scheiding

17-04-2012 18:54 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach ik lig ook in scheiding. Dacht laat ik zo goedkoop mogelijk gaan leven om de hypotheekschuld (zal met kosten scheiding denk ik toch wel 80.000 euro worden, 40 duizend de man dus) snel af te kunnen betalen. Ben dus bij mijn bejaarde moeder die niet meer zo mobiel is ingetrokken en doe huishouding.Ben in feite mantelzorger, en betaal 700 euro huur icl. eten, roken, etc. Moet een voorlopige voorziening betalen van 980 euro. Mijn advocaat steekt geen poot uit als ik ook niet 500 euro per maand overmaak. Als ik de telefoon, fitness en begrafenispolis betaal blijft er niet veel over... Ik heb geen kinderen, ex had er 2 en heeft een woning betrokken met een huur van 906 euro. Ongeveer evenveel als de hypotheek van de met verlies verkochte koopwoning. Oudste dochter van ex heeft Wajong uitkering, jongste dochter is 17 en heeft bijbaan. Ex heeft inkomen van 1500 euro. Met mijn bijdrage zit ze er beter bij dan ooit. Wat erg zuur is, is dat een groot deel (15.000 euro) van de schuld die we hebben nog op de bank had moeten staan (hypotheek was verhoogd met 20.000 om caravan te kopen en badkamer ooit te verbouwen.) verdwenen is. En ex is ook niet van plan om goedkoper te gaan wonen dus vraagt of voorlopige voorziening kan worden omgezet in partner-alimentatie. Beweert ook niet te weten waar de 15 duizend euro die op de bank stond gebleven is. Caravan en auto zijn ook verkocht. Boedelscheiding moet nog plaats vinden, wordt ook een feest. De gedachte dat ik nog 12 jaar financieel vastzit aan deze dame maakt me ziek. Heb serieus gedacht om me te melden bij het vreemdelingenlegioen:-).
en wat is nou je vraag?
Ja, die partner ali is echt uit de tijd. Er wordt volgens mij ook wel over gesproken in Den Haag. Je ex wil er dus wel aanspraak op maken?
spuien mag ook hoor.
..popcorn?
Klote je hebt geen leuk verhaal... Wat naar man..

Kan je (nog meer) besparen op dingen om geld over te houden.. Dus fitness wordt hardlopen.. Een simonly abbo...?

Hele beroerde vraag maar 40.000 euro is veel... In de schuldsanering kan je daar binnen een aantal jaar (3 tot 5 dacht ik) volledig vanaf zijn...
quote:nettel schreef op 17 april 2012 @ 19:27:

Klote je hebt geen leuk verhaal... Wat naar meid..

...TO is een man dacht ik?
Volgens mij is TO een man...
quote:bloemenhoning91 schreef op 17 april 2012 @ 19:35:

Volgens mij is TO een man...Whuu... Oeps sorry
Denk dat dit meer een vorm van spuien is en de verbazing van me afschrijven. Huwelijk is zeer snel na het sluiten ervan slechter geworden. Denk eigenlijk dat ik slachtoffer van een soort golddigger ben geworden, ben altijd erg naief geweest, nijg nu meer naar cynisme . Ex is nu erg kwaad, ronduit vijandig en probeert het afwikkelen van de scheiding te frustreren. Ze weigert nog steeds iets van de boekhouding te laten zien, en toen ik die probeerde te bemachtigen viel ze me aan, en heb ik, toen ze me sloeg, voor het eerst teruggeslagen. Goed. Ook 5 knietjes tegen haar hoofd gegeven. De rode waas voor je ogen, hij bestaat echt. Volgens de rechercheur die me verhoorde na de arrestatie, het gevolg van jarenlange opgekropte woede. Ex had dus gebroken neus en oogkas. Schaam me er nog steeds diep voor, dat ik hier toe in staat blijk te zijn . Hiervoor nooit met justitie te maken gehad maar nu toch een strafblad. Ondanks dat de reclassering seponering wilde... Mag 72 uur gaan schoffelen of zoiets. Ach, heb toch geen geld om op vakantie te gaan .
En daarmee heb je alle goodwill in een keer verspeeld..."Ik was een beetje boos" is echt geen excuus. Nooit. Never! En dan nog zeggen dat jij er niets aan kon doen...
Neem een cursus anger management.
Geweld is nooit goed te praten, ook niet als je ex je tegenwerkt.
Vijf knietjes tegen haar hoofd? Jij spoort niet man.
5 Knietjes tegen haar hoofd?

Ben je wel helemaal lekker bij je pannekoek!

Als ik je ex was zou ik er alles aan doen om te zorgen dat jij geen cent over houd.

Wat een zielig figuur ben jij zeg.

en ik verbaas me dat men daar vanafkomt met 72 uur schoffelen.
Op dat moment spoorde ik zeker niet. En daar zal ik mee moeten leren leven. Zal ook moeten leven met de wetenschap dat ik het geweld zo lang heb toegelaten, ik had moeten gaan zodra ik merkte dat ze losse handjes had. IK ben degene die jarenlang geestelijk en lichamelijk is mishandeld.
Ok, je bent niet goed bij je hoofd lamzak!
Ah god en nu ga je hier huilie lopen doen? Wat een enorme slappe zak ben je.
En wie gelooft, wordt zalig...
Sloeg ze je?
Oh nu is het háár schuld?

Mafklapper...
quote:9inches schreef op 17 april 2012 @ 19:56:

Op dat moment spoorde ik zeker niet. En daar zal ik mee moeten leren leven. Zal ook moeten leven met de wetenschap dat ik het geweld zo lang heb toegelaten, ik had moeten gaan zodra ik merkte dat ze losse handjes had. IK ben degene die jarenlang geestelijk en lichamelijk is mishandeld.

Je had beter aangifte tegen haar gedaan toen het nog kon. Nu heb je zelf geweld gebruikt en wordt dat niet meer gelooft.

Enne...vanwaar die Nick?
Hoe zeer ze je ook mishandeld heeft, zo hard terugslaan is nooit goed te keuren. En zolang je dat niet onderkent, ben je een enorme LOSER!
quote:9inches schreef op 17 april 2012 @ 19:56:

Op dat moment spoorde ik zeker niet. En daar zal ik mee moeten leren leven. Zal ook moeten leven met de wetenschap dat ik het geweld zo lang heb toegelaten, ik had moeten gaan zodra ik merkte dat ze losse handjes had. IK ben degene die jarenlang geestelijk en lichamelijk is mishandeld.Als jij blijft zitten met al die woede en haat ga je de afgrond in. Werk aan jezelf en vergeet je ex. Wees blij dat je geen kinderen met haar hebt. Je kunt nu in ieder geval je eigen leven weer gaan oppakken.
Wie verhoogt nu de hypotheek voor een caravan?? Niet zo snugger..

En gebroken neus en oogkas?? Dat is iets meer dan een rode waas, dat is ronduit misdadig!
Even er vanuit gaande dat dit serieus is:

Als een vrouw jarenlang mishandeld word en ze slaat terug keuren we dat dan wel goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven