schoonmoeder, weg ermee!

25-02-2012 21:47 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
niets meer ondernemen tenzij het loeder eerst belt.
Schoonmoeders hebben ook weleens PMS.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ik zou ff niet bellen, schoonmoeder kan ook contact opnemen. En het lijkt me idd erg ongemakkelijk om nu in je eentje bij haar langs te gaan terwijl zij je in de grond heeft staan stampen toen het uit was...
Aan jouw vriend vragen wat hij aanraadt betreffende zijn moeder?

Wellicht weet hij waarom ze zo reageert?
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Knap dat je belde... nadat ze zo lelijk over je is geweest.

Ik zou niks meer laten horen je hebt je van een goede kant laten zien door initiatief te nemen. Als ze niet wil, wil ze niet. Heel vervelend en niet leuk maar helaas. Ik heb het ook jarenlang geprobeerd en heeft niets geholpen maar misschien daardoor ben ik ook wat negatief ... Succes ermee!!
Eens met mizuki. En als hij het niet weet gewoon even een bloemetje langs brengen. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
Heb dat ook een keer gehad. Toen ben ik in gesprek met haar gegaan en het bleek dat ze dacht dat ik het had uitgemaakt.. dus soms is het ook gewoon een misverstand. Misschien moet je het er eens met haar over hebben?
Is er geen middenweg tussen wekelijks bellen en over een half jaar weer langs gaan als je vriend terug is?
Ik zou zeggen laat haar. Over een half jaar is meer dan vroeg genoeg.
Is dat alles? Moet je mijn schoonmoeder meemaken... pfffft. Ik zou me hier echt niet druk om maken hoor. Jij hebt je van je beste kant laten zien. Als vriend weer in NL is lijkt mij het vroeg genoeg voor contact.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik vroeg een paar dagen terug aan mijn vriend of hij vond dat ik moest bellen en hij zei dat ik dat helemaal zelf moest weten. Dat hij dat absoluut niet van me verwacht enzo. Ik ga hem hier denk ik niet te veel mee lastig vallen. Ik denk dat hij zou zeggen dat ik het maar even zo moet laten ofzo...

En een misverstand? Lijkt me niet. Toen mijn vriend het had uitgemaakt heeft hij 2 weken thuis rondgelopen bij haar en heeft hij heel vaak gezegd dat hij spijt had enzo en blijkbaar heeft ze er toen alles aan gedaan om hem ervan te overtuigen het niet weer te proberen met mij.

Het liefst zou ik haar inderdaad de komende maanden niet meer willen spreken of zien maar ik wilde het wel geprobeerd hebben, al is het maar puur uit beleefdheid. Op dit moment is mijn beeld van haar zo beschadigd dat ik het niet eens meer zou willen herstellen maar ja, voor mijn vriend dacht ik. Laat ik eens wat van me horen... stom stom stom
Lastig hoor. Ik vind het in ieder geval wel goed dat je haar gebeld hebt. Jij hebt je van jouw goede kant laten zien. Ik zou er dus geen spijt van hebben dat je haar gebeld hebt.

Het is alleen wel lastig om te bedenken wat je hier nu mee moet. Ik zou het hier toch met jouw vriend over hebben. Niet meteen als probleem, maar meer zodat hij weet waar jij staat.

Dus 'Schat, ik heb gisteren jouw moeder gebeld. Ik geloof niet dat ze het erg waardeerde, dus ik neem voorlopig geen contact met haar op. Als jij weer terug bent, kunnen misschien samen eens bij haar langsgaan.'
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
quote:mizuki schreef op 25 februari 2012 @ 22:18:

Lastig hoor. Ik vind het in ieder geval wel goed dat je haar gebeld hebt. Jij hebt je van jouw goede kant laten zien. Ik zou er dus geen spijt van hebben dat je haar gebeld hebt.

Het is alleen wel lastig om te bedenken wat je hier nu mee moet. Ik zou het hier toch met jouw vriend over hebben. Niet meteen als probleem, maar meer zodat hij weet waar jij staat.

Dus 'Schat, ik heb gisteren jouw moeder gebeld. Ik geloof niet dat ze het erg waardeerde, dus ik neem voorlopig geen contact met haar op. Als jij weer terug bent, kunnen misschien samen eens bij haar langsgaan.'PERFECT! dankje!
quote:eefje1980 schreef op 25 februari 2012 @ 22:01:

Heb dat ook een keer gehad. Toen ben ik in gesprek met haar gegaan en het bleek dat ze dacht dat ik het had uitgemaakt.. dus soms is het ook gewoon een misverstand. Misschien moet je het er eens met haar over hebben?Inderdaad! Vraag eens aan haar waarom ze zo tegen je doet. Heel erg moeilijk en een heel hoge drempel waar je dan overheen moet, dat besef ik, maar het kan wel een heleboel duidelijk maken.
ik hoop voor je dat ze hier niet leest, herkenbaar verhaal voor haar als ze dit tegenkomt..
Waarom bel je in godsnaam je schoonouders? Wil je aardig gevonden worden of zo? Een andere reden kan ik niet bedenken.
Schoonvader op zijn mobiel bellen. Schoonmoeder in haar sop gaar laten koken.

Langs gaan zou ik sowieso niet doen bij iemand die me vertelt dat ik niet goed genoeg ben voor haar zoon. Zo iemand is zeer zeker niet goed genoeg voor mij...
quote:kadushi schreef op 25 februari 2012 @ 22:52:

Waarom bel je in godsnaam je schoonouders? Wil je aardig gevonden worden of zo? Een andere reden kan ik niet bedenken.Natuurlijk wil ik aardig gevonden worden. Normaalste zaak van de wereld voor mij om dat bij je schoonouders te willen.
gooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast er achteraan , laat je zelf nou is eventjes gaan refrein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven