Samen verhuizen

12-09-2012 21:43 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ik ben al bijna 2 jaar met me vriend ik ben 25 en hij 27, we hebben het sinds de begin van onze relatie over om samen naar aruba te verhuizen. Nu is alles gepland, me huis op gezegd, me opleiding stopgezet en over een paar dagen is me contract ook klaar. We vertrekken over 21 dagen... Nu zegt hij dat hij niet meer mee wilt omdat hij nog niet klaar is met Nederland. Hij heeft steeds verschillende smoesjes waarom hij niet meer mee wilt, eerst is het zijn ouders, dan is het een vreemd land, dan wil hij nog naar school, dan wilt hij een andere huis en nu wil hij er voor zijn dochter zijn. Hij heeft geen band met zijn kind omdat zijn ex het niet toe laat.. Elke keer een smoesje... Ik begrijp wel at hij bang is omdat het niet zeker is ... Maar dan ben ik ook

Blijkbaar ben ik niet goed genoeg om mee te sprong te wagen.. E het doet me pijn want ik heb me hele leven opgezegd om die sprong met hem te wagen.. Ik ben bedoel nog 21 dagen dan vliegen we...

Ik weet niet wat ik moet doen...me hart breekt ..ben er helemaal kapot van ..en als ik met hem probeer te praten zegt hij steeds dat hij het niet weet en dat hij niet weet wat hij wilt
quote:abbygailll schreef op 13 september 2012 @ 16:17:

Ik heb verschillende diploma's was een vervolg opleiding waar net mee ben begonnen sinds feb ...en waar ik nog over twijfelde... en het was zijn iedeeLaat me raden: dyslectisch?
Zelfs ik, de uberdyslect van het vivaforum, schrijf geen iedee.

Dus denk ook zeker

Squote:helene31 schreef op 13 september 2012 @ 18:21:

[...]

Laat me raden: dyslectisch?Misschien haast....
quote:isabon schreef op 12 september 2012 @ 22:08:

Ik zou ook lekker blijven en vooral je opleiding voortzetten. Misschien komt er dan nog iets van je taalbeheersing terecht.

Zucht.. Heb je er misschien aangedacht dat ik mijn bericht snel heb geschreven..

Ik wist ff niet meer wat ik moest denken..Maar Als je me advies kan geven best.. Maar zoniet, hou dan je bijdehande opmerking voor jezelf...
quote:abbygailll schreef op 13 september 2012 @ 19:59:

[...]

Zucht.. Heb je er misschien aangedacht dat ik mijn bericht snel heb geschreven..

Ik wist ff niet meer wat ik moest denken..Maar Als je me advies kan geven best.. Maar zoniet, hou dan je bijdehande opmerking voor jezelf...Schrijf dan rustig, dan begrijpen wij wat je bedoelt.
Hoezo, weet hij nog niet wat hij wil? Jij hebt nu toch gewoon het recht om te weten wat hij gaat doen over 3 weken?

Eis van hem dat hij je morgen laat weten wat er gaat gebeuren. Zo niet, dan ga jij lekker alleen. Daar heb je toch niet zo'n wispelturige man voor nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven