Relatie over!!

26-05-2008 16:56 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort (nog geen week) is mijn relatie helaas voorbij. Heb samen gewoond en woon nu tijdelijk bij vrienden. Maar hoe moet je verder?! Ja, ik moet op zoek naar woonruimte en alles regelen met de bank en notaris, maar goed, dan sta je er dus helemaal alleen voor en daar ben ik niet zo goed in.

Besef nu pas dat ik best veel van hem liet afhangen en nu moet ik zelf meubeltjes gaan zoeken, verzekeringen regelen en weet ik veel allemaal nog meer.

En eigenlijk wil ik dat natuurlijk niet. Woon hier ook nog niet zo heel lang dus zoveel vriendinnen heb ik nog niet gemaakt, maar wil hier wel blijven. Maar wat als ik hem tegen kom met stappen?! Of in de stad of in de auto?? Het lijkt me echt verschrikkelijk!!

Van de ene kant is het op zich wel goed dat het over is, maar van de andere kant hou ik nog zoveel van hem. En misschien kom ik nooit meer zo iemand tegen!!

Pff, er gaat zoveel door mn hoofd!
dat soort dingen moet je stap voor stap doen.

ik stond er nu bijna 3 jaar geleden ook ineens alleen voor. mijn ouders hebben met toen geholpen met het regelen van verzekeringen, hoe ik incasso's kan laten doen, huur overmaken, auto kopen...

die dingen komen vanzelf op je pad als je een woning hebt gevonden.

schaam je dus niet om hulp te vragen, zo hou je het beste overzicht als het allemaal nieuw voor je is.

en hem tegenkomen zal nog een tijdje pijn doen, maar ook daar kom je overheen.

waarom ga je niet lekker bij een sportclub? daar ontmoet je vast nieuwe mensen waar je weer leuke dingen buiten het sporten mee kan doen.

of leuke collega's misschien die je op sleeptouw willen nemen?
ik lees net dat in januari je vorige relatie, waarvoor je verhuisd bent op de klippen is gelopen.

misschien is het wat vroeg om dit te zeggen, maar waarom ben je al zo snel, zo intensief vooral, weer in een nieuwe relatie gestapt met samenwonen en alles wat erbij hoort?

je komt op mij vrij afhankelijk over, aangezien je vanuit je vorige relatie eigenlijk geen tijd hebt genomen om dingen zelf te doen, je eigen leven te leiden.

je hebt vrij snel weer een intense relatie gekregen waarin zoals ik het lees voor je gezorgd werd als het ware.
neeee, dat is dezelfde relatie. We hebben 4 maanden om elkaar heen gedraaid. Toch leuke dingen gedaan enz, maar het heeft niet geholpen. Vorige week maandag zei ie dat ie het nog wel een keer wilde proberen en woensdag was het weer over.

En ik kan wel goed voor mezelf zorgen, maar vind het fijn als er iemand is voor wie ik kan zorgen enz.

In principe kan ik heel goed zelf mijn keuzes maken, maar het is fijn en makkelijk als er iemand is die daar achter staat zeg maar. Wat zou jij doen? Wat vind jij leuk? Zo op die manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven