seks op de 2de date

26-07-2010 16:00 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb tijdje terug man leren kennen via vrienden. Hebben eerst veel gesprekken op msn gehad. Eerste date zijn we iets gaan drinken, was echt gezellig, dikke klik. Tweede date was gisteren: hij is 5 dagen aan zee en ik ben hem daar dagje gaan bezoeken. Op het begin was het allemaal nogal vrij braaf, omdat zijn familie ook daar was. Naarmate de avond dichterbij kwam, werd het allemaal wat ondeugender, spanning was te snijden en we hebben dan ook heerlijke seks gehad.

Voel me de day after er nog steeds goed bij en hij ook.

Maar toch? Dit is de eerste keer dat ik zo snel met een man het bed in duik! Vertelde het daarstraks aan 2 vriendinnen en merk dat zij dan afkeurend reageren, dat hij het misschien nu gaat laten afweten enzo. Nogmaals, heb er zelf geen spijt van en heb er ook wel van genoten! Maar werkt het echt zo? Moet je dan zoveel tijd wachten om er pas aan toe te geven?
quote:Moesje6 schreef op 29 juli 2010 @ 00:48:

Net terug van weer 2 fijne daagjes aan zee .

Wat de discussie aangaat hier: had ook die schrik en ben het ook niet gewoon om zo vlug met iemand te slapen, maar kan nu wel zeggen dat het heel goed zit tussen ons, zijn vanaf heden een setje!Onwijs leuk! Ik wens jullie veel geluk samen.
quote:iris1969 schreef op 27 juli 2010 @ 17:30:

Ik hang hier verder geen waardeoordeel aan, maar ik heb uit eigen ervaring gemerkt dat de spannende eerste afstastfase verstoord kan raken als je al het bed met elkaar gedeeld hebt, want waarom zou je dan nog uitgebreide gesprekken met elkaar hebben, of leuke dates of spannende eerste zoenen als je dan ook sex kan hebben?Als je langer bij elkaar bent heb je als het goed is ook leuke gesprekken enz. Waarom zou seks op de 1e date daar iets aan veranderen.
Ook hier op de 2e date seks en inmiddels alweer 7 jaar gelukkig.

@Nachttrein, goede reacties. Je neemt me de woorden uit de mond.
I choose happy!
Gefeliciteerd Moesje, leuk!
quote:devima schreef op 29 juli 2010 @ 01:15:

[...]

Als je langer bij elkaar bent heb je als het goed is ook leuke gesprekken enz. Waarom zou seks op de 1e date daar iets aan veranderen.Ik heb gemerkt na "snelle" sex dat als een man dan kan kiezen tussen een uitgebreid gesprek of sex hij dan automatisch voor sex kiest en dat de aftastfase dan tot een einde is gekomen, maar dat is dus mijn persoonlijke ervaring (en die van mijn vriendinnen).
Echt leuk Moesje! geniet van elkaar.

verder over sex tijdens date 1 of 2. Ik heb denk ik het geluk gehad dat ik geen mannen heb getroffen die me alleen maar voor de sex gebruikten.

Ik weet nog dat ik een jongen had leren kennen een paar jaar geleden, eigenlijk allebei waren we niet toe aan een relatie, maar we vonden elkaar wel geil! Hij werd toch verliefd op mij na 1 date met sex! En ik niet op hem, toen waren de rollen omgedraaid...

Ook een man die zélf wou wachten(vond ik helemaal goed, want hij was toen te leuk om te laten schieten), want hij wou me niet het gevoel geven dat hij me zou gebruiken.

Mannen zijn niet allemaal hetzelfde dus, vrouwen ook niet. Maar als je zelf liever wil wachten, dan moet je dat gewoon doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven