RP - voorkomen dat bep. gebruikers je profiel kunnen zien?
zondag 22 februari 2009 om 19:53
De vraag zegt het al: ik wil graag iemand blokkeren op relatieplanet. Nu is daar wel een mogelijkheid voor. Dan kunnen ze je geen berichten sturen. Maar kunnen ze dan wel je profiel zien?
Het zit zo: ik heb een scharrel maar we hebben niet echt meer gevoelens voor elkaar. Daarom heb ik me toch eens aangemeld op RP. Nu zag ik zijn profiel online staan (ik was een uur aangemeld en hij behoorde tot mijn matches) nu wil ik voorkomen dat hij mijn profiel spot (ivm foto). Weet iemand of dit mogelijk is?
Het zit zo: ik heb een scharrel maar we hebben niet echt meer gevoelens voor elkaar. Daarom heb ik me toch eens aangemeld op RP. Nu zag ik zijn profiel online staan (ik was een uur aangemeld en hij behoorde tot mijn matches) nu wil ik voorkomen dat hij mijn profiel spot (ivm foto). Weet iemand of dit mogelijk is?
zondag 22 februari 2009 om 19:58
zondag 22 februari 2009 om 20:07
Dat dacht ik al. Op zich maakt het niet zo veel uit, het is alleen zo dat onze hele omgeving ons eerder als een stel ziet dan als scharrelaars
Maar had inderdaad hetzelfde idee al.. Ik moest gewoon over een flinke drempel heen om iets van mezelf op RP te zetten en schrok toen ik zijn profiel daar zag...
Maar had inderdaad hetzelfde idee al.. Ik moest gewoon over een flinke drempel heen om iets van mezelf op RP te zetten en schrok toen ik zijn profiel daar zag...