Schaars geklede vriendin

16-02-2017 19:01 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_332041 wijzigde dit bericht op 16-02-2017 19:28
Reden: Verwijder dit
% gewijzigd
Ik zou haar niet dumpen, maar ik zou haar leren hoe ze zich kan aanpassen aan jouw normen. Zodat ze eindelijk eens echt classy wordt en dan pas echt goed bij jou past.
Ik zou jou dumpen als ik haar was
Aan het typen...............
Accepteer haar zoals ze is. Als ik een man was zou ik er waarschijnlijk niet op vallen.
Serieuze antwoorden?

Tepels amputeren, is dat wat?
Ik zou haar niet proberen te veranderen als ze daar zelf zo duidelijk niet voor open staat. Dan zijn jullie misschien gewoon geen match. Ik hou ook van mannen met een bepaalde nette en classy uitstraling, en dan is een type 'straatrapper' ook voor mij geen match..

Dit is trouwens een voorbeeld. ;)
quote:orkenflow schreef op 16 februari 2017 @ 19:05:

Serieuze antwoorden?

Nou ja zeg. Mijn antwoord was zeker wel serieus.
Niks mis met tepels.. Free the nipple
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
quote:Renaissance schreef op 16 februari 2017 @ 19:06:

[...]

Nou ja zeg. Mijn antwoord was zeker wel serieus.Ik lach niet om de antwoorden. Ik rol over de vloer door de OP. Maar ik typ te langzaam.
zulke dingenmoet je niet posten op een forum waar veel feministen zitten
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:orkenflow schreef op 16 februari 2017 @ 19:07:

[...]

Ik lach niet om de antwoorden. Ik rol over de vloer door de OP. Maar ik typ te langzaam.

En ik was deze vergeten:

Jou vind ik altijd leuk.
Pff ga lekker een "Classy" meisje zoeken?! Het kan best hoor, dat ze zich bloter dan de norm kleedt en dat dat niet je smaak is en je er op afknapt kan ik best begrijpen maar de manier waarop je over haar schrijft.. daar zou ik nou op afknappen!
Ik zou haar accepteren zoals ze is. Net zoals zij jou accepteert zoals jij bent. Laat de ander anders zijn. Ze is niet je ex. En je ex is niet haar. Niet verkeerd bedoeld hoor
Dus je viel op de hotpants-en-topjes look en dat moet nu 'verstopt' worden? Ik vind jou een beetje hypocriet TO. En anders even doorbijten, het is snel weer zomer en dan 'kan' ze er weer ' mee door'.
quote:Anijsje0123 schreef op 16 februari 2017 @ 19:09:

Pff ga lekker een "Classy" meisje zoeken?! Het kan best hoor, dat ze zich bloter dan de norm kleedt en dat dat niet je smaak is en je er op afknapt kan ik best begrijpen maar de manier waarop je over haar schrijft.. daar zou ik nou op afknappen!

Inderdaad.

Als je haar zou dumpen over haar kledingstijl is het misschien niet een goeie relatie..
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
Waarom heeft je ex het uitgemaakt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Samen gaan shoppen?

En haar tonen wat jij mooi vindt?

Of haar een paar keer iets cadeau doen?

Doet ze er niks mee en is het echt een issue bij jou ... dan zijn jullie gewoon geen match.
quote:Anijsje0123 schreef op 16 februari 2017 @ 19:09:

Pff ga lekker een "Classy" meisje zoeken?! Het kan best hoor, dat ze zich bloter dan de norm kleedt en dat dat niet je smaak is en je er op afknapt kan ik best begrijpen maar de manier waarop je over haar schrijft.. daar zou ik nou op afknappen!Precies! En dan ook nog 'me' schrijven waar 'm'n' moet staan......klinkt ook niet erg "classy" by the way
quote:Renaissance schreef op 16 februari 2017 @ 19:08:

[...]

En ik was deze vergeten:

Jou vind ik altijd leuk. O wat lief.
Al trekt ze hartje winter een bikini aan, het is niet aan jou om daar iets van te zeggen.
Ik zou wel bezorgd zijn dat ze blaasontsteking krijgt, met dit weer. Of griep.

En die tepels zijn natuurlijk ook de hele tijd hard door de kou.
Dus je vindt het er wel ´nice´ uitzien, maar je wil niet dat je vriendin er zo uitziet en je neemt vrouwen die zich zo kleden niet serieus?

Nou, jij klinkt als een lot uit de loterij zeg.
quote:orkenflow schreef op 16 februari 2017 @ 19:17:

Ik zou wel bezorgd zijn dat ze blaasontsteking krijgt, met dit weer. Of griep.

En die tepels zijn natuurlijk ook de hele tijd hard door de kou.Of door TO
Je hebt ook van die stickers voor over de tepel, is dat een idee TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven