Seks met date en ex in m'n hoofd

21-08-2016 22:31 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik weet niet of het in seksualiteit of psychologie hoort.

Vorig jaar heeft mijn ex onze 2-jarige relatie verbroken. Het is over een paar dagen officieel een jaar geleden, maar ik heb er nog steeds veel verdriet van. Ik kan het niet afsluiten en ik kan het nog geen plekje geven. Er gaat helaas geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk.

De eerste paar maanden na de break was ik een wrak. Ik heb nog steeds momenten waarop ik een wrak kan zijn om de situatie en ik ben er nog steeds niet overheen. Ik heb veel steun van vriendinnen gehad en heb besloten om te gaan 'daten'. Het kon weleens een goede afleiding zijn en wie weet zou ik iemand tegenkomen..

Ik heb met acht mannen gedate in deze vier maanden. De eerste jongen leerde ik kennen via Tinder en de jongen was top, de date was gezellig, maar toen hij mij aanraakte om te zoenen raakte ik zowat verstijfd. Ik heb gezegd dat ik geen vervolg zag zitten en bedacht me dat ik nooit meer een internetdate zou gaan hebben, want het zou daar wel aan liggen.

Zo gezegd zo gedaan. Ik heb dates gehad via stappen, bushalte, studie en met een oud huisgenootje. Helaas is het met deze dates ook bijna allemaal zo gegaan. Al de dates hebben geprobeerd om mij, al is het op een subtiele wijze, aan te raken en bij iedere aanraking dacht ik: nee, dit wil ik niet. Niet dat de dates niet goed waren, niet dat ze onaantrekkelijk waren, maar ik had een schuldgevoel. Ik heb steeds al de dates afgekapt, behalve een jongen waar ik nu al een aantal dates mee heb waar het beter mee loopt.

Op deze jongen ben ik langzaamaan gek aan het worden, terwijl ik ook nog dagelijks aan mijn ex denk. Afgelopen vrijdag is hij bij mij blijven slapen en hebben we zo goed als seks gehad. Het was ontzettend intens en fijn, hoe het voelde is niet te beschrijven. Ik denk steeds aan hoe de connectie tussen ons was, hoe hij reageerde en hoe iedere aanraking door mijn hele lijf ging. Hoe we zoenden, zijn adem, hoe het allemaal voelde. Ik krijg kriebels in mijn buik als ik eraan denk en misschien ben ik verliefd. Maar daarna kreeg ik weer een schuldgevoel, ik dacht weer aan mijn ex en hoe hij het zou vinden dat ik seks heb met een ander. Hoe het met mijn ex was. Ook dat voel ik nu al het hele weekend.

Zo blijft het gevoel doorgaan. Aan de ene kant wil ik niets anders dan mijn date nú weer zien om meteen seks met hem te hebben, om met hem te knuffelen en te lachen en aan de andere kant denk ik aan mijn ex. Hij gaat het vreselijk vinden dat ik iemand anders heb gehad en daarmee heb ik ervoor gezorgd dat het nooit meer iets tussen ons kan worden. Aan de andere kant wil mijn date juist verder met mij en wil ik dat ook met hem, want ik word zo gelukkig als ik aan hem denk en hem zie, maar mijn ex houdt me daarin tegen. Stel dat het nog wat wordt...

Herkent iemand deze gevoelens na een verbroken relatie?
Je ex heeft het uitgemaakt. Waarom maak je je überhaupt druk over wat hij ervan vindt dat je met een ander neukt? Denk je dat hij aan jou denkt als ie met een ander in bed ligt? Ik dacht het niet. Waarom denk je dat het misschien met je ex toch weer wat kan worden? 't is uit. Al een jaar. Je ex heeft volgens mij echt niet laten merken dat ie je terug wil.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
& pS. Ik heb ook nog contact met mijn ex. Dit vertraagt het verwerkingsproces maar het is ook iets wat verdomd moeilijk is om los te laten. Je blijft toch hoop houden..
Ik zou die hoop maar eens laten varen. En als je na een jaar nog steeds hoopt dat het goed komt, is géén contact misschien beter voor je verwerkingsproces.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Mijn ex heeft aangegeven te willen werken aan zichzelf. Dat duurt nou al een jaar. Voor zover ik weet heeft hij geen ander; hij weet dit ook niet van mij. Ik heb 3 weken geleden voor het laatst seks met mijn ex gehad dus we zijn nog wel met elkaar bezig. Maar ik kijk dus ook verder in de hoop dat ik hem kan loslaten of zoiets. Pff moeilijk dit hoor, want ik zit nu tussen twee personen in heb ik het idee. Al weten ze het niet van elkaar.
Klopt en dat is zo moeilijk! Je hebt toch veeel gedeeld en dat doen we nog.. Ik krijg een enorme glimlach op m'n gezicht als ik aan hem denk

Maar hetzelfde heb ik met mijn date.
Weet niet hoe ik je moet citeren whaha
TO, op deze manier kom je niet los van je ex. De enige manier om dat te doen is door geen contact meer met hem te hebben.
Ach meid dat geeft toch niets. Sommige exen vergeet je gewoon niet zo snel omdat ze een bijzonder plekje hebben. Hoe harder jij wil er niet meer aan te denken hoe meer je het doet. Ik fantaseer of denk ook nog wel eens aan exen dat geeft niets. Het slijt vanzelf. Genieten van je nieuwe man! Iedereen heeft het maak je er geen zorgen over.
dont be afraid to build youre own path
Dus 3 weken geleden sex met je ex gehad, en ondertussen date je met iemand anders met wie je ook 'zo goed als sex' gehad hebt? Wat is in hemelsnaam 'zo goed als'?

Kies gewoon voor wie je wilt gaan, ipv af te wachten. Ik zeg laat date maar los, dat klinkt als een rebound. Als ex je terug wil laat je date vallen als een baksteen. Date verdiend beter als op het wachtbankje gezet te worden.
Ahw dankje jade!
Kijk daar komt de aap uit de mauw.. Je hebt ook nog seks met je ex. Tja apart dat je dan met gevoelens blijft zitten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Oeh... los van hoe het voor jou is: ik vind dat je ook totaal niet eerlijk bent

tegen zowel je ex als tegen je date. Ik denk niet dat je zou willen dat ze

hiervan zouden weten...

En dat is dus niet eerlijk. Eerlijkheid tegenover iemand is: niets doen dat

je ook niet zou doen als diegene naast je zou staan... dus vul maar in...

Het ergste vind ik het denk ik nog voor je date: die gebruik jij eigenlijk

'in de hoop dat je je ex kunt loslaten of zoiets'.

Je date zou daar niet voor kiezen, gok ik zo...

Maar door dit soort dingen te verzwijgen ontneem je ieder van hen om

hun eigen keuze te maken daarin.

Eigenlijk denk je alleen aan jezelf, jouw worsteling. Maar eerlijk naar hen

ben je niet. Daarom zal deze situatie je ook niets brengen.
't Komt allemaal goed!
We hebben seks gehad vrijdag.. Eerst was ik onzeker (vandaar zo goed als) en daarna heb ik mezelf helemaal overgegeven aan hem en het gevoel. Ik vond het heel fijn en ben echt in de wolken. Ik hoop zelfs dat hij vannacht/straks nog kan komen zodat we het weer kunnen doen. Een rebound denk ik niet, ik zit gewoon steeds met m'n ex.. Tis zoooo dubbel, ik weet niet eens wát ik zelf nou voel en denk en wil.
Het is dus niet dat ik hem gebruik om over mijn ex heen te komen. Dat was indd de insteek van het daten maar ik ben echt kriebels voor hem aan het ontwikkelen. Verder heb je gelijk dat ik niet eerlijk ben, maar aan de andere kant maakt dat nog niet uit want ik heb met beide mannen helemaal geen verplichtingen of afspraken of überhaupt een relatie.
Zit in de knoop met mezelf.. Das wel duidelijk denk ik?

Kan echt happy worden als ik aan m'n date denk.
Oooh je hebt nog seks met je ex!

Sja, als je hoopt dat het nog goedkomt wordt het tijd voor een goed gesprek met je ex, waarin je aangeeft dat je weer bij elkaar wil komen. Als hij dat niet wil wordt het écht tijd om verder te gaan lijkt me ...
Daar kun je mss ook wel gelijk in hebben (geen beloftes / relatie), maar w.b. je ex weet je

i.i.g. wel dat 'hij het vreselijk zou vinden'. En je date 'wil met je verder' dus kun je op je vingers

natellen dat die hier ook niet vanuit gaat... Dus dan doe je dit toch doelbewust...

Mss vind je de aandacht van beiden wel fijn, en zijn het niet zozeer de personen op zich...

En dat snap ik wel, maar je moet zelf beslissen of je trouw blijft aan je eigen eer en geweten.

En ken je het begrip: 'lying by omission'? Liegen door dingen weg te laten / niet te vertellen.

Beeld je maar eens in als je in hun schoenen zou staan, hoe jij dat zou vinden. Ook als ze dit

op dezelfde manier rechtvaardigen.

Dus: veel succes ermee.
't Komt allemaal goed!
:(
Jij zit nog in de knoop, omdat je nog sex met je ex hebt.

.

Dus boek dicht! Geen enkele contact meer, sluiten de boel.

En geniet van je nieuwe vriendje.

.

Meer is er niet van.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Jullie hebben zo goed als seks gehad? Hoe gaat dat/wat bedoel je daarmee?
Is misschien zo Ellie! Maar ja dan ben ik dat weer kwijt en blijf ik er eerst nog wel aan denken. Oook dat is rot.
Oh wacht, je hebt nog seks met je ex. Vrij logisch dat je dan nog niet over hem heen bent. Beetje dom he. Ik zou tinder verwijderen, contact met je ex verbreken en eerst eens een paar maandjes alleen zijn. Leer eerst maar eens alleen te zijn, voordat je met een vent aan de haal gaat.
Ik vind het niet fair naar je date toe.

Jouw ex houdt jou aan het lijntje. Wanneer heb je dat door ?
Bekijk het eens anders,....

Stel je ex wilt je terug, en jij hem...

Kan jij dan na een jaar weer gelukkig met hem zijn?

Met de wetenschap dat hij je weer aan de kant kan zetten om aan zich zelf te werken.

Hoe heb jij je wel niet gevoelt het afgelopen jaar?

Je geeft zelf aan een wrak te zijn met momenten.

Leg jij dit zomaar naast je neer?

Herpak jezelf, zeg je ex dat dit niet meer goed voelt voor jou.

En klaar!

Wat je date betreft, ga plezier beleven maar begin niet direct weer een relatie.

Hij kan je ex niet vervangen en hoe zou jij je voelen als je er achter komt dat hij alleen wilt daten en sex met je wilt om zijn ex te vergeten?

Je ex houdt je aan het lijntje om welke reden dan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven