vrijdag 2 november 2012 om 20:07
Lieve MKK, als je binnen een jaar als downs heb...
Dan is je relatie simpelweg gewoon niet zo goed.
Dan hoef je nog niet ergens uit te komen.
Als het goed zit zit het goed...zeker de eerste maanden (jaren)
Hoe rot het ook is, ik kan me zijn gevoel wel een beetje voorstellen.
Wel jammer dat hij zijn twijfel niet eerder besproken heeft.
Aan de choclade, sigaretten en wijn dan maar
Dan is je relatie simpelweg gewoon niet zo goed.
Dan hoef je nog niet ergens uit te komen.
Als het goed zit zit het goed...zeker de eerste maanden (jaren)
Hoe rot het ook is, ik kan me zijn gevoel wel een beetje voorstellen.
Wel jammer dat hij zijn twijfel niet eerder besproken heeft.
Aan de choclade, sigaretten en wijn dan maar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 2 november 2012 om 20:37
Ik ben ook wel eens gedumpt. 2x zelfs. Maar hoe kloten of dat beidde keren ook was, ik ben er sterker door geworden en ik heb nu weer een nieuwe liefde terwijl die beidde etterballen nog steeds vrijgezel zijn. Hmmm Misschien was ik wel zo,n ramp voor ze dat ze een niewe vriendin niet meer aan durven........
vrijdag 2 november 2012 om 20:46
quote:misslexie schreef op 02 november 2012 @ 20:23:
Pff, voor iedereen dus. Wat een kutzooi.
En Sebas, inderdaad die. Een lamzak, dat is het.
Nou...helemaal omdat hij eerst zo'n moeite voor je gedaan heeft...
Maar wat hierboven al gezegd wordt; je komt er sterker uit. Mijn breuk 1,5 maand terug en de acties die ik een beetje uit nood heb ondernomen daarna, hebben alleen maar postieve dingen opgeleverd die anders niet gebeurd waren
Pff, voor iedereen dus. Wat een kutzooi.
En Sebas, inderdaad die. Een lamzak, dat is het.
Nou...helemaal omdat hij eerst zo'n moeite voor je gedaan heeft...
Maar wat hierboven al gezegd wordt; je komt er sterker uit. Mijn breuk 1,5 maand terug en de acties die ik een beetje uit nood heb ondernomen daarna, hebben alleen maar postieve dingen opgeleverd die anders niet gebeurd waren
vrijdag 2 november 2012 om 20:59
quote:misslexie schreef op 02 november 2012 @ 20:51:
Thanks Lilith!
En Sebastian81, hoe gaat het bij jou nu dan?
Het is een paar weken behoorlijk kut gegaan (slecht slapen, mezelf gek maken, het niet snappen etc...), maar sinds een week of 2/3 gaat het eigenlijk best wel weer goed en het is toch best verbazend hoe snel je afstand kunt nemen tot iemand als er totale contact stilte is. Kan nog niet zeggen dat het me niets meer doet, maar dat moment komt er wel op korte termijn.
En ik heb wat nieuwe lijntjes uitgegooid om mezelf af te leiden en uiteindelijk is daar zoveel positiefs uitgekomen dat ik bijna niet meer in toeval geloof
Komt goed met je, f*ck hem!
Thanks Lilith!
En Sebastian81, hoe gaat het bij jou nu dan?
Het is een paar weken behoorlijk kut gegaan (slecht slapen, mezelf gek maken, het niet snappen etc...), maar sinds een week of 2/3 gaat het eigenlijk best wel weer goed en het is toch best verbazend hoe snel je afstand kunt nemen tot iemand als er totale contact stilte is. Kan nog niet zeggen dat het me niets meer doet, maar dat moment komt er wel op korte termijn.
En ik heb wat nieuwe lijntjes uitgegooid om mezelf af te leiden en uiteindelijk is daar zoveel positiefs uitgekomen dat ik bijna niet meer in toeval geloof
Komt goed met je, f*ck hem!