ruziemaak-topic

04-01-2012 01:12 137 berichten
PMS, ruzie met het vriendje, gekwetste ego's? Laat het de fijne topics op dit fraaie forum niet verzieken voor iedereen.

Wellicht in strijd met de forum regels (dames?) open ik hier het ruzie-maak topic, waarin fitties uit andere topics voortgezet kunnen worden, zodat terwille van de bedoelingen van de TO van de andere topics die topics een beetje 'schoon' gehouden kunnen worden.

Er wordt tevens een gratis voetreis naar Rome verloot onder de inzenders van het correcte aantal keren dat het woord 'topic' voorkomt in dit topic.
quote:gaia9 schreef op 04 januari 2012 @ 02:03:

Nee ik wil gewoon matten. Geen ruzie voor nodig.Wanneer je denkt dat dat Bambi-snoetje je behoedt voor klappen, dan kom je van een koude kermis thuis hoor.
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 01:49:

[...]

Had jij ook wat?Nog niet, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Al denk ik dat het er vanavond niet meer van gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:07:

[...]

Wanneer je denkt dat dat Bambi-snoetje je behoedt voor klappen, dan kom je van een koude kermis thuis hoor.Dat hoef je mij niet te vertellen
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:06:

Die man van Carglass vind ik niet zo sympathiek eigenlijk....Sinds wanneer is dat voor jou een turn-off? Er hangt toch een piemel aan?
quote:mazzelen schreef op 04 januari 2012 @ 02:09:

[...]

Nog niet, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Al denk ik dat het er vanavond niet meer van gaat komen.Als je maar niet denkt dat ik er morgenavond ook nog ben. Die arrogantie hè. Tsssssss
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:10:

[...]

Sinds wanneer is dat voor jou een turn-off? Er hangt toch een piemel aan?Daar heb je dan wel weer een punt.....
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:12:

[...]

Daar heb je dan wel weer een punt.....Praat me niet naar de mond, vrouw!
quote:gaia9 schreef op 04 januari 2012 @ 02:10:

[...]

Dat hoef je mij niet te vertellenNou? Is het mijn gesloer dan? Wat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:10:

[...]

Sinds wanneer is dat voor jou een turn-off? Er hangt toch een piemel aan?Naja alsof daar alles mee gezegd is. Jij moet nog veel leren meneertje!
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:17:

[...]

Nou? Is het mijn gesloer dan? Wat?Denk je dat ik dat hier ga neerplempen. Nee hartelijk bedankt.
Jack rules
quote:Enn schreef op 04 januari 2012 @ 02:18:

[afbeelding]Hee! Heb jij de vakantiefoto's gekregen bij de boedelscheiding? Mag ik een printje?
quote:gaia9 schreef op 04 januari 2012 @ 02:19:

[...]

Denk je dat ik dat hier ga neerplempen. Nee hartelijk bedankt.I dare you. I double dare you.
No freekin' way!
Nou Pal, je was toch in de stemming? Merk er anders niks van!
quote:gaia9 schreef op 04 januari 2012 @ 02:21:

No freekin' way!Ontplof er dan maar in. Denk je er wel aan om tijdig het gas uit te draaien? Wel zo sociaal naar de buren toe.
Mis ik iets?

Maakt niet uit hoor, ik neem nog een calvados.

Al ruzieend uiteraard.
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:11:

[...]

Als je maar niet denkt dat ik er morgenavond ook nog ben. Die arrogantie hè. TsssssssNou ja zeg.... Sinds wanneer mag ik zelf niet meer uitmaken wanneer ik moeilijk doe? Je bekijkt het maar. Ik ga naar bed.
* proost *
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:23:

Mis ik iets?

Maakt niet uit hoor, ik neem nog een calvados.

Al ruzieend uiteraard.Als je dan toch in kennelijke staat bent dan grijp ik je nog een keer, wat maakt het ook uit hè. Lekker wijf was je altijd al, beetje jammer van die grote bek.
quote:mazzelen schreef op 04 januari 2012 @ 02:24:

[...]

Nou ja zeg.... Sinds wanneer mag ik zelf niet meer uitmaken wanneer ik moeilijk doe? Je bekijkt het maar. Ik ga naar bed.Niks ervan!
quote:gaia9 schreef op 04 januari 2012 @ 02:26:

* proost * *proost*
quote:Jonari schreef op 04 januari 2012 @ 02:27:

[...]

*proost* *proost*
quote:amand1969 schreef op 04 januari 2012 @ 02:27:

[...]

Als je dan toch in kennelijke staat bent dan grijp ik je nog een keer, wat maakt het ook uit hè. Lekker wijf was je altijd al, beetje jammer van die grote bek.

Rot toch op!

Ik zie er in elk geval stukken leuker uit dan jij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven