Relatieproblemen
vrijdag 27 maart 2020 om 21:46
Hello iedereen. Ik heb een vriend en wij wonen niet samen. Wij hebben 2 jaar samen gewoond maar hebben toen besloten om een lat relatie te hebben aangezien dat we veel ruzies had over geld en kinderen. Wij hebben een kind van 13 manden samen. We hebben toen besloten dat de week dat hij alleen thuis is “ in zijn eigen huis dus “ zal hem die week bij mij komen en de andere week bij hem met zijn kids. Wij zijn nu 6 manden verder en hebbben geen enkel nacht samen gespendeerd. Als wij elkaar zie is Max 2 u om de 2 weken op een zondag dan gaan wij wandelen met onze zoon. Als ik hier over iets zegt, zegt hij, dat hij wilt bekomen en ik moet geen druk zetten op ons relatie. Ik heb echt geduld gehad maar nu heb ik de indruk dat hij mij niet wilt of zo. Hij zegt dat hij nog liefde heeft voor mij maar het moet terug groeien en dat begrijp ik niet goed want 6 maanden lang nu heb ik continu hetzelfde antwoord gekregen. ( ik heb wel de laatste 7 weken niks gezegd of gevraagd) Ik wordt hier kapot van. Iemand graag zien en die persoon 2 uurtjes om de 2 weken zien is frustrerend geworden. Hij stuurt geen berichten en als ik iets leuk stuurt die antwoord met een lachje. Help
anoniem_396757 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 19:14
Reden: Duidelijk
Reden: Duidelijk
6.98% gewijzigd
zaterdag 28 maart 2020 om 19:17
zaterdag 28 maart 2020 om 19:52
Ik hoop oprecht dat jullie eruit komen en dan met name om jullie kind. Ik vind het ook best heftig te lezen dat jullie twee jaar samengewoond hebben waarbij de helft van de tijd zijn kinderen er waren en het erop lijkt dat zijn kinderen jou nu nog amper zien? Is dat voor die kinderen nog wel te begrijpen? Heb je nog wel contact met ze?
dinsdag 31 maart 2020 om 11:28
S-Groot schreef: ↑28-03-2020 19:52Ik hoop oprecht dat jullie eruit komen en dan met name om jullie kind. Ik vind het ook best heftig te lezen dat jullie twee jaar samengewoond hebben waarbij de helft van de tijd zijn kinderen er waren en het erop lijkt dat zijn kinderen jou nu nog amper zien? Is dat voor die kinderen nog wel te begrijpen? Heb je nog wel contact met ze?
Idd Ik zie zijn kids amper, ze hebben bij mij 2 jaar gewond zonder enige woord tegen mij te zeggen. ( ze negeert mij toen) ik heb ook geen band met hun kunnen opbouwen. Er zijn wel veel tussen ons afgespeeld dus soms is moeilijk voor mij ook om een relatie op te bouwen want ik heb altijd die negatieve gedachten van toen. Zijn reacties en opmerkingen doet altijd nog pijn.