Relatiecrisis
maandag 17 april 2017 om 08:35
Ik ben een vrouw van net 20 en ik heb nu 1 jaar en 3 maand een relatie. Onze relatie begon echt heel goed maar door spanningen en fouten van beide kanten was het vertrouwen beschadigd. Nu is dat vertrouwen opzich wel weer meer geworden maar mijn vriend geeft me weinig aandacht meer. We wonen een stuk van elkaar af waardoor het niet mogelijk is elkaar vaak te zien, alleen in het weekend. Nu zegt hij wel eens tegen mij dat hij niet echt meer verliefd op me is, dat doet me dan ontzettend veel pijn want ik ben nog wel verliefd op hem. Elke keer als hij dat zegt dan vecht ik nog harder voor hem, ik doe alles voor hem. En als het dan 1 keer een dag niet goed gaat als we via whatsapp of iets praten dan is hij er gelijk klaar mee. Dit weekend is hij bij mijn familie geweest voor Pasen maar ik mocht vandaag niet mee naar zijn familie.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb niet zulke goeie vriendinnen om erover te praten want ik zie ze bijna nooit. Ik begin me soms echt een beetje alleen te voelen en dat vreet aan me. Ik wil hem ook gewoon niet kwijt maar ik weet niet meer wat ik eraan kan doen.
Misschien kan iemand mij wijze raad geven of tips, of er met iemand nog uitgebreider over praten.. Ben een beetje ten einde raad
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb niet zulke goeie vriendinnen om erover te praten want ik zie ze bijna nooit. Ik begin me soms echt een beetje alleen te voelen en dat vreet aan me. Ik wil hem ook gewoon niet kwijt maar ik weet niet meer wat ik eraan kan doen.
Misschien kan iemand mij wijze raad geven of tips, of er met iemand nog uitgebreider over praten.. Ben een beetje ten einde raad
maandag 17 april 2017 om 08:44
Lieve schat, als de liefde over is, houdt het op. Dat jij niet mee mag naar zijn familie is eigenlijk al duidelijk genoeg. In zijn hoofd heeft hij al afscheid genomen. Misschien durft hij nog niet door te pakken, vind hij het zielig voor jou, of vind het wel makkelijk omdat hij zo steeds seks kan hebben.
Blijf niet bij hem omdat je niet alleen wilt zijn.
En eigenlijk ontneem je jezelf dan de kans op een betere relatie. Een relatie werkt alleen als beiden het willen.
Sterkte.
Blijf niet bij hem omdat je niet alleen wilt zijn.
En eigenlijk ontneem je jezelf dan de kans op een betere relatie. Een relatie werkt alleen als beiden het willen.
Sterkte.
maandag 17 april 2017 om 08:45
Laat hem eens nadenken wat hij echt wil. Als hij niet verliefd is, zou het eerlijk zijn om ermee. te stoppen. Vervelend voor jou maar je wil toch ook niet dat het van 1 kant komt?
Toevallig aan het proberen iets af te spreken met iemand die wat verder weg woont. Allebei een druk schema. Toen was hij gepikeerd dat het niet echt lukte op korte termijn. Ik twijfelde ook, heb het voorgelegd aan andere mensen en het antwoord was: 'plenty of fish in the sea.' En: 'Heb je dit er voor over?'
Denk daar voor jezelf eens over na: heb je het ervoor over om zo in de rats te zitten over hem. Dat alles van jou af moet komen? Is het wel een basis zo voor een langdurige relatie?
Toevallig aan het proberen iets af te spreken met iemand die wat verder weg woont. Allebei een druk schema. Toen was hij gepikeerd dat het niet echt lukte op korte termijn. Ik twijfelde ook, heb het voorgelegd aan andere mensen en het antwoord was: 'plenty of fish in the sea.' En: 'Heb je dit er voor over?'
Denk daar voor jezelf eens over na: heb je het ervoor over om zo in de rats te zitten over hem. Dat alles van jou af moet komen? Is het wel een basis zo voor een langdurige relatie?
maandag 17 april 2017 om 08:56
Hij speelt met jouw gevoelens. Hij zegt ik ben niet meer verliefd. Jij gaat hard je best doen. Flauw van hem.
Jij hoeft niet ALLES voor hem te doen. Jij moet ALLES voor jezelf doen. Dat houdt op dit moment in, goed op jezelf passen en goed voor jezelf zorgen.
De beste (soms ook pijnlijkste) beslissing nemen.
Lijk mij verstandig om tegen hem te zeggen dat hij moet bedenken wat hij wil. En daar 3 dgn de tijd voor heeft.
Nog verstandiger lijkt het mij vanuit zorg voor jezelf beslissen. En stoppen met dit wanhopige ikwiljenietkwijtgedrag. (Ik begrijp t wel hoor) en hem dumpen. Jij wilt een relatie met iemand die ook graag bij jou wil zijn. Jij wilt geen relatie met iemand die roept niet meer verliefd te zijn.
Jij hoeft niet ALLES voor hem te doen. Jij moet ALLES voor jezelf doen. Dat houdt op dit moment in, goed op jezelf passen en goed voor jezelf zorgen.
De beste (soms ook pijnlijkste) beslissing nemen.
Lijk mij verstandig om tegen hem te zeggen dat hij moet bedenken wat hij wil. En daar 3 dgn de tijd voor heeft.
Nog verstandiger lijkt het mij vanuit zorg voor jezelf beslissen. En stoppen met dit wanhopige ikwiljenietkwijtgedrag. (Ik begrijp t wel hoor) en hem dumpen. Jij wilt een relatie met iemand die ook graag bij jou wil zijn. Jij wilt geen relatie met iemand die roept niet meer verliefd te zijn.
maandag 17 april 2017 om 09:38
maandag 17 april 2017 om 11:35