Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
[quote]-yazz- schreef op 28 februari 2012 @ 09:45:

"Martin81 27-02-2012, 10:10

Ik moest ook een keer heel erg veel gas kwijtraken, terwijl ik ook heel erg moest plassen. Maar er stond zo'n druk op dat ik me niet kon ontspannen om de urine te laten gaan. Immers, daarmee zou ik ook een keiharde, twintig seconden durende wind hebben, gelaten.

Toen moest ik de wc weer verlaten met een bomvolle blaas EN een maag vol gas."

marry me?
LOL foutje bedankt, las van de week ook iets in LINDA over een inlegkruisje wat iemand zich ineens bedacht o shit inlegkruisje en het achterover had willen gooien met haar kleding maar helaas bleef het in haar haar hangen en daar kwam hij achter tijdens het zoenen LOL
quote:yvonjaspers schreef op 28 februari 2012 @ 10:36:

[...]

Dat klinkt als een plausibele verklaring. Klinkt als, maar is het niet volgens mij; want waarom zou je je slipje thuis pas missen, en niet als je je 's ochtends weer aankleedt?VAN MIJ MAG JE ALLES ONDERSCHEITEN HOOR - IK RUIM WEL OP GEEN PROBLEEM. ALS JE MAAR LIEF BENT
http://www.youtube.com/watch?v=fMpBQejDDb4
quote:missy_acy schreef op 28 februari 2012 @ 11:11:

Martin zegt niet dat diegene dan n sloerie zou zijn hoor. Maar volgens hem ging het om een vaste relatie krijgenDank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven