Relatie te redden ?

08-04-2017 09:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic gesloten
anoniem_339905 wijzigde dit bericht op 25-04-2017 23:03
Reden: Prive
% gewijzigd
Ik denk dat je vooral niet al te veel moet gaan malen en gewoon volgende week moet afwachten. Klinkt mij meer als een opwelling en een 'ik ben het even zat'.
Waar ging de ruzie over en hoe oud zijn jullie?
quote:missbrice schreef op 08 april 2017 @ 09:33:

Waar ging de ruzie over en hoe oud zijn jullie?

Over dat hij zaterdagavond uit was geweest en zich niet echt netjes had gedragen... ( niet vreemdgegaan )

En ik ben 19 en hij 22

We hadden hiervoor trouwens een hele hoede relatie waren er altijd voor elkaar wel ooit discussies maar rest was t gwn perfect
Jeetje, ga aan jezelf werken. Gewoon voor jezelf en laat hem dat ook doen.

Gooi hem uit de familie app en kies voor jezelf, even zonder relatiedrama gedoe. Je bent jong en de juiste persoon komt heus nog wel eens voorbij.
Je bent nog jong genoeg om leukere jongens tegen te komen. Zo'n loser is niks voor jou, is veel te gecompliceerd.
Volgens mij heb je grotere prioriteiten dan het redden van deze relatie...
"ik heb last van een angststoornis en verlatingsangst waardoor ik altijd heel erg controlen wil hebben"

Ik denk dat dat de kern van de zaak is. Hij houdt van je maar dat trekt hij niet meer. Snap ik. Mijn zoon had ook zo'n vriendinnetje. Erg lief meisje maar hij werd er knettergek van.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 08 april 2017 @ 09:56:

"ik heb last van een angststoornis en verlatingsangst waardoor ik altijd heel erg controlen wil hebben"

Ik denk dat dat de kern van de zaak is. Hij houdt van je maar dat trekt hij niet meer. Snap ik. Mijn zoon had ook zo'n vriendinnetje. Erg lief meisje maar hij werd er knettergek van.Ja daarom heb ik ook tegen hem gezegt dat ik er aan wil gan werken door naar een psycho te gaan want ik wil hem echt niet kwijt ...
Inderdaad, ga aan jezelf werken, en laat hem ook aan zichzelf werken.

Jullie trekken elkaar op deze manier naar beneden.
quote:Meisje5 schreef op 08 april 2017 @ 09:59:

[...]

Ja daarom heb ik ook tegen hem gezegt dat ik er aan wil gan werken door naar een psycho te gaan want ik wil hem echt niet kwijt ...

Je moet voor JEZELF hulp zoeken. Niet omdat je hem niet kwijt wilt.

Het is bovendien behoorlijk manipulatief om dit tegen hem te zeggen.
quote:Perzina schreef op 08 april 2017 @ 10:01:

[...]

Je moet voor JEZELF hulp zoeken. Niet omdat je hem niet kwijt wilt.

Het is bovendien behoorlijk manipulatief om dit tegen hem te zeggen.Ik doe het ook voor mezelf maar ook om onze relatie te redden dat hem ik ook tegen hem gezegt ... ik ga de relatie echt niet zomaar opeven

[...]

Ja daarom heb ik ook tegen hem gezegt dat ik er aan wil gan werken door naar een psycho te gaan want ik wil hem echt niet kwijt ...

Dat je hier nu pas aan gaat werken komt voor hem waarschijnlijk te laat. Daarnaast is het natuurlijk niet zo dat dit binnen een paar weken is verholpen, hij heeft gewoon genoeg van dit alles en dat is begrijpelijk.

Ga aan jezelf werken, je bent jong genoeg en er je zult je vast stukken beter voelen als je van je angsten bent genezen.
quote:Meisje5 schreef op 08 april 2017 @ 10:02:

[...]

Ik doe het ook voor mezelf maar ook om onze relatie te redden dat hem ik ook tegen hem gezegt ... ik ga de relatie echt niet zomaar opevenHij heeft de relatie al min of meer opgegeven, dus richt je op jezelf!
quote:loisnvt schreef op 08 april 2017 @ 10:05:

[...]

Hij heeft de relatie al min of meer opgegeven, dus richt je op jezelf!Ik snap dan niet dat die tegen me zegt ik wil volgende week afspreken om te praten hoe we verder moeten en als we echt van elkaar houden komt het goed
Mijn gevoel zegt dat hij liever niet meer wil, maar dat je hem emotioneel zo klem zet dat hij dat niet rechtuit durft te zeggen.

Wil jij zo in een relatie zitten? Met een jongen die jij een beetje daartoe dwingt?
quote:parbleumondieu schreef op 08 april 2017 @ 10:09:

Mijn gevoel zegt dat hij liever niet meer wil, maar dat je hem emotioneel zo klem zet dat hij dat niet rechtuit durft te zeggen.

Wil jij zo in een relatie zitten? Met een jongen die jij een beetje daartoe dwingt?Ik dwing hem nergens toe hij kan gaan wanneer die wil alleen dan moet je niet nog tegen mij zeggen ik hou van je en ga niet bij je weg dat vind ik dan beetje dubbel als je snapt wat ik bedoel
Je dwingt hem emotioneel. Als hij niet meer wil en hij zegt dat ronduit tegen jou, stort jij waarschijnlijk volledig in. Hij zal niet willen dat jij een emotioneel wrak wordt, dus weet hij misschien niet eens hoe hij zichzelf moet redden zonder hard te zijn tegen jou.

Als je eerlijke antwoorden wil moet je je wat flinker opstellen. Anders krijg je een draaikont.
quote:BWitched schreef op 08 april 2017 @ 09:56:

Ik denk dat dat de kern van de zaak is. Hij houdt van je maar dat trekt hij niet meer. Snap ik. Mijn zoon had ook zo'n vriendinnetje. Erg lief meisje maar hij werd er knettergek van.

Dit dus! Relatie-killer 1e klas.

En is niet even in twee gesprekjes met een psych verholpen.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Ja daarom heb ik ook tegen hem gezegt dat ik er aan wil gan werken door naar een psycho te gaan want ik wil hem echt niet kwijt ...Psych moet je voor jezelf doen, niet voor een ander. Kennelijk zag je de noodzaak niet voordat hij het uitmaakte, waarom dan nu wel?
quote:parbleumondieu schreef op 08 april 2017 @ 10:13:

Je dwingt hem emotioneel. Als hij niet meer wil en hij zegt dat ronduit tegen jou, stort jij waarschijnlijk volledig in. Hij zal niet willen dat jij een emotioneel wrak wordt, dus weet hij misschien niet eens hoe hij zichzelf moet redden zonder hard te zijn tegen jou.

Als je eerlijke antwoorden wil moet je je wat flinker opstellen. Anders krijg je een draaikont.Bedankt voor de tip ! Ik heb wel vaker tegen hem gezegt dat ik niet wil dat die uit medelijden blijft , maar hij heeft mij ook heel erg nodig door zn moeilijke jeugd etc is ons huis zeg maar zn thuis..
quote:Erizon schreef op 08 april 2017 @ 10:16:

[...]

Psych moet je voor jezelf doen, niet voor een ander. Kennelijk zag je de noodzaak niet voordat hij het uitmaakte, waarom dan nu wel?Omdat ik nu wel snap dat als het onze relatie al niet redt ik nooit een fatsoenlijke relatie met iemand kan hebben door die problemen en omdat het mezelf ook dwars zit..
Als jullie dan doorsukkelen, maak het hem dan bewust niet meer moeilijk met je controledwang. Hij trekt het anders niet meer om een band te hebben met jou.

De controledwang is jouw probleem en je relatie wordt er niet beter van als iemand wil vluchten net omdat je hem 24 uur per dag in de gaten wil houden. Of 20 uur.

Als hij blijft zonder dwang weet je dat hij dat echt wil.
quote:parbleumondieu schreef op 08 april 2017 @ 10:24:

Als jullie dan doorsukkelen, maak het hem dan bewust niet meer moeilijk met je controledwang. Hij trekt het anders niet meer om een band te hebben met jou.

De controledwang is jouw probleem en je relatie wordt er niet beter van als iemand wil vluchten net omdat je hem 24 uur per dag in de gaten wil houden. Of 20 uur.

Als hij blijft zonder dwang weet je dat hij dat echt wil.Ja dat snap ik , ik ga volgende week op dat gesprek ook zeggen dat als we opnieuw beginnen dat we het rustig aan willen doen, omdat ik eerst ook wil zien waar de gesprekken bij de psycho op uit lopen .
quote:Meisje5 schreef op 08 april 2017 @ 10:16:

[...]

Bedankt voor de tip ! Ik heb wel vaker tegen hem gezegt dat ik niet wil dat die uit medelijden blijft , maar hij heeft mij ook heel erg nodig door zn moeilijke jeugd etc is ons huis zeg maar zn thuis..leer eerst allebei op eigen benen te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven