Schoonouders

09-05-2017 08:52 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is helemaal klaar met zijn ouders en met name met zijn moeder.

Al jaren, zo een 10 jaar manipuleert ze ons, is niks wat we doen en zeggen goed.

Naar aanleiding van wat voorvallen de afgelopen tijd heeft mijn man de keus gemaakt om het contact te laten voordat het is en zoals hij zegt haar in haar sop gaar te laten koken en wilt hij zicht richten op het gezin.

Maar ik vind dit lastig. Het zijn toch je ouders en vind dat het niet zo zwart wit moet zijn.

Ja ze is geen makkelijke vrouw en alles moet op haar manier maar ergens zou ik een weg willen zoeken en vinden om op een fijne prettige manier met elkaar om te kunnen gaan.

Voor onszelf maar ook voor onze 3 kinderen. Die overigens nooit naar opa en oma vragen. Opa en oma zijn om de maand een maand weg naar hun 2e huis. En de maand dat ze thuis zijn druk met van alles en nog wat en als er dan een keer tijd is hebben ze tijd voor de kinderen.

Lastig vind ik het. Voelt alsof ik er tussen sta. Wil achter mijn man staan maar gevoelsmatig voelt het voor mezelf niet helemaal ok en voor haar vind ik het ook nie helemaal fair zowel haar gedrag als geen contact meer.

Wie heeft er tips om hier een plek in te vinden?
Fijn dat je een korte update doet. Hoeft niet he.........niet bang zijn dat wij verwachtingen hebben tav jou. Je snapt wat ik bedoel? ;)

Succes. Zet hem op, jij kunt dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven