Relatie voorbij?

25-06-2010 13:30 34 berichten
Nou, na wat ik dacht dat ruim een jaar fantastisch was, is nu ineens patsboem voorbij.

Mijn vriend heeft me gisteren laten weten dat hij het allemaal niet meer kan. Ik die zo druk ben soms met school, mijn moodswings door al die druk. Drie dagen geleden hadden we nog een romantisch weekend en nu, is het ineens weg.

Ik snap heel goed dat ik niet altijd makkelijk was. Maar die klap die je ineens krijgt, achteraf. En dan geen kans krijgen om eraan te werken. Dat is toch wel behoorlijk pijnlijk :(

Dat gevoel van iets te willen redden terwijl je weet dat je hem nu met rust moet laten.

Maakt t ook niet veel beter dat hij dan heel koeltjes vertelt dat hij eindelijk aan zichzelf denkt en helder kan kijken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel goed dat hij dat doet, en dat hij zo eerlijk is.

Maar mijn god wat doet dat pijn :(

We hadden nooit ruzie. Waren best friends en toen lovers. En nu, weet ik het niet. Hij heeft het uitgemaakt en ik weet niet of dat tijdelijk is, of dat hij er écht geen heil meer in ziet. Hele tijd maar piekeren omdat je niet snapt hoe dit kan, jezelf voor je kop slaan met het idee 'had ik maar zus en zo gedaan'.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? of gewoon fantastische tips heeft? ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Yelle,

toen ik je verhaal las, was het net of iemand in mijn plaats sprak...

Ik maak net hetzelfde mee en voel me soms een echt hoopje ellende.

Weet je nu al of je vrienden wil blijven of hem verwijderen?

Hoe heb je je keuze daarin gemaakt?
quote:kleurig schreef op 02 juli 2010 @ 22:19:

Alle mannen zijn ook hetzelfde he, ze weten pas wat ze missen als ze het niet meer hebben. En ze komen echt pas als je ze volledig los hebt gelaten.

Nee hoor

Sorry, daar moest ik even op reageren.

quote:kleurig schreef op 02 juli 2010 @ 22:19:Terwijl ik nu met een grote boog om alle kroegen heen fiets, en dat is vrij lastig in een grote stad. Ik gun mezelf gewoon geen gezelligheid en geen lol. En ik kan het ook niet gezellig hebben. Ben mezelf enorm aan het straffen. Heb jij dat ook?Dat moet je dus juist niet doen. Duik ook gewoon ergens de kroeg in met een stel vrienden, mijdt hem en ga plezier maken!!
-
Hee Suuri! Je hebt helemaal gelijk hoor. Afsluiten is verder gaan. Ik heb inmiddels ook geen hoop meer op t idee dat we weer samen komen, ook toen ik hem zag gisteren, dacht ik echt 'he, je bent mijn vriendje niet meer'. Enige dat ik niet los kan laten is dat idee dat hij nu een ander heeft en ik me voorbij gelopen voel. Dat is ook inderdaad iets van (veel) mannen: het ene hoofdstuk afsluiten en ook echt verder kunnen. Vrouwen blijven langer hangen in die dingen.

Ik heb ooit in die situatie gezeten waarbij ik degene was die meteen hoteldebotel werd, maar goed, ik was niet degene die t uitmaakte.

Als ik nu de 'uitmaker' was, had ik ws ook iets beter kunnen verkroppen dat hij zo snel zo heftig verder gaat.

Maar goed, ik moet hem echt even loslaten idd, anders heb ik alleen mezelf ermee. Ging eigenlijk verdomd goed (ik zocht geen contact meer), tot ik m gisteren toevallig tegenkwam op weg naar zn chick..
Dus hij heeft een ander?

Goh, hij laat er geen gras over groeien, hoe lang is nou uit tussen jullie?
Ja ik heb precies hetzelfde mee gemaakt ! Ik werd gek! want ik wist ook niet waarom zo Ineens? hij heeft nooit gepraat dat hem wat dwars zat ofzo, dus de kans om eraan te werken had ik ook niet. Ik baalde zo, en ik wist niet of het nou echt uit was of niet. Ik heb hem opgebeld, (het gesprek heel kort gelaten), ik heb gezegd dat ik het nogal een raar einde vond zo en dat ik vond dat je een relatie van, in mijn geval, bijna 2 jaar niet zo kon beëindigen. Ik heb hem gezegd dat ik graag over 2 weken met hem wilde praten en tot die tijd geen contact met hem wilde. Zo gezegd zo gedaan, en hij kwam met hangende pootjes terug. Het jammere is dat ik wel bereid was sommige dingen aan mezelf aan te passen, maar hij niet. dus is het alsnog uit gegaan. Maar het werkte wel. en ik was dolgelukkig.

heel veel succes! ik weet wat je voelt en het voelt vreselijk! maar na een tijdje slijt het (al is dat nu natuurlijk niet wat je wil horen).

sterkte ermee!
ik lees nu pas dat ie alweer een ander heeft.. Mannen.. ik zal ze nooit begrijpen! maar hij word vast niet gelukkig met haar. Veel mensen proberen zo gauw mogelijk weer een nieuwe 'vlam' te krijgen om het verdriet die ze hebben om iemand anders te vergeten. Maar dat is een pure schijn relatie. Ookal zal de relatie misschien lang duren met zijn nieuwe vlam, denk je nou werkelijk dat hij zo kort na een lange relatie te hbben gehad gelukkig word? waarschijnlijk niet!

Kom op, je bent meer waard! geen hand vol maar een land vol :p! Ga boven hem staan en doe lekker dingen die je altijd al had willen doen. ga bungeejumpen ofzo. dat geeft je een kick en een heeel trots gevoel, vooral als je het niet zo goed durft.

succes!
Thanks Rosa!

Ja, mijn ex is er zo een die binnen no time hotel de botel is en zichzelf dan helemaal verliest in een meisje, zo ook bij mij. Het is een schat van een jongen, maar hij is wel echt van de verliefdheden.

Ik weet ergens ook wel dat hij mij na ruim een jaar niet 123 vergeet, zeker omdat hij 4 weken terug nog vroeg of ik altijd zn vriendinnetje wilde zijn (lekker zoetsappig ;)). Maar je gaat jezelf gek maken met doemdenken! En t feit dat hij als een botte hork dingen mailt als 'jee, ik ga een weekje naar portugal!' maakt t ook niet makkelijker (gelukkig lukt t me prima om daar niet op te reageren!)

Ik doe idd lekker mn ding, ga binnenkort op vakantie met een vriendin en ik ga straks weer studeren, mijn leven is hardstikke ok. Het zijn gewoon die klappen die je gedurende je 'rouwproces' soms even moet verduren. En dat dramatische gevoel van 'ik vind nooit meer iemand waarmee ik heb wat ik met hem had'.

De relatie voor deze relatie eindigde net zo pijnlijk (eigenlijk nog pijnlijker), en ook daar ben ik uitgekomen (ok, mede dankzij mijn laatste ex, maar toch).
Ff geen contact lijkt mij ook het beste en al helemaal als hij je zo rot behandeld.

Is waarschijnlijk ff moeilijk (denk ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt), maar het komt uiteindelijk vanzelf allemaal wel weer goed met jou en je leven .

Na een tijd kan je altijd nog kijken of je dan vrienden kan blijven, maar een relatie zou ik niet meer beginnen met zo iemand. Hij heeft je bedrogen (met zijn volle verstand), kan je hem dan ooit nog wel vertrouwen?

Ik vind het gewoon oneerlijk dat als de ander vreemd gaat diegene niet gelijk eerlijk is en ff zegt van. Ik heb iemand anders leren kennen en jij bent het niet meer voor mij.

Dan zou mijn vertrouwen gelijk verdwenen zijn in die ander.

Dus ga (maar dat zit wel goed lees ik :-)) lekker verder met je leven en dan komt het vanzelf wel weer goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven