relatieproblemen

09-02-2019 21:42 17 berichten
graag verwijderen. Graag mijn account verwijderen, ik voel me niet veilig op dit forum.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-02-2019 09:30
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
97.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik mag hem alleen nog spreken als ik aan mezelf ga werken, als ik dan aan zijn verwachtingen voldoe,
Ga gewoon eens aan jezelf werken om aan je eigen verwachtingen te doen. Die van hem zijn niet belangrijk. Maak 2019 het jaar waarin je gelukkig wordt met jezelf
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
je kunt dit trouwens beter onder relaties zetten, even in het mod topic vragen of ze het willen verplaatsen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je bent nog erg jong. Een actie maakt een reactie los....joh, wees blij, hij is niet degene die jou gelukkig gaat maken...
Haal je naam weg, je bent heel erg herkenbaar.
Woensdag 20 maart weer een relatie beginnen, dan is de winter voorbij.
Laat alsjeblieft dit topic verwijderen. Je nickname is onwijs herkenbaar en je bent op internet te vinden. Wil je echt dat mensen die je kent hier je hele verhaal lezen?
Bestaat dat? Een winterdepressie die in september begint?
Aantrekken en afstoten, het is maar waar je van houd. Zou je zelf niet liever in een stabielere relatie willen zitten met iemand die 100 procent voor je gaat?
Of je misbruikt de naam van iemand anders, of je hebt geluk dat je naamgenote veel zichtbaarder is op internet dan jij.

Hoe dan ook, zoveel drama moet je niet willen met een relatie.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zijn zijn verwachtingen over/van jou belangrijker dan die van jouw over jezelf?

Sowieso niet verkeerd hulp te vragen bij je winterdepressies, er zijn veel hulpmiddelen voor. Tijd om je patronen door te breken.
Dat wat je ex van je vraagt is niet raar.
Het lijkt mij geen doen om met jou om te gaan door die winterdepressies van je.
Je gebruikt het als excuus, zeurt erover, maar wilt er vervolgens niets aan doen.
Ik snap wel dat je ex daar geen zin meer in heeft. Ik vraag mij ook af waarom jij door blijft lopen met je problemen. Voor jezelf is het toch geen leven op deze manier? En wat moet iemand met je in een relatie als je er zo aantoe bent?
Naast relatieproblemen heb je een negatieve kijk op jezelf (zwart schaap?), een zwakke eigen wil (bepaal je eigen keuzes!) en een depressie.

Wat je moet doen? Luisteren naar je eigen gevoel en daarnaar handelen. Wel lastig als je depressief bent, daar komt vaak een negatief zelfbeeld en onvermogen je wil te bepalen en actie te ondernemen vandaan.

Begin daar eens mee, met de aanpak van je depressie.
Zoek hulp voor de winterdepressie, bij die kom je met lichttherapie en vitamine D al een heel eind.

Vraag aan de huisarts of de poh-er tijd voor je heeft om je goed handvat(t)en te geven en kan je je ei kwijt en een dagschema maken enz.

En laat de ex voor wat hij is. Of welke relatie dan ook.

Even richten op jezelf. Hij heeft er niks aan zo en jij ook niet.
Dat is pech, OP weg.
Dollop schreef:
10-02-2019 11:26
Dat is pech, OP weg.
tjsa alweer 1
Dollop schreef:
10-02-2019 11:26
Dat is pech, OP weg.
tjsa alweer 1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven