Relatie tips gevraagd....
zaterdag 14 augustus 2010 om 22:58
Dames,
Momenteel zit ik niet zo lekker in mijn vel.
En dat heeft o.a te maken met mijn vriend.
We zijn nog niet zo lang samen en tot voor kort vond ik
alles echt geweldig en leuk.
Maar nu is er toch iets wat mij echt heel erg stoort.
Ik ben nu al een aantal keer wezen stappen met mijn vriend en dat was altijd heel erg gezellig maar nu is het tot 2 keer toe voor gevallen dat ik om 4 uur of half 5 het tijd vond om te gaan en hij doodleuk zei dat ik dan met ´die en die´ wel een taxi kan nemen.Hij wilde nog blijven want zijn vrienden waren er ook. En dan slaapt hij bij mij.
En ben ik toen zo stom geweest hem later binnen te laten.
Welgeteld 2 uur later.
Nu vorige week wilde hij weer niet naar huis.
Dat moest hij even met een vriend van hem overleggen.
En hij zou weer bij mij slapen.
Dus kwam hij weer veel later als mij thuis.
Ik vind dit niet leuk in een relatie die nog zo kort is.
Ik wil gewoon lekker met hem samen zijn en het lijkt net alsof hij zijn vrienden boven mij verkiest.
We hebben hier over gepraat de volgende dag en toen heeft hij gezegd dat hij nog erg moet wennen aan het weer afleggen van verantwoording aan iemand omdat hij eerst altijd zijn eigen gang ging als vrijgezel en dat hij het niet als een verplichting wil zien elke week bij mij te slapen.
Hij wil niet ´geclaimd´ worden.
Verder hebben we het heel leuk samen al denk ik dat ik andere verwachtingen heb in een relatie.
Woensdag heb ik expres niks van me laten horen.
Hij heeft namelijk aan gegeven dat hij ook weleens een avondje voor zichzelf wil.
Dus dan gun ik hem dat.
We hadden elkaar namelijk afgelopen weekend en maandag en dinsdag gezien.
Nu belde hij woensdag en aan de telefoon gaf hij aan dat hij donderdag wat ging doen met vrienden.
Vrijdag doet hij dat altijd al en zaterdag zou hij ook al gaan.
Ik heb hem vanaf dinsdagavond al niet meer gezien.
Hij belt me amper, smst weinig maar als ik hem spreek of als hij smst heb ik niet het gevoel dat het van zijn kant niet goed zit.
Ik had deze week ook wat stress op mijn werk.
Ook daar vraagt hij niet meer naar.
Ik heb hem gisteravond voor het laatst gesproken en voel me er niet lekker bij.
Ik ben geirriteerd en prikkelbaar. Mis hem gewoon, maar hou me in hem niet weer zelf te smsen of te bellen.
Hij zou iets gaan doen in een andere stad maar dat is niet Dus toen heeft hij met andere vrienden afgesproken.
Dit vernam ik via FB.
Ik weet gewoon even niet meer wat ik met deze situatie moet....
Momenteel zit ik niet zo lekker in mijn vel.
En dat heeft o.a te maken met mijn vriend.
We zijn nog niet zo lang samen en tot voor kort vond ik
alles echt geweldig en leuk.
Maar nu is er toch iets wat mij echt heel erg stoort.
Ik ben nu al een aantal keer wezen stappen met mijn vriend en dat was altijd heel erg gezellig maar nu is het tot 2 keer toe voor gevallen dat ik om 4 uur of half 5 het tijd vond om te gaan en hij doodleuk zei dat ik dan met ´die en die´ wel een taxi kan nemen.Hij wilde nog blijven want zijn vrienden waren er ook. En dan slaapt hij bij mij.
En ben ik toen zo stom geweest hem later binnen te laten.
Welgeteld 2 uur later.
Nu vorige week wilde hij weer niet naar huis.
Dat moest hij even met een vriend van hem overleggen.
En hij zou weer bij mij slapen.
Dus kwam hij weer veel later als mij thuis.
Ik vind dit niet leuk in een relatie die nog zo kort is.
Ik wil gewoon lekker met hem samen zijn en het lijkt net alsof hij zijn vrienden boven mij verkiest.
We hebben hier over gepraat de volgende dag en toen heeft hij gezegd dat hij nog erg moet wennen aan het weer afleggen van verantwoording aan iemand omdat hij eerst altijd zijn eigen gang ging als vrijgezel en dat hij het niet als een verplichting wil zien elke week bij mij te slapen.
Hij wil niet ´geclaimd´ worden.
Verder hebben we het heel leuk samen al denk ik dat ik andere verwachtingen heb in een relatie.
Woensdag heb ik expres niks van me laten horen.
Hij heeft namelijk aan gegeven dat hij ook weleens een avondje voor zichzelf wil.
Dus dan gun ik hem dat.
We hadden elkaar namelijk afgelopen weekend en maandag en dinsdag gezien.
Nu belde hij woensdag en aan de telefoon gaf hij aan dat hij donderdag wat ging doen met vrienden.
Vrijdag doet hij dat altijd al en zaterdag zou hij ook al gaan.
Ik heb hem vanaf dinsdagavond al niet meer gezien.
Hij belt me amper, smst weinig maar als ik hem spreek of als hij smst heb ik niet het gevoel dat het van zijn kant niet goed zit.
Ik had deze week ook wat stress op mijn werk.
Ook daar vraagt hij niet meer naar.
Ik heb hem gisteravond voor het laatst gesproken en voel me er niet lekker bij.
Ik ben geirriteerd en prikkelbaar. Mis hem gewoon, maar hou me in hem niet weer zelf te smsen of te bellen.
Hij zou iets gaan doen in een andere stad maar dat is niet Dus toen heeft hij met andere vrienden afgesproken.
Dit vernam ik via FB.
Ik weet gewoon even niet meer wat ik met deze situatie moet....
zaterdag 14 augustus 2010 om 23:09
Zou hem duidelijk uitleggen dat je hier ongelukkig bij voelt. Echter is een man moeilijk te veranderen. Mijn inmiddels ex belde, smste ed ook nooit uit zichzelf en ging beetje zijn eigen gang en het is gewoon niet leuk. Het enige wat een beetje helpt is hem zelf ook negeren, maar ik vond het geen leuk spelletje en heb he took niet lang uitgehouden.
zondag 15 augustus 2010 om 01:08
Vervelend voor je!
Hoe lang zijn jullie al samen?
Mijn ex had er ook een handje van wat uurtjes later aan te komen kakken 's nachts, en bij wel meer dingen onverwacht zijn eigen plan te trekken. Erg vervelend, en dan mis je het 'samen uit- samen thuis' gevoel, dus ik denk dat ik je gevoel wel gedeeltelijk herken.
Maar even heel hard: de manier waarop je het omschrijft klinkt het nou niet alsof hij (nog) erg enthousiast is... zou hem inderdaad recht op de man af vragen wat er is, en hoe 'ie jullie nu ziet, want in combinatie met het niks van zich laten horen en ongeinteresseerd zijn... da's toch geen fijne relatie zo?
Aangeven waar jij behoefte aan hebt!
Hoe lang zijn jullie al samen?
Mijn ex had er ook een handje van wat uurtjes later aan te komen kakken 's nachts, en bij wel meer dingen onverwacht zijn eigen plan te trekken. Erg vervelend, en dan mis je het 'samen uit- samen thuis' gevoel, dus ik denk dat ik je gevoel wel gedeeltelijk herken.
Maar even heel hard: de manier waarop je het omschrijft klinkt het nou niet alsof hij (nog) erg enthousiast is... zou hem inderdaad recht op de man af vragen wat er is, en hoe 'ie jullie nu ziet, want in combinatie met het niks van zich laten horen en ongeinteresseerd zijn... da's toch geen fijne relatie zo?
Aangeven waar jij behoefte aan hebt!
zondag 15 augustus 2010 om 01:27
Herken het wel een beetje, had het gister nog over met m'n vriend dat als we met zijn vrienden uitgaan ik vaak eerder naar huis wil, en als we met mijn vrienden uitgaan geldt dat andersom. Wat doe je dan? Ieder zijn eigen weg of compromis sluiten (de een wat langer blijven dan die eigenlijk wil en de ander iets eerder naar huis)? Wij gaan dan toch voor het laatste, maar ja, daar word je toch éigenlijk allebei niet blij van?
Maar dat is maar een klein issue in je verhaal. Jij wil meer aandacht van je vriendje en hij wil niet geclaimd worden. Dus hoe harder jij gaat schreeuwen om aandacht (vrouw-eigen trouwens, doen we allemaal..
hoe harder hij de andere kant op rent.
Echt een zaak van de gouden middenweg zoeken denk ik (is lastig soms, ik weet t), hem soms inderdaad heel bewust zijn vrijheid gunnen en andere keren duidelijk maken dat jij nu aan de beurt bent...
Ben op dit moment zelf ook beetje pissed op m'n vriendje, we liepen samen door de stad, belt een vriend hem, oooooooh jaa, afspraak vergeten, dag schat, ik moet nu gaan... @#%&^$#! Dat soort acties trek ik slecht.. Succes Alice, mannen, wie snapt ze
Maar dat is maar een klein issue in je verhaal. Jij wil meer aandacht van je vriendje en hij wil niet geclaimd worden. Dus hoe harder jij gaat schreeuwen om aandacht (vrouw-eigen trouwens, doen we allemaal..
Echt een zaak van de gouden middenweg zoeken denk ik (is lastig soms, ik weet t), hem soms inderdaad heel bewust zijn vrijheid gunnen en andere keren duidelijk maken dat jij nu aan de beurt bent...
Ben op dit moment zelf ook beetje pissed op m'n vriendje, we liepen samen door de stad, belt een vriend hem, oooooooh jaa, afspraak vergeten, dag schat, ik moet nu gaan... @#%&^$#! Dat soort acties trek ik slecht.. Succes Alice, mannen, wie snapt ze
zondag 15 augustus 2010 om 03:06
Ik ben nu ongeveer 14 jaar samen met mijn nu-man. Niet-samen-uit-samen-thuis was in het begin ondenkbaar. Net als dat hij het verzoek van een vriend voor liet gaan.
Maar nu. Nu, is dat eigenlijk heel anders. Wij laten elkaar nu veel meer vrij in dat soort dingen. Bij ons is niet-samen-uit-ook-niet-samen-thuis, samen-uit-niet-samen-thuis, niet-samen uit-wel samen- thuis ook ok. Net als dat hij tijdens het winkelen op een gegeven moment toch liever wil gaan sporten met een van zijn vrienden.
Dat van Anihah herken ik heel erg. 13 jaar geleden zou ik pissed zijn, nu vind ik het leuk dat ie zijn eigen ding heeft.
Maar nu. Nu, is dat eigenlijk heel anders. Wij laten elkaar nu veel meer vrij in dat soort dingen. Bij ons is niet-samen-uit-ook-niet-samen-thuis, samen-uit-niet-samen-thuis, niet-samen uit-wel samen- thuis ook ok. Net als dat hij tijdens het winkelen op een gegeven moment toch liever wil gaan sporten met een van zijn vrienden.
Dat van Anihah herken ik heel erg. 13 jaar geleden zou ik pissed zijn, nu vind ik het leuk dat ie zijn eigen ding heeft.
zondag 15 augustus 2010 om 03:17
Dan kan je hem toch vragen in zijn eigen huis te gaan slapen? Hij wil niet geclaimed worden jij wilt niet alleen thuis op hem wachten. Als hij niet mee wil omdat hij het gewoonweg gezellig heeft zou ik naar huis gaan en gaan slapen. Zie je elkaar gewoon een andere keer weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.