Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Voor mij is het een afknapper, als een man bukt en zijn halve achterwerk komt er uit. Of zoals wel een ziet, een bierbuik met een klein slipje eronder.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:35:

Als ze nog naar haar splipje vraagt, dan geef ik het gewoon terug (ongewassen). Dat vind ik minder pijnlijk (ook voor haar) dan er zo vroeg in de relatie al een gesprek over te beginnen. Dat is gevoelsmatig te zwaar. Maar als ze er zelf van schrikt, zou ik dat eerlijk gezegd niet erg vinden.Juist erg pijnlijk voor haar, even wassen!!
avril ik dacht even dat je het over maandverband (vleugeltjes) had... IEUW! haha ik zie nu overal iets smerigs in :D
quote:_avril_ schreef op 11 januari 2012 @ 15:35:

[...]

Goed dat je dit van jezelf weet, want anders zullen vrouwen altijd een afknapper voor je zijn. We hebben haren op de plekken waar jij ze ook hebt, we plassen, we poepen, we ruiken niet geweldig als we menstrueren, we zweten, we stinken ook naar knoflook als het in ons eten zat, we hebben ook ochtend adem en boeren laten we ook. Als we naar bed gaan leggen we onze vleugeltjes op het nachtkastje, dan heb je in de gaten; vrouwen zijn toch mensen en geen etherische wezens Misschien was dat ook wel de boodschap van het restje boodschap.
Nu snap ik de term onderbroeken lol weer
Ja dat snap ik nou echt niet ga je um origineel teruggeven. Gaffer waar ligt het nu dan, onder je bed??
quote:slempie schreef op 11 januari 2012 @ 15:35:

Ik ga binnenkort op vakantie. Nou schijnt het in de befcontreien goed toeven te zijn. Iemand daar ervaring mee?klinkt als hemel op aarde (hier en daar een spoortje daargelaten)
Doe niet zo moeilijk,Ga naar een lingeriewinkel en neem de oude mee,vraag de verkoopster om een vergelijkbaar model ( zonder remspoor ) laat de oude daar achter en doe je vriendin een hele verse kado, wedden dat je daarmee scoort... ?
ja wassen die handel
quote:xalliesuper schreef op 11 januari 2012 @ 15:38:

. Gaffer waar ligt het nu dan, onder je bed??
Ik denk echt niet dat ze voor een eerste seksdate niet eerst even grondig is gaan douchen.

Ik opper de mogelijkheid: Natte scheet. Ze heeft het zelf niet eens gemerkt.
inderdaad wel even wassen...
Als je echt met dat grietje verder wil zou ik hem ook even wassen en hopen dat het een eenmalige uitglijder was, veroorzaakt door de consternatie van Oudjaarsnacht ofzo.
Je kan er ook nog mee naar de Stomerij, laat je de vlek zien en vraag je of ze dit speciaal kunnen reinigen.
Gatver wat ranzig. Ik zou er meteen klaar mee zijn. Ik bedoel een volwassen vrouw met een remspoor?! Dat vind ik niet normaal. En dan ook nog eens die slip achterlaten?

En je zegt dat je aantrekkingskracht WAT is afgenomen? Iemand die zich goed verzorgd heeft geen strontvlek in zijn slip.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:35:

Ik zie haar dit weekend weer, ga gewoon proberen om me erover heen te zetten.

We kennen elkaar te lang en vinden elkaar te leuk om het hierdoor te laten verpesten.

Als ze nog naar haar splipje vraagt, dan geef ik het gewoon terug (ongewassen). Dat vind ik minder pijnlijk (ook voor haar) dan er zo vroeg in de relatie al een gesprek over te beginnen. Dat is gevoelsmatig te zwaar. Maar als ze er zelf van schrikt, zou ik dat eerlijk gezegd niet erg vinden.Ja, doe maar lekker ongewassen teruggeven. Wel in een boterhamzakje. Doen ze op de crêche ook altijd.
Of heb je er een vuilniszak omheen gedaan?
Ik ben het helemaal met Martin eens!

Bah! Je kijkt toch nog eens een keer extra of zo??
quote:xalliesuper schreef op 11 januari 2012 @ 15:39:

Je kan er ook nog mee naar de Stomerij, laat je de vlek zien en vraag je of ze dit speciaal kunnen reinigen.
quote:slowdance schreef op 11 januari 2012 @ 15:39:

Ik denk echt niet dat ze voor een eerste seksdate niet eerst even grondig is gaan douchen.

Ik opper de mogelijkheid: Natte scheet. Ze heeft het zelf niet eens gemerkt. daar wordt ze in ieder geval een stúk aantrekkelijker van!
quote:slempie schreef op 11 januari 2012 @ 15:35:

Ik ga binnenkort op vakantie. Nou schijnt het in de befcontreien goed toeven te zijn. Iemand daar ervaring mee?Schijnt een mooi skigebied te zijn. Vooral de afdaling van de bruine piste moet adembenemd zijn.
quote:Nastik schreef op 11 januari 2012 @ 15:40:

[...]

Ja, doe maar lekker ongewassen teruggeven. Wel in een boterhamzakje. Doen ze op de crêche ook altijd.
quote:Nastik schreef op 11 januari 2012 @ 15:40:

[...]

Ja, doe maar lekker ongewassen teruggeven. Wel in een boterhamzakje. Doen ze op de crêche ook altijd.
quote:redband schreef op 11 januari 2012 @ 15:36:

[...]

Geef haar gewoon een leuk nieuw slipje als kadootje, met de woorden de ander was niet echt bruikbaar meer.Dacht ik ook aan, maar brengt haar misschien wel in verlegenheid.
quote:dunschiller schreef op 11 januari 2012 @ 15:39:

Doe niet zo moeilijk,Ga naar een lingeriewinkel en neem de oude mee,vraag de verkoopster om een vergelijkbaar model ( zonder remspoor ) laat de oude daar achter en doe je vriendin een hele verse kado, wedden dat je daarmee scoort... ?

Welnee, dan moet je gaan uitleggen waarom je nieuwe hebt gekocht. Dus vertellen dat er in de ander een remspoor zat, waardoor zij echt niet blij gaat zijn met die nieuwe onderbroek hoor. Maar zich vooral heel hard gaat schamen.

Wassen of weggooien. Als ze erom vraagt zeg je dat je hem niet tegen bent gekomen. Kwijt is kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven