Schuldgevoelens , en vast zittend in mijn eigen (Geen OP)

28-01-2020 21:51 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-01-2020 09:37
Reden: OP verwijderd
99.86% gewijzigd
godsammekrake hoe oud ben je
Alle reacties Link kopieren
Geen tips of advies. Het leed lijkt geleden. En ehm... hoe oud zijn jullie eigelijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het beter is om hem niet te zien als de vader van jouw toekomstige kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een tip; krijg met deze man alsjeblieft géén kinderen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Mannetje?? :facepalm:
Aha, dus als hij zich niet sociaal gedraagt (tv hard zetten terwijl jij daar last van hebt, vreemdgaat, negatief over je praten) dan wil hij dat niet terughoren. Vervolgens blijf jij stil en gedraag jij je als zijn psychiater door de medicatie af te raden en ga jij vreemd.

Hoe oud is dat mannetje van je? En waarom denk je dat hij een goede vader zou zijn?
En waarom noem je hem in hemelsnaam mannetje?
Alle reacties Link kopieren
Dus jij moet nu de hele tijd op je tenen lopen omdat hij anders een terugval krijgt? Gun jezelf wat meer. Hij moet manieren vinden om met nare dingen om te gaan, jij kan hem niet van alles beschermen.
En als je 2 keer per ongeluk met iemand zoent had je de eerste keer niet genoeg spijt?
En je zegt dat hij altjd al de man van je leven is geweest, maar een jaar geleden zoende je met iemand anders en daarvoor was hij ook al een lange tijd niet meer "je mannetje"? Hoelang ging het dan wel goed?
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen vader materiaal hoor. Baby's / dreumessen / peuters / kleuters / Kinderen zijn een aanslag op je psyche.

Waarom moest jij zo bij hem blijven en hem redden?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht nog even af. Eerst maar eens kijken of dit topic door de ballotagecommissie komt .
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft 'De aanvallen waren weg, maar ik zag ook nooit meer mn gezellige lieve mannetje af en toe' maar het komt op mij niet over alsof hij ooit erg gezellig geweest is. Volgens mij bestond die hele relatie voor jou jarenlang voornamelijk uit op je tenen om hem heen laveren op hele dunne eierschalen.

En nu gaat het goed, schrijf je, maar het hangt eigenlijk allemaal nog steeds aan een zijden draadje.

Ik zou me niet zozeer druk maken om dat zoenen maar meer om de vraag of je met hem echt iets op kan bouwen. Als hij zo weinig kan hebben zou ik zeker niet aan kinderen beginnen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
De liefde van je leven zeg je. Bij wie je op je tenen moet lopen, hem nergens op aan mag spreken en hij wilde het een paar keer uitmaken. En hij zoende met een ander en sprak respectloos over zijn geliefde. Je lat ligt erg laag vind ik. Hij kan lief zijn, maar waar uit zich dat dan in? Denk je dat je niet beter verdient dan dit? En ziet hij jou ook als de liefde van zijn leven, aangezien hij je negatief neerzet bij zijn fling notabene!
Alle reacties Link kopieren
e
anoniem_395170 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 00:46
99.90% gewijzigd
hoe oud ben je
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 trouwens, en mijn vriend is 26
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
29-01-2020 00:22
hoe oud ben je
25
Sammie12 schreef:
29-01-2020 00:23
Ik ben 25 trouwens, en mijn vriend is 26
hij is dus je eerste serieuze relatie. maar dit is geen normale relatie, dit heeft niks met liefde te maken. dit gaat over afhankelijk zijn van elkaar. Erg ongezond. Je bent jong, de liefde van je leven moet je nog tegenkomen en dat is deze jongen niet
Sammie12 schreef:
29-01-2020 00:19
Ben het met je een dat dat niet kan. En inderdaad ik heb een tijd gedacht dat ik beter verdiende. Tot hij echt hulp ging zoeken. En bij de psycholoog gesprekken, alles van vroeger naar bovenkwam. Ook heb ik gezien hoeveel spijt hij heeft, en hij echt alles doet om beter te worden. Wanneer het goed met hem ging, was hij echt de liefste man die je , je maar kon wensen. Ik ben zelf ook ziek, en hij doet alles, maar dan ook alles voor mij . Ook hebben wij heel veel gemeen en omarmt hij alles in mij . Ook mijn mindere kanten. We doen nog altijd veel samen, en onze relatie heeft , ondanks alle narigheid nooit echt als onjuist gevoeld. Maar meer als iets heftigs,wat we samen aankunnen.

Maar het was gewoon een erg lastige tijd. En ik snap al deze reacties daarom ook.

Eerste 2 jaar van onze relatie , was echt geweldig.

Toen kwam al die ellende, plus veel ziektes in de families, financieel ten onder gaan etc.

Nu hij dus al een hele lange tijd ( op en aan 2 jaar) bij de psycholoog loopt. Is het al een aardige tijd weer heel erg fijn. Hij heeft alleen momenten, als hij getriggerd raakt wat hem laat denken aan traumatische ervaringen van vroeger dat hij het heel af en toe niet aan kan. Maar dan zegt ie : Lieverd ik ga even liggen want anders gaat het fout. En dan komt ie na een half uur tot een uur ook gewoon weer terug om rustig te praten, en te uiten waarom hij getriggerd raakte.
Een relatie: zou leuk moeten zijn. Zou de boel nog leuker moeten maken dan het al is.
Je bent er niet om elkaar te redden en jullie relatie klinkt ongezond. Jullie hebben elkaar te hard nodig, en tegelijkertijd zijn jullie beter af zonder elkaar.

Hij omdat hij al genoeg aan zichzelf heeft, jij omdat jij jezelf voorbijloopt en denkt hem erbij nodig te hebben terwijl jij jezelf ook niet kunt geven wat jij nodig hebt.

Jij was 18 toen jullie samen kwamen, hij 19.
Je hoeft niet NU bij elkaar te blijven omdat het TOEN leuk was.
anoniem_392035 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 00:27
2.81% gewijzigd
en heb je hier niet eerder topics over gemaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven