seks op de 2de date

26-07-2010 16:00 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb tijdje terug man leren kennen via vrienden. Hebben eerst veel gesprekken op msn gehad. Eerste date zijn we iets gaan drinken, was echt gezellig, dikke klik. Tweede date was gisteren: hij is 5 dagen aan zee en ik ben hem daar dagje gaan bezoeken. Op het begin was het allemaal nogal vrij braaf, omdat zijn familie ook daar was. Naarmate de avond dichterbij kwam, werd het allemaal wat ondeugender, spanning was te snijden en we hebben dan ook heerlijke seks gehad.

Voel me de day after er nog steeds goed bij en hij ook.

Maar toch? Dit is de eerste keer dat ik zo snel met een man het bed in duik! Vertelde het daarstraks aan 2 vriendinnen en merk dat zij dan afkeurend reageren, dat hij het misschien nu gaat laten afweten enzo. Nogmaals, heb er zelf geen spijt van en heb er ook wel van genoten! Maar werkt het echt zo? Moet je dan zoveel tijd wachten om er pas aan toe te geven?
Als het goed voelt, waarom dan niet?

Misschien loopt het verder op niks uit, misschien ook wel. Je hebt in elk geval genoten, niet dan?

Ik heb het ook wel eens gedaan. Nu; tien jaar later zijn we nog steeds bij elkaar.
Altijd pas op date vijf. Als hij belt pas na 6x overgaan opnemen, nooit zelf bellen, en zeker niet te gretig smsjes beantwoorden.

Anders wordt het niets dat weet iedereen.

I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik heb dat nooit zo begrepen, dat je zou moeten wachten. Als het goed voelt, en je doet het veilig, niks aan de hand toch?
Jij voelt je er de day after nog steeds goed bij. Hij ook. Je hebt zelf geen spijt en er wel van genoten.

Lijkt mij dat dàt de dingen zijn waar het om draait! Precies die dingen zouden je criteria moeten zijn vind ik.

En ja, misschien laat hij het straks afweten. Maar dat zal toch echt niet zijn omdat jullie een gezellige/geile/fantastische avond/nacht hebben gehad. Dan zal hij andere redenen hebben die ook zonder seks op de 2e date wel naar voren zouden zijn gekomen.

Lekker nagenieten zou ik zeggen, en laat het allemaal maar gewoon gebeuren.
Iets anders
Nee, zo werkt het niet. Als hij je leuk vindt, vindt hij je leuk. Vindt ie dat niet, dan niet.

En het is hooguit zo dat je daar nu eerder achter bent. Want als het hem alleen om de seks ging, merk je dat vanzelf. Volgens mij is het meer zo dat vrouwen het een prettig idee vinden dat ze 'controle' hebben als ze nog niet met m naar bed zijn geweest. Alsof je dan zeker weet dat ie je wel leuk gaat vinden.

Het enige probleem is, dat ALS hij je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, het nu misschien meer pijn gaat doen omdat je verder bent gegaan. Maar dat hangt van jezelf af.
het is mij ook gebeurt. Inmiddels ben ik 4 jaar met hem getrouwd!

En ja het is ook weleens gebeurt dat ik daarna niets meer hoorde, maar ik denk dat dat dan ook na de 3de-4de-5de etc date gebeurt was...
je moet niks. Lekker nagenieten van de seks en niks aantrekken van wat een ander vind. En kijken waar het schip strand met de leuke meneer.

Dit is iets tussen jouw en het lijdend voorwerp ( nou ja, ik bedoel de meneer). Laat je niet afleiden door afkeurende vriendinnen (misschien hebben die zelf eens een goede beurt nodig).
Wat ik heb begrepen van de mannen om me heen is dat het niet boeit. Als ze een vrouw echt leuk vinden, dan verandert dat niet door vrij snel seks te hebben. Maar het zijn dan ook geen gigantische jagers of zo , gewoon leuke, redelijke mannen. Ik weet dat er ook mannen zijn die er gelijk allemaal rare conclusies aan verbinden.

Als het goed voelt, prima toch? Geniet ervan .
Als jij toch genoten hebt...

Ik ben meer het type van sex op de 1e date

En met mijn Verse Vriendje was dat heeeeeeel goed & fijn, de dag erna sliep hij bij mij en de dag daarna vertrok ik voor een maand naar China... Ik kijk nu al uit naar mijn terugkomst naar NL!
Als jij er geen spijt van hebt en het voelt goed..... Waarom dan gaan twijfelen? Zie maar hoe het verder loopt. Loopt het uit op niets dan heb je in iedere geval een heerlijke avond gehad....
Oh jeee.... ik had sex op mijn eerste date...

Om het goed te maken: we zijn bijna 8 jaar samen, waarvan 2 jaar getrouwd en we hebben 2 kinderen.

Maar...who cares? Je bent volwassen dus je maakt nog altijd je eigen keuzes!
Als jullie geen spijt hebben is het prima toch? Bovendien heb je zijn familie al gezien, en meestal stel je je scharrel voor één keer daar toch niet aan voor lijkt me. Geniet ervan!
Vind het schokkender dat je op de tweede date zijn familie hebt ontmoet, dan dat je met hem naar bed bent gegaan.
quote:hiltje schreef op 26 juli 2010 @ 16:24:

Vind het schokkender dat je op de tweede date zijn familie hebt ontmoet, dan dat je met hem naar bed bent gegaan.

Dat vind ik nou ook véél schokkender...

Als jij je er goed bij voelt, dan is er toch niks mis mee met sexen op de 2e date?
Ben wel eens op 1e date bed in gedoken, kende hem toen twee dagen. Zijn nu 15 jaar samen, waarvan 7 getrouwd.
Niks meer mee hoor, sex op je 2de date! Tenminste, als het goed voelt. Ik heb toevallig zelf ook sex gehad op mijn tweede date! Alleen had ik beter naar mijn gevoel moeten luisteren, want die jongen heeft over zijn leeftijd gelogen kwam ik vandaag achter. En waar dan nog niet meer! En ik heb hem ook gewoon niet meer gehoord. Dat terwijl hij naar een feest ging, en me zou laten weten hoe het was. En dat zei hij toen we s morgen wakker werden. Ook zei hij s nachts, ik kom heus wel weer terug. Nou, dan voel je je pas echt genaaid! Letterlijk en verguurlijk... Maarrr..... Als die jongen van jou gewoon wat laat horen, en het voelt goed! Geniet ervan! Het enige waar ik me inderaad over verbaas, is dat je zijn familie al ontmoet hebt
quote:Crazyinlovee schreef op 26 juli 2010 @ 16:28:

[...]

Dat vind ik nou ook véél schokkender...

Als jij je er goed bij voelt, dan is er toch niks mis mee met sexen op de 2e date?Sterker nog! Als ik dan zijn familie moet ontmoeten dan moet er ook minstens minimaal geweldige seks tegenover staan, anders begin ik er niet aan. Dus TO heeft het goed bekeken!
jouw vriendinnen reageerden afkeurend? waarom? je hebt het toch niet tegen je zin gedaan en het was ook nog es hartstikke leuk. ik ben jaloers!

er zijn toch geen 'regeltjes' (moest erg lachen toen ik dat plaatje van 'the rules' zag) hier voor? ik heb echt geen problemen met sex op de eerste date. als je er toch allebei zin in hebt, lijkt me geen probleem.
Fijn om die bevestiging hier te krijgen!

Wat zijn familie betreft: ben voorgesteld als een vriendin op het begin (wou ik ook zo, aangezien er nog niet echt iets gaande was) en naarmate de dag verder liep, heeft het dan een andere wending gekregen .
Ik had ook sex op de tweede date en inmiddels zijn we ruim zes maanden verder en het is nog steeds perfect, heerlijk en geweldig.
Ligt er een beetje aan hoe oud je bent ook. Als je 16 bent en het is je eerste vriendje dan vind ik 2de date vroeg. Maar als je 21+ bent vind ik het wel normaal. Mijn liefje bleef ook de tweede date al slapen. Gezellig leuk en reuze spannend. Als het goed voelt, waarom niet?
ja, klopt, fleuriefleur, maar heb het idee dat TO geen 16 meer is. toen ik 16 was moest ik daar ook helemaal niet aan denken. bij mij op school was een jaar zo ongeveer de tijd dat je ging wachten om met je vriendje naar bed te gaan (dit is al heul lang geleden, hoor).
Ik ben op de tweede date naar hem toe gevlogen (hij woonde niet in Nederland) en we hebben het hele weekend in bed doorgebracht. Da's nu 2,5 jaar geleden en over ruim een maand gaan we trouwen.

Dus volgens The Rules heb ik alles fout gedaan. Gelukkig voelde het voor ons goed. En doet het dat nog steeds. Da's waar het om draait, om jou en hem. Niet om jouw vriendinnen en zijn vrienden en hun meningen en oordelen.
Ik heb weleens een one night stand gehad waar dan weer een relatie uit kwam. Niks om je druk over te maken dus.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven