Relatie ten einde of?
donderdag 13 februari 2020 om 12:38
Hallo allemaal..
Aangezien ik veel op viva zit wil ik toch mijn ei even kwijt.
Ik heb een relatie van bijna 3 jaar..
Ik heb al een zoontje van 8 en samen hebben we nu een kleintje van 6 maanden.
Onze relatie zat eerst helemaal goed, we waren echt "samen"
Sinds de kleine er is, is het heel erg achteruit gegaan en ik snap dat dat vaak gebeurd maar..
Me man is ineens erg opvliegerig, scheld snel(voorheen nooit tegen mij) allea moet gaan zoals hij wilt.. en als ik mijn mening geef of iets zeg word ik belachelijk gemaakt.
We hebben hier al vaak over gepraat, en hij geeft ook toe dat dit niet kan en hij nou eenmaal erg opvliegerig is en daar ook aan werkt maar niet 123 over kan zijn,
Ook kwa liefde moet het altijd van mijn kant komen als hij gaat werken krijg ik bijv een kusje zo oppervlakkig alsof het maar moet..
Ik ben hier erg verdrietig om want zo had ik het beeld niet voor me..
Ik probeer van alles te doen, hij zegt bijv ook als ik ermee wil stoppen legt hij zich daar bij neer want hij respecteerd mijn keuze en het heeft geen zin om vanuit hem dan te proberen me terug te winnen.
Het lijkt alsof hij me weg wilt jagen,, en als ik dat vraag is dat niet zo, ik ben de enige voor hem en na mij hoeft hij geen ander meer..
Toch snap ik niet als hij zegt dat hij van me houd, me niet kwijt wilt me zo behandeld, ik ben 3 avonden in de week weg sporten, als ik me opmaak zoals ik altijd doe( ga nooit zonder make up de deur uit uvm rosacea, ben ik een hoer.
Ene kant zegt me gevoel waarom blijf ik nog, maar de andere kant we zijn een gezin..
Dit is zo rot situatie en doet me echt pijn
Herkend iemand dit en heeft iemand misschien advies..
Aangezien ik veel op viva zit wil ik toch mijn ei even kwijt.
Ik heb een relatie van bijna 3 jaar..
Ik heb al een zoontje van 8 en samen hebben we nu een kleintje van 6 maanden.
Onze relatie zat eerst helemaal goed, we waren echt "samen"
Sinds de kleine er is, is het heel erg achteruit gegaan en ik snap dat dat vaak gebeurd maar..
Me man is ineens erg opvliegerig, scheld snel(voorheen nooit tegen mij) allea moet gaan zoals hij wilt.. en als ik mijn mening geef of iets zeg word ik belachelijk gemaakt.
We hebben hier al vaak over gepraat, en hij geeft ook toe dat dit niet kan en hij nou eenmaal erg opvliegerig is en daar ook aan werkt maar niet 123 over kan zijn,
Ook kwa liefde moet het altijd van mijn kant komen als hij gaat werken krijg ik bijv een kusje zo oppervlakkig alsof het maar moet..
Ik ben hier erg verdrietig om want zo had ik het beeld niet voor me..
Ik probeer van alles te doen, hij zegt bijv ook als ik ermee wil stoppen legt hij zich daar bij neer want hij respecteerd mijn keuze en het heeft geen zin om vanuit hem dan te proberen me terug te winnen.
Het lijkt alsof hij me weg wilt jagen,, en als ik dat vraag is dat niet zo, ik ben de enige voor hem en na mij hoeft hij geen ander meer..
Toch snap ik niet als hij zegt dat hij van me houd, me niet kwijt wilt me zo behandeld, ik ben 3 avonden in de week weg sporten, als ik me opmaak zoals ik altijd doe( ga nooit zonder make up de deur uit uvm rosacea, ben ik een hoer.
Ene kant zegt me gevoel waarom blijf ik nog, maar de andere kant we zijn een gezin..
Dit is zo rot situatie en doet me echt pijn
Herkend iemand dit en heeft iemand misschien advies..
donderdag 13 februari 2020 om 13:31
Hij noemt je een hoer? Serieus? Deed hij dat al eerder of is dat iets van de laatste tijd? Eerlijk gezegd vind ik dat al zo'n grote alarmbel dat de rest haast niet meer uitmaakt.
Verder: hij is enorm opvliegerig als je je mening geeft, maar zodra het gaat om weggaan, is hij heel gelaten en respecteert hij opeens je keus. Het klinkt een beetje alsof hij al klaar is met de relatie en erop aanstuurt dat jij de stap neemt. En nee, dat gaat hij heus niet toegeven.
Verder: hij is enorm opvliegerig als je je mening geeft, maar zodra het gaat om weggaan, is hij heel gelaten en respecteert hij opeens je keus. Het klinkt een beetje alsof hij al klaar is met de relatie en erop aanstuurt dat jij de stap neemt. En nee, dat gaat hij heus niet toegeven.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 13 februari 2020 om 13:34
Het kan niet zo zijn dat dit sinds jullie zoon zo is. Hij heeft je vast al langer zo behandeld. Dacht je misschien dat een kind hem zou veranderen? De moeder van je kind uitschelden voor hoer is niet best.
Misschien eens goed om tafel gaan zitten. Hij veel werken, jij 3 avonden weg te sporten. Wanneer hebben jullie tijd samen? De gebroken nachten zijn ook zwaar en tellen mee. Al met al goed om eens pas op de plaats te maken en jullie relatie te overdenken. Lijkt me niet fijn voor jou om alleenstaande moeder te worden van 2 kinderen van 2 vaders.
Misschien eens goed om tafel gaan zitten. Hij veel werken, jij 3 avonden weg te sporten. Wanneer hebben jullie tijd samen? De gebroken nachten zijn ook zwaar en tellen mee. Al met al goed om eens pas op de plaats te maken en jullie relatie te overdenken. Lijkt me niet fijn voor jou om alleenstaande moeder te worden van 2 kinderen van 2 vaders.
donderdag 13 februari 2020 om 13:47
Nee serieus hiervoor deed hij dat niet tegen mij.. of het hem te zwaar is weet ik niet hij werkt fulltime verder kwa huishouden niks of de zorg,, en gedraagd hij zich verder wel als vader..
Idd dat gevoel heb ik ook al doet hij nog wel vaak jaloers.. ik vind dit zo lastig en moeilijk omdat ik juist wil dat dit werkt ook voor me andere kindje..
Maar ik voel me echt verwaarloosd in e relatie alsof ik er maar bij hang..
Idd dat gevoel heb ik ook al doet hij nog wel vaak jaloers.. ik vind dit zo lastig en moeilijk omdat ik juist wil dat dit werkt ook voor me andere kindje..
donderdag 13 februari 2020 om 13:50
Hij misschien ook? De komst van een kindje doet alle rollen verschuiven en moet de relatie opnieuw geijkt worden.Janice887 schreef: ↑13-02-2020 13:47Nee serieus hiervoor deed hij dat niet tegen mij.. of het hem te zwaar is weet ik niet hij werkt fulltime verder kwa huishouden niks of de zorg,, en gedraagd hij zich verder wel als vader..
Tijd voor een goed gesprek. Tijd en ruimte maken voor elkaar en elkaar weer vinden.
donderdag 13 februari 2020 om 13:53
donderdag 13 februari 2020 om 13:55
donderdag 13 februari 2020 om 13:59
Hij moet wennen aan wat het betekend om een baby in huis te hebben. Hij leerde je kennen toen je kind 5 was. Uit de luiers, lekker doorslapen en vertellen wat er is. Inderdaad, ouders kunnen minder makkelijk weg, hebben chronisch slaapgebrek en kostten klauwen met geld. Betekend nog niet dat hij je voor hoer uit kan maken. Daar mag je echt iets van zeggen.
donderdag 13 februari 2020 om 14:02
donderdag 13 februari 2020 om 14:04
Als ze twee jaar langer had gewacht, had ze ook twee kinderen van twee mannen gehad. Zo loopt het leven soms.
Hallo?!
donderdag 13 februari 2020 om 14:05
Ik snap nooit wat mensen hier nou mee willen zeggen. Ze wist hoe hij was, dus nu moet ze niet zeuren? Ze wist hoe hij was, dus nu moet ze het er maar mee doen?
Don't waste your time on jealousy,
donderdag 13 februari 2020 om 14:05
Als je iemand 20 jaar kent dan is het masker echt wel een keer afgevallen. Dat kun je niet vergelijken met een relatie van 1,5 jaar. Dat je er zelf een puinhoop van maakt qua mannen, moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar je hebt wel de verantwoording over 2 kinderen die in een niet stabiele situatie opgroeien. Lekker dan, een man die hun moeder een hoer noemt
donderdag 13 februari 2020 om 14:06
Praat met elkaar. Meld hem dat je zo niet aangesproken wenst te worden. Erken van elkaar dat een baby hard werken is. En zoek manieren om elkaar niet uit het oog te verliezen.
donderdag 13 februari 2020 om 14:08
Heel herkenbaar, ik denk persoonlijk dat hij je weg wil jagen. Hij gaat zo vervelend mogelijk tegen je doen in de hoop dat jij de knoop door hakt en de relatie beëindigd. Dan is hij tenminste niet degene geweest die weg is gegaan bij zijn gezin met een baby van 6 maanden.
Hij zal steeds een stapje verder gaan daarin ben ik bang voor.
Hij noemt je zelfs hoer .....kom op TO!!
Hij zal steeds een stapje verder gaan daarin ben ik bang voor.
Hij noemt je zelfs hoer .....kom op TO!!
Blijf in jezelf geloven !