Relatie verbreken ja of nee

09-04-2020 18:36 43 berichten
Heb nu zoveel vraagtekens in mijn leven....

Ik heb periodes dat het goed en stabiel gaat in mijn relatie met mijn partner. Maar helaas ook 1x in de zoveel tijd dat het behoorlijk slecht gaat. :(

Wat ik bedoel met slecht is dat mijn partner mij niet uit kan staan als ik een beetje moeilijk en terughoudend ben, moeilijk in de zin van opvoeding van onze kind; mijn man wil dat ik bijv vaker de deur uit ga met mijn kind omdat wij altijd binnen zitten maar ik doe dat liever niet zo gauw met dat hele crisis gebeuren, mijn partner wordt hier helemaal gek van, ik probeer hem te argumenteren dat dat nu gewoon niet handig is maar nee hoor hij scheldt mij met de ergste woorden die bestaan. Het is momenteel zo dat mijn kind paar keer in de week naar buiten gaat voor een kleine wandeling of anders op de balkon.

....Dit is slechts maar een kleine voorbeeld.

Wat ik verder wil toevoegen is dat hij altijd de kant van zijn ouders/familie pakt, hij komt ALTIJD voor ze op, terecht of onterecht!

Ik wordt vooral heel verdrietig en emotioneel als ik denk aan het leven dat ik nu leidt... het is zo moeilijk.... er zijn meer mooie dagen dan slechte dagen, maar als ik iets doe wat tegenvalt bij hem scheldt hij mij helemaal kapot uit.

Als ik dit had geweten toen ik nog net in de relatie zat met hem had ik mijn relatie allang verbroken. Maar nu is het allemaal lastiger met een kind erbij. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen. Ik ben niet gelukkig zo
Als hij echt zo'n hork is had ik het mooi voor gezien gehouden. Denk ook in het belang van je kind. Als hij je al uit scheld omdat je niet naar buiten gaat met kind is die niet goed in z'n ei.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je een klein kind hebt dan heb je alle redenen en verantwoordelijkheid om er iets van te maken. De Corona crisis gaat voorbij en kinderen mogen naar buiten.

Veel gezinnen zitten nu op elkaar in een snelkookpan maar de omstandigheden veranderen op termijn. Probeer tolerant en begripvol naar elkaar te zijn en maak er voor nu het beste van.
viva-amber wijzigde dit bericht op 09-04-2020 18:40
0.71% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij scheldt met de ergste woorden die bestaan?
Je partner?
Zolang je kind niet in de risico groep zit mogen jullie gewoon naar buiten met kind.
Het probleem is dat het voor de crisis ook al was. Hij scheldt mij echt snel uit ook als ik voor mezelf op kom, dan wordt hij helemaal al gek.
Ik mag gewoon niet voor mezelf opkomen!
Alle reacties Link kopieren
als je het al vraagt op een forum dan is het antwoord ja, je wilt gewoon bevestiging om u niet schuldig te voelen.
Alle reacties Link kopieren
beter kind bij gelukkige gescheiden ouders dan ongelukkig gehuwde ouders!
*2020* schreef:
09-04-2020 18:41
Zolang je kind niet in de risico groep zit mogen jullie gewoon naar buiten met kind.

Dat weet ik.. ik doe het liever niet maar als ik er tijd voor over hou dan doe ik het. Meestal heb ik het gewoon druk met thuis werken en ja mijn kind, die combi is niet makkelijk hoor. Het hele probleem is dat hij een mening mag hebben, maar ik toch ook? Dat is dus iets wat niet mag bij hem want als ik mijn mening uit wordt hij woedend
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaat hij niet zelf met jullie kind naar buiten?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Oriander schreef:
09-04-2020 18:40
Hij scheldt met de ergste woorden die bestaan?
Je partner?
Mijn partner scheldt mij uit inderdaad met echt hele erge woorden, die woorden komen niet eens over mijn tong.
Queen96 schreef:
09-04-2020 18:51
Mijn partner scheldt mij uit inderdaad met echt hele erge woorden, die woorden komen niet eens over mijn tong.
En dat deed hij altijd al schrijf je? Dus al voor jullie kindje er was.
Waarom vind je dat goed?
Alle reacties Link kopieren
Queen96 schreef:
09-04-2020 18:45
Het probleem is dat het voor de crisis ook al was. Hij scheldt mij echt snel uit ook als ik voor mezelf op kom, dan wordt hij helemaal al gek.
Ik mag gewoon niet voor mezelf opkomen!
Waarom heb je er dan een kind mee gemaakt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
tonkje schreef:
09-04-2020 18:48
Waarom gaat hij niet zelf met jullie kind naar buiten?
Omdat hij werkt. Hij wil perse dat ik in de middag naar buiten ga met mijn kind. Middag is anders dan avond zegt hij. Hij doet het wel eens in de avond of einde van de middag. Maar hij is dus boos dat ik dat niet doe in de middag!
Queen96 schreef:
09-04-2020 18:53
Omdat hij werkt. Hij wil perse dat ik in de middag naar buiten ga met mijn kind. Middag is anders dan avond zegt hij. Hij doet het wel eens in de avond of einde van de middag. Maar hij is dus boos dat ik dat niet doe in de middag!
Het is toch ook zijn kind
Alle reacties Link kopieren
Queen96 schreef:
09-04-2020 18:48
Dat weet ik.. ik doe het liever niet maar als ik er tijd voor over hou dan doe ik het. Meestal heb ik het gewoon druk met thuis werken en ja mijn kind, die combi is niet makkelijk hoor. Het hele probleem is dat hij een mening mag hebben, maar ik toch ook? Dat is dus iets wat niet mag bij hem want als ik mijn mening uit wordt hij woedend
Hij is dus alleen maar leuk als jij het met hem eens bent, ja&amen zegt en overal in meegaat wat hij wil en vindt?

Heel, heel en nog sneller weggaan bij die man.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je gedaan met de adviezen uit het vorige topic van 7 maanden geleden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Queen96 schreef:
09-04-2020 18:53
Omdat hij werkt. Hij wil perse dat ik in de middag naar buiten ga met mijn kind. Middag is anders dan avond zegt hij. Hij doet het wel eens in de avond of einde van de middag. Maar hij is dus boos dat ik dat niet doe in de middag!
Maar jij werkt ook begrijp ik. Waarom geen goede afspraken maken hierover? Beetje om en om of zo?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
viva-amber schreef:
09-04-2020 18:56
Wat heb je gedaan met de adviezen uit het vorige topic van 7 maanden geleden?
Ik probeer mezelf kalm te houden en het niet groter te maken dan het is..
Ik heb met hem gesproken, meerdere keren dat het anders moet.
Queen96 schreef:
09-04-2020 18:48
Dat weet ik.. ik doe het liever niet maar als ik er tijd voor over hou dan doe ik het. Meestal heb ik het gewoon druk met thuis werken en ja mijn kind, die combi is niet makkelijk hoor. Het hele probleem is dat hij een mening mag hebben, maar ik toch ook? Dat is dus iets wat niet mag bij hem want als ik mijn mening uit wordt hij woedend

Het bedrijf waar ik werk hamert er bij thuiswerkers op dat we pauze houden.
Als je naar kantoor gaat
- dan heb je reistijd heen
- je hebt lunchpauze (en misschien wel koffiepauzes)
- je hebt reistijd terug.

Je kan echt wel een half uur buiten wandelen met je kind.
Niet als je 'er tijd voor over houdt'. Als dagelijkse gewoonte. Inplannen in je agenda.
Queen96 schreef:
09-04-2020 18:58
Ik probeer mezelf kalm te houden en het niet groter te maken dan het is..
Ik heb met hem gesproken, meerdere keren dat het anders moet.

In de coronatijd worden mensen (die opeens de hele dag op elkaars lip zitten) kribbig, geïrriteerd, verward.

Als je er langer relatieproblemen zijn: zoek hulp.
tonkje schreef:
09-04-2020 18:57
Maar jij werkt ook begrijp ik. Waarom geen goede afspraken maken hierover? Beetje om en om of zo?
Ik werk thuis.
Hij werkt in een bedrijf
Queen96 schreef:
09-04-2020 19:00
Ik werk thuis.
Hij werkt in een bedrijf

Heb je nu wel of geen baan?
Ben je zzp-er en werk je tijdelijk vanuit huis?
Alle reacties Link kopieren
Queen96 schreef:
09-04-2020 18:45
Het probleem is dat het voor de crisis ook al was. Hij scheldt mij echt snel uit ook als ik voor mezelf op kom, dan wordt hij helemaal al gek.
Ik mag gewoon niet voor mezelf opkomen!
En wanneer is dit begonnen?
En hoe oud is jullie kind?
Hoe lang waren jullie samen voordat jullie aan kinderen gingen denken?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het alleen over wat hij anders moet doen, maar wat ga jij anders doen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven