relatie vreemdgaan

14-12-2008 17:18 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 3 jaar heb ik een vaste vriend..

Houd heel veel van hem en wil hem ook zeker niet kwijt!

Er is een tijd geweest dat ik hierover niet zo zeker was..

Heb een half jaar in londen gewoond..Dacht dat ik het nooit overleefde half jaar zonder mijn vriend, Al snel had ikhet erg naar me zin in de grote stad ging vaak stappen en ontmoette leuke mensen.

Ik misste mijn vriend niet erg hoe raar dat ook klinkt ik had genoeg afleiding! Ik leerde een braziliaanse jongen kennen na een paar afspraakjes vond hij me erg leuk en voelde ook wel wat voor hem van het 1 kwam het ander en opeens hadden we seks.

Zoiets zou ik noooit van me leven doen zo was mijn gedachten altijd geweest...Mijn vriend was de 1e met wie ik seks had gehad en doordat ik ook benieuwd was hoe het anders zou zijn ben ik met die braziliaan in bed beland na die tijd hebben we nog wel een paar keer gedate hij ging erg veel voor me voelen hij wist dat ik een vriend in NL had dat had ik hem verteld ik heb m verteld dat ik hem niet teleur wou stellen en dat ik mijn vriend dit niet aan kon doen..Sindsdien zag ik hem afentoe nog wel maar dan als vrienden, De tijd dat ik in London was heb ik me als een slet gedragen ik misste mijn vriend niet en leefde daar een vrijgezelle leven...Ging vaak stappen 1x kwam ik een jongen uit albanie tegen in een club ik stond met hem te dansen totdat zijn vriendin eraan kwam en ze ruzie kregen om mij daarna had ik die jongen niet meer gezien want hij stond buiten de club met zijn vriendin te schreeuwen tegen elkaar.. Paar weken daarna kwam ik diezelfde jongen weer tegen in de club en raakte we aan de praat ik was al behoorlijk dronken en hij vroeg of hij met me mee naar huis kon.

Het was inmiddels uit met zijn vriendin na die nacht ik vond die jongen erg leuk dus heb hem mee naar huisgenomen die nacht hebben we geen seks gehad, wel kon ik hem niet uit mijn hoofd krijgen en betrappte ik mezelf erop dat ik hem heel erg leuk vond.

Die tijd die we nog hadden voordat ik terug naar NL ging spraken we vaak af...Als ik bij hem was draaide het maar om 1ding sex.

Ook had ik vaak ruzie met hem hij komt uit Albanie en die cultuur is heel anders, hij vond het leuk om me steeds zachtjes te slaan wat ik niet leuk vond en het terug deed waardoor hij agressief werd en me snachts een keer bijna zn huis heeft uitgegooid...

Ik vond hem erg leuk en toch zocht ik hem steeds weer op tot de tijd dat ik naar huis ging. Heb erg veel verdriet gehad toen ik naar NL ging...

Terug komst was erg moeilijk ik had mijn vriend al die tijd niet gemist maar toch hield ik heel veel van hem.

De begin periode is heel moeilijk geweest voor mij en hem we hadden vaak ruzie om de kleinste dingen en begon hem steeds minder leuk te vinden zat met mijn hoofd teveel bij London.

Vaak als hij seks wou haakte ik af want verlangde niet naar hem en voelde me ontzettend schuldig tegenover hem...

Ik heb voor mezelf keuzes moeten maken of ik maak het uit of ik vertel het en kijken we samen hoe we het oplossen

Vertellen had voor mij geen zin want ik wist dat het dan definitief was afgelopen voor hem. Dus heb mijn mond gehouden... en besefte me dat ik te veel van hem houd om onze relatie van 3 jaar weg tegooien...

Ik heb me als een enorme slet gedragen dat halfjaar..Toch heb ik niet enorme spijt maar weet dat ik zoiets niet weer zal doen.

heb mezelf erg in de problemen gewerkt doordat ik voor keuzes kwam waar ik niet wist wat ik ermee moest doen.

Ik ga nu helemaal voor mijn vriend en we zijn weer helemaal gelukkig alles is weer goed...

Hij weet niets van wat ik daar heb uitgespookt en heb hem dat niet verteld soms weet ik niet wat ik er mee moet.. Voel me soms zo ontzettend schuldig tegenover hem vooral als ik bij hem in bed lig heb ik soms momenten dat ik op het punt sta het hem te vertellen...

Contact met die jongens uit londen heb ik niet echt, afentoe praat ik met die braziliaanse jongen op msn, met die albanier heb ik totaal geen contact meer en daar ben ik blij om.
quote:poppetje88 schreef op 14 december 2008 @ 17:18:

Heb een half jaar in londen gewoond..Dacht dat ik het nooit overleefde half jaar zonder mijn vriend, Al snel had ikhet erg naar me zin in de grote stad ging vaak stappen en ontmoette leuke mensen.

Ik misste mijn vriend niet erg hoe raar dat ook klinkt ik had genoeg afleiding! Ik leerde een braziliaanse jongen kennen na een paar afspraakjes vond hij me erg leuk en voelde ook wel wat voor hem van het 1 kwam het ander en opeens hadden we seks.

Zoiets zou ik noooit van me leven doen zo was mijn gedachten altijd geweest...Mijn vriend was de 1e met wie ik seks had gehad en doordat ik ook benieuwd was hoe het anders zou zijn ben ik met die braziliaan in bed beland na die tijd hebben we nog wel een paar keer gedate hij ging erg veel voor me voelen hij wist dat ik een vriend in NL had dat had ik hem verteld ik heb m verteld dat ik hem niet teleur wou stellen en dat ik mijn vriend dit niet aan kon doen..Sindsdien zag ik hem afentoe nog wel maar dan als vrienden, De tijd dat ik in London was heb ik me als een slet gedragen ik misste mijn vriend niet en leefde daar een vrijgezelle leven...Ging vaak stappen 1x kwam ik een jongen uit albanie tegen in een club ik stond met hem te dansen totdat zijn vriendin eraan kwam en ze ruzie kregen om mij daarna had ik die jongen niet meer gezien want hij stond buiten de club met zijn vriendin te schreeuwen tegen elkaar.. Paar weken daarna kwam ik diezelfde jongen weer tegen in de club en raakte we aan de praat ik was al behoorlijk dronken en hij vroeg of hij met me mee naar huis kon.

Het was inmiddels uit met zijn vriendin na die nacht ik vond die jongen erg leuk dus heb hem mee naar huisgenomen die nacht hebben we geen seks gehad, wel kon ik hem niet uit mijn hoofd krijgen en betrappte ik mezelf erop dat ik hem heel erg leuk vond.

Die tijd die we nog hadden voordat ik terug naar NL ging spraken we vaak af...Als ik bij hem was draaide het maar om 1ding sex.

Ook had ik vaak ruzie met hem hij komt uit Albanie en die cultuur is heel anders, hij vond het leuk om me steeds zachtjes te slaan wat ik niet leuk vond en het terug deed waardoor hij agressief werd en me snachts een keer bijna zn huis heeft uitgegooid...

Ik vond hem erg leuk en toch zocht ik hem steeds weer op tot de tijd dat ik naar huis ging. Heb erg veel verdriet gehad toen ik naar NL ging...

Terug komst was erg moeilijk ik had mijn vriend al die tijd niet gemist maar toch hield ik heel veel van hem.

De begin periode is heel moeilijk geweest voor mij en hem we hadden vaak ruzie om de kleinste dingen en begon hem steeds minder leuk te vinden zat met mijn hoofd teveel bij London.

Vaak als hij seks wou haakte ik af want verlangde niet naar hem en voelde me ontzettend schuldig tegenover hem...

Ik heb voor mezelf keuzes moeten maken of ik maak het uit of ik vertel het en kijken we samen hoe we het oplossen

Vertellen had voor mij geen zin want ik wist dat het dan definitief was afgelopen voor hem. Dus heb mijn mond gehouden... en besefte me dat ik te veel van hem houd om onze relatie van 3 jaar weg tegooien...

Ik heb me als een enorme slet gedragen dat halfjaar..Toch heb ik niet enorme spijt maar weet dat ik zoiets niet weer zal doen.

heb mezelf erg in de problemen gewerkt doordat ik voor keuzes kwam waar ik niet wist wat ik ermee moest doen.

Ik ga nu helemaal voor mijn vriend en we zijn weer helemaal gelukkig alles is weer goed...

Hij weet niets van wat ik daar heb uitgespookt en heb hem dat niet verteld soms weet ik niet wat ik er mee moet.. Voel me soms zo ontzettend schuldig tegenover hem vooral als ik bij hem in bed lig heb ik soms momenten dat ik op het punt sta het hem te vertellen...

Contact met die jongens uit londen heb ik niet echt, afentoe praat ik met die braziliaanse jongen op msn, met die albanier heb ik totaal geen contact meer en daar ben ik blij om.

Zo...

Wat ik in je andere topic ook al zei:

Keuze 1: Voor je houden en leren leven met je schuldgevoel

Keuze 2: Vertellen en leven met de concequenties
Om even naar de kern te gaan: hoeveel waarde hecht jij aan je relatie als je niet eens een half jaar elders kan leven zonder gelijk met iedereen sex te hebben? Nu leef je een leugen. Gun die jongen een meid die te vertrouwen is en zoveel van hem houdt dat ze hem niet bedriegt.
Waarom zet je je verhaal nu hier weer neer, terwijl je net een ander topic hebt geopend waarbij je je openingspost weer hebt weggehaald??
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Ik misste mijn vriend niet erg hoe raar dat ook klinkt ik had genoeg afleiding! Ik leerde een braziliaanse jongen kennen na een paar afspraakjes vond hij me erg leuk en voelde ook wel wat voor hem van het 1 kwam het ander en opeens hadden we seks.Zoiets zou ik noooit van me leven doen zo was mijn gedachten altijd geweest...Mijn vriend was de 1e met wie ik seks had gehad en doordat ik ook benieuwd was hoe het anders zou zijn ben ik met die braziliaan in bed beland na die tijd hebben we nog wel een paar keer gedate hij ging erg veel voor me voelen hij wist dat ik een vriend in NL had dat had ik hem verteld ik heb m verteld dat ik hem niet teleur wou stellen en dat ik mijn vriend dit niet aan kon doen..Sindsdien zag ik hem afentoe nog wel maar dan als vrienden, De tijd dat ik in London was heb ik me als een slet gedragen ik misste mijn vriend niet en leefde daar een vrijgezelle leven...Ging vaak stappen 1x kwam ik een jongen uit albanie tegen in een club ik stond met hem te dansen totdat zijn vriendin eraan kwam en ze ruzie kregen om mij daarna had ik die jongen niet meer gezien want hij stond buiten de club met zijn vriendin te schreeuwen tegen elkaar.. Paar weken daarna kwam ik diezelfde jongen weer tegen in de club en raakte we aan de praat ik was al behoorlijk dronken en hij vroeg of hij met me mee naar huis kon.

Contact met die jongens uit londen heb ik niet echt, afentoe praat ik met die braziliaanse jongen op msn, met die albanier heb ik totaal geen contact meer en daar ben ik blij om.Ik begrijp het wel hoor. Het overkomt mij ook regelmatig dat ik opeens in andermans bed wakker word en blijk te zijn vreemdgegaan. Ik bedoel, daar reken je toch niet op als je dronken met een andere man naar huis gaat? Wel jammer dat hij je wilde slaan en dat je hem moest terugslaan. Maarja, daar koos hij toch echt zelf voor. Wie niet horen wil moet maar voelen. Ik vind het overigens heel verstandig dat je de Braziliaan nog even warm houdt. Stel nou dat je vriend er toch achter komt dan is het fijn als je een andere man achter de hand hebt. Alleen is ook maar alleen, toch?
Je bent heel duidelijk NIET toe aan een vaste relatie. En je zegt van je vriend te houden, maar daar geloof ik niets van. Als je een half jaar in Londen zit, en je mist hem totaal niet? Nou lekkere liefde is dat!

Ik zou er maar snel een punt achter zetten, wel zo eerlijk tegenover je vriend.
...
Vreemdgaan moet je doen met je hele hart en hoofd er bij en niet alleen met je geslachtsdelen. Doe het uit overtuiging, of doe het niet. Jij deed het wel. Nu heb je spijt. Die spijt is zinloos en stelt niets voor, althans, voor jou wel maar voor je partner niet, wiens hart je ongetwijfeld gaat breken als je het hem vertelt. Het zou het eerlijkst zijn en waarschijnlijk de doodklap voor je relatie.

Zeg niet meer dat je nooit vreemd zou gaan. Dat doe je dus wel en misschien is dat nog wel de hardste en beste les; je kende jezelf niet echt en nu wel. Je kunt jezelf hard vallen en jezelf naar beneden halen, je kunt ook lering trekken uit dit verhaal. Onder bepaalde omstandigheden ga jij dus wél vreemd. Dat stuk zelfkennis heb je in ieder geval opgedaan.

En je bent niet de enige, je bent in heel goed gezelschap want veel mensen die zeggen nooit vreemd te gaan, doe het op een gegeven moment toch wel, een keer, of meerdere keren. Principes zijn prachtig, tot je je er niet aan kunt houden, dan zijn ze een last.

Leer hier van, over jezelf in ieder geval en wat betreft wel of niet aan je vriend vertellen, zie de posting Pilous, dat zijn je enige twee opties. Nooit meer nooit zeggen he?

Succes!
Toen jij in Londen was heb ik me uitstekend vermaakt met je vriend. Wauw, wat een geweldige minnaar! Heeft hij dat al tegen jou verteld?
Daar zeg je wat Hanzie....

Hoe zou jij dat vinden Poppetje? Als bleek dat je vriend ook de seksuele bloemen buiten zou hebben gezet toen jij er niet was?

Zou je het hem vergeven en met hem verder willen?

Die beredenering helpt je misschien bij het maken van je keuze over vertellen of niet.
Kweenie of ik het vertellen zou - ik denk niet als ik zeker weet dat hij er nooit achter komt. Mocht die kans er wel zijn dan zou ik niet riskeren dat dit later als een lijk uit de kast komt vallen en alleen dat vertellen wat mogelijk uit zou kunnen komen, maar niet in geuren en kleuren zoals je hier doet want je zit kennelijk nog na te genieten.

Als je echt heel erg aan je vriend gehecht bent zou ik die relatie een kans geven maar mocht je je uitstapjes gaan herhalen dan lijkt het me toch te riskant, tenminste wel als hij monogaam is.
Als je zoveel geniet van lekker lellebellen is het dan niet een idee om te zorgen dat je weer vrijgezel bent ? Hoef je je ook niet schuldig te voelen . En zo te lezen zit je toch geen week(end) alleen ; mannen zat !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Snap eigenlijk niet zo goed wat je nu met deze post wil. Wat wil je dat wij zeggen? Ow, het maakt niet uit dat je hebt rondgeneukt en niets tegen je vriend vertelt? En voel je vooral niet schuldig?

Ik zou serieus eens nadenken over de waarde van een relatie...
SOA-testje zou ook niet overbodig zijn , denk ik .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Pilous schreef op 14 december 2008 @ 17:22:

[...]

Zo...

Wat ik in je andere topic ook al zei:

Keuze 1: Voor je houden en leren leven met je schuldgevoel

Keuze 2: Vertellen en leven met de concequenties Dat gebeurt ons geen tweede keer meer

Had je dat niet kunnen bedenken voordat je begon te slettebakken?

En ik zou ook even een Soa testje doen.

verder zou ik met de billen bloot gaan, en de consequenties aanvaarden. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag.
Hebben jij en je vriend elkaar niet opgezocht dan in dat half jaar? Londen is nog geen uur vliegen, en je kunt er bovendien voor een prikkie heen, de trein van Amsterdam naar Zwolle nemen duurt langer en is duurder...
Eens met bovenstaande posts. Je hebt je niet een keer knetterdronken vergist en daar de rest van het half jaar in Londen spijt van gehad, nee je koos ervoor gewoon overal mee door te gaan.

"Ik heb me als een enorme slet gedragen dat halfjaar..Toch heb ik niet enorme spijt maar weet dat ik zoiets niet weer zal doen.

Hij weet niets van wat ik daar heb uitgespookt en heb hem dat niet verteld soms weet ik niet wat ik er mee moet.. Voel me soms zo ontzettend schuldig tegenover hem vooral als ik bij hem in bed lig heb ik soms momenten dat ik op het punt sta het hem te vertellen..."

Dus even duidelijk: je hebt er zelf geen spijt van maar het spijt je wel dat je hem hebt bedonderd...?
Wacht maar wat je voelt als jij niets zegt en het uitkomt..

Dat hij ineens chlamydia heeft, dat jij moet huilen na sex, dat je vriendin in een dronken bui haar mond voorbij praat...
quote:londongirl schreef op 15 december 2008 @ 11:06:

[...]

Had je dat niet kunnen bedenken voordat je begon te slettebakken?

En ik zou ook even een Soa testje doen.

verder zou ik met de billen bloot gaan, en de consequenties aanvaarden. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag.

Dat met de billen bloot heeft TO geloof ik wel onder de knie

Maar serieus, als jouw schuldgevoel blijft knagen dan ga je het er een keer uit flappen. En in mijn ervaring doen mensen dat op de stomste momenten. Trouwdagen, bij zwangerschap of als ze net een leuk huis samen hebben gekocht.

Dat kan ik je echt van harte afraden. Dan kun je beter gewoon nu het hele ding op tafel gooien en wel zien waar het schip strandt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
wat een verhaal....en zo ontzettend egoïstisch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven