Relatietherapeut omgeving Den Bosch

01-03-2011 10:07 9 berichten
Hallo meiden,



Ik ben benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met een relatie therapeut in omgeving Den Bosch?

Mijn vriend en ik willen/ moeten in therapie maar ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn er zoveel.. :S sommige websites zien er erg commercieel uit, ik weet niet goed wat ik daarvan vind.

Ik lees graag jullie ervaringen met iemand, en bv waar moet je op letten als je iemand uitzoekt, ik ben gelukkig onervaren op dit gebied maar dat maakt het ook lastig om een keuze te maken.



Alvast bedankt!



groetjes Sail
Kijk hier eens.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een tijdje relatietherapie gehad en hebben eerst even gekeken wat wij belangrijk vonden. Wij waren ook onervaren, maar we vonden het wel fijn als er twee therapeuten bij zouden zitten. Zodat je minder kans hebt dat er "partij" gekozen gaat worden of zo. Verder is het ook handig als het vergoed wordt. Dit is niet bij elke verzekering en elke therapiesoort zo en is denk ik ook wel slim om even naar te kijken. Verder waren er nogal wat wachttijden toen. Dus al met al valt er toch al aardig wat af! Succes ermee!
Bedankt voor de reacties! de website die miss moneypenny aanraad ga ik eens rustig bekijken morgen.



Ik heb ook een praktijk gevonden waar ze met twee therapeuten werken, een man en een vrouw, dat sprak me ook wel aan.



Heeft de therapie geholpen alwayslookonthebrightside?
Alle reacties Link kopieren
Bij ons heeft het wel geholpen toen. We hadden (en hebben helaas...) veel problemen mbt de communicatie. We zijn erg verschillend en begrrijpen elkaar niet altijd even goed wat vaak in ruzie uitmond. We hebben toen wat praktische tips gekregen hoe we beter naar elkaar konden luisteren. Hierdoor begrepen we elkaar beter. Het is alleen geen wondermiddel. Je moet het zelf doen en er wel aan blijven werken. We zijn de laatste tijd wat drukker/vermoeider en merk dat we dan toch weer wat terugvallen.

Ik weet niet op welke vlak de problemen bij jullie liggen? Dat kan natuurlijk ook heel veel uitmaken...

Wij hebben ook met een man en een vrouw gewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof daar niet in....maar dat is wat anders. Je moet zelf je problemen op kunnen lossen daar kan niemand je bij helpen. Misschien even.....Vaak is er iets in de basis niet goed en dat kan komen door te grote verschillen, die lost een ander niet voor je op, je past dan niet echt bij elkaar en dan kun je proberen wat je wilt. De basis moet goed zijn en dan kun je samen veel oplossen zo niet, dan is het fout. Ik denk zo en dat klinkt hard, maar je zult ontdekken dat ik gelijk heb.
voer eendjes geen oorlog!
Alle reacties Link kopieren
quote:petit1968 schreef op 05 maart 2011 @ 15:49:

Ik geloof daar niet in....maar dat is wat anders. Je moet zelf je problemen op kunnen lossen daar kan niemand je bij helpen. Misschien even.....Vaak is er iets in de basis niet goed en dat kan komen door te grote verschillen, die lost een ander niet voor je op, je past dan niet echt bij elkaar en dan kun je proberen wat je wilt. De basis moet goed zijn en dan kun je samen veel oplossen zo niet, dan is het fout. Ik denk zo en dat klinkt hard, maar je zult ontdekken dat ik gelijk heb.Kan het helaas alleen maar met Petit eens zijn. Overigens zijn ze allemaal commercieel. Ze zitten daar tenslotte niet om vliegen te vangen maar om geld te verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben bij deze relatietherapie gehad. Dat is erg goed bevallen. Hij is juist heel goed in staat om ieder te horen. Heel professioneel en sympathiek. Aanrader. Groetjes, Sandra
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik het ook met Petit eens.

Ex en ik hebben ruim een jaar relatietherapie gehad, maar zonder resultaat. Ik denk inderdaad dat de basis goed moet zijn. Mijn ex en ik dachten dat die goed was, maar kwamen juist door therapie erachter dat we beter uit elkaar konden gaan.

Maar hé, wil niet zeggen dat het bij jullie hetzelfde moet zijn!

Heel veel succes gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven