Samen verhuizen

12-09-2012 21:43 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ik ben al bijna 2 jaar met me vriend ik ben 25 en hij 27, we hebben het sinds de begin van onze relatie over om samen naar aruba te verhuizen. Nu is alles gepland, me huis op gezegd, me opleiding stopgezet en over een paar dagen is me contract ook klaar. We vertrekken over 21 dagen... Nu zegt hij dat hij niet meer mee wilt omdat hij nog niet klaar is met Nederland. Hij heeft steeds verschillende smoesjes waarom hij niet meer mee wilt, eerst is het zijn ouders, dan is het een vreemd land, dan wil hij nog naar school, dan wilt hij een andere huis en nu wil hij er voor zijn dochter zijn. Hij heeft geen band met zijn kind omdat zijn ex het niet toe laat.. Elke keer een smoesje... Ik begrijp wel at hij bang is omdat het niet zeker is ... Maar dan ben ik ook

Blijkbaar ben ik niet goed genoeg om mee te sprong te wagen.. E het doet me pijn want ik heb me hele leven opgezegd om die sprong met hem te wagen.. Ik ben bedoel nog 21 dagen dan vliegen we...

Ik weet niet wat ik moet doen...me hart breekt ..ben er helemaal kapot van ..en als ik met hem probeer te praten zegt hij steeds dat hij het niet weet en dat hij niet weet wat hij wilt
Heel vervelend. Maar ik denk dat je er weinig aan kan doen om hem om te halen: hij wil gewoon niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn!
wat is nu je vraag?
quote:anaiteb22 schreef op 12 september 2012 @ 21:46:

Mijn!Maar ze heeft dan ook haar opleiding stopgezet...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Mijn!hihi
Wat een raar verhaal. Hij was er toch bij toen oa de tickets werden geboekt?
Snap niet dat je gestopt bent met je opleiding, had die eerst afgemaakt en had dan het avontuur aangegaan, je bent 25 jaar en een onafgemaakte opleiding. Maar wil je zelf in je eentje naar Aruba? Zoniet dan zou ik maar proberen of je in je huis kunt blijven, en je contract kunt verlengen.
Je bent nog niet weg, en het avontuur is al begonnen.

Ik denk dat jij alleen gaat vliegen.

Toch veel plezier daar.
Ja en?
Klinkt allemaal reuze doordacht: stoppen met opleiding, kind achterlaten en dat na een relatie van nog geen 2 jaar.

Misschien heeft je vriend zijn gezonde verstand teruggevonden?
Kind achterlaten is ook niet niks wat je van m vraagt. En hervat die opleiding, wellicht via de LOI ofzo?
Tuurlijk ben je goed genoeg om die sprong te wagen... Alleen niet met hem. Dikke jammer, maar wie nam het initiatief in dit hele verhaal? Het was jullie idee, maar wie zat achter het stuur? Ik kan me bijna niet voorstellen dat als die last evenredig verdeeld was je vriend ineens koudwatervrees krijgt. Iedereen die wil emigreren kan zichzelf meer dan voldoende voorlichten op het web en elders om zich te beseffen wat dat betekent. Mensen zijn niet wat ze zeggen, mensen zijn wat ze doen en deze jongen wil niet mee. Hoe dan ook zou ik me ernstig afvragen wat je met deze jongen wil...

Overigens helpt het als je niet mijn taalkwab verkracht.
quote:himalaya schreef op 12 september 2012 @ 21:47:

[...]

Maar ze heeft dan ook haar opleiding stopgezet...

Oh dan snap ik het :D

(cool motto!)
anoniem_112422 wijzigde dit bericht op 12-09-2012 22:54
Reden: vautje
% gewijzigd
Uiteraard heb jij de tickets betaald en staat het huurcontract van de nieuwe woning op jouw naam, aangezien hij er zo makkelijk van wegloopt. En hij woont nog thuis, neem ik aan, aangezien hij geen huur o.i.d. heeft opgezegd omdat hij zomaar kan besluiten niet te vertrekken?
quote:amand1969 schreef op 12 september 2012 @ 22:05:

Uiteraard heb jij de tickets betaald, aangezien hij er zo makkelijk van wegloopt. En hij woont nog thuis, neem ik aan, aangezien hij geen huur o.i.d. heeft opgezegd omdat hij zomaar kan besluiten niet te vertrekken?Zowhee sherlock holmes met je deductieve vermogen
Ik zou ook lekker blijven en vooral je opleiding voortzetten. Misschien komt er dan nog iets van je taalbeheersing terecht.
quote:nettel schreef op 12 september 2012 @ 22:08:

[...]

Zowhee sherlock holmes met je deductieve vermogen De troll-radar staat op maximaal vermogen ja.
quote:himalaya schreef op 12 september 2012 @ 21:47:

[...]

Maar ze heeft dan ook haar opleiding stopgezet...

Mijn!quote:anaiteb22 schreef op 12 september 2012 @ 22:04:

[...]

Oh dan snap ik het :D

(jou motto is echt cool)En de pot verwijt de ketel!
TO; ik kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in je vriend. Ik zou als ik jou was alleen naar Aruba gaan. Dat is ook een groot avontuur! En stel dat het na een paar maanden toch niet bevalt, dan ben je toch zo weer thuis?
Joehoe, TO?
quote:cici28 schreef op 12 september 2012 @ 22:20:

[...]

[...]

En de pot verwijt de ketel!oeps!
Zeau, even herladen na de jacht.

Eens met de eerdere reacties. Het is eeuwig zonde dat je je opleiding hebt stopgezet.

Ik bedoel; de begin, me opleiding, te sprong te wagen.

Misschien kun je zelf beter ook in Nederland blijven. Vaak is dat erg leerzaam.
Ik heb verschillende diploma's was een vervolg opleiding waar net mee ben begonnen sinds feb ...en waar ik nog over twijfelde... en het was zijn iedee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven