Seksleven...?

18-07-2010 12:58 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Delete]

Wat moet ik hiermee? Ik ben dol op seks en kan er ook echt niet meer tegen dat mijn vriendin dit niet met mij wil delen.......
Wat super jammer Studentje123, want het klinkt echt of je van haar houdt! En ik denk dat (generaliserend gesproken) veel vrouwen zich te weinig realiseren hóe belangrijk seks is voor een man.

Ben me dit ook pas vrij laat gaan realiseren, dat mannen en vrouwen verschillende behoeftes hebben in en relatie en je dat moet respecteren en elkaar daarin tegemoet moet treden. Ik voel me (typisch vrouw) pas écht met hem verbonden als we een goed gesprek hebben gehad en hij heeft dat na seks. Hij heeft ook wel eens gezegd dat als we t een tijdje niet gedaan hebben, hij t gevoel heeft me een tijdje niet te hebben gezien. Ik snap dat wel.

Ik doe natuurlijk nooit dingen tegen m'n zin, maar ik heb soms wel even dat duwtje nodig van mijn vriend om aan seks te beginnen (hij vindt het dan wel weer eens jammer dat t initiatief meestal van hem moet komen, maar goed). Als we dan eenmaal bezig zijn vind ik het heerlijk, maar ik kan me van te voren (heel stom) soms druk maken om allerlei praktische dingen.. moet vroeg op/zo weg, moet eigenlijk die en die nog bellen, ik heb nét gedoucht of weet ik veel wat voor onzin-redenen.. en gelukkig laat mijn vriendje zich dan niet zo snel uit het veld slaan en weet hij me dan op een goede manier 'over te halen'.

En 1 á 2 keer seks per maand vind ik persoonlijk wel heel weinig voor een jong stel als jullie. Ik zou er inderdaad achter proberen te komen wat de achterliggende redenen zijn dat ze niet wil. Als ze echt zo'n laag libido heeft en dit niet kan/wil veranderen, dan passen jullie als lovers denk ik toch niet bijelkaar. Want zij mag haar behoeftes hebben (wil geen seks), maar jij hebt die net zo goed (wil wel seks), dus ja...

Lastig hoor.. succes!
quote:Studentje123 schreef op 18 juli 2010 @ 22:22:

@CharlotteC

Jouw reactie klinkt wel erg verwijtend.

Het zal de man wel weer eens zijn die niets goed doet en alleen maar aan neuken denkt...

Ik doe alles om het haar naar haar zin te laten hebben.Misschien heb je er meer aan om op de inhoud te reageren. Wat doe je dan allemaal om het haar naar de zin te maken?
Het klinkt nu vooral als jouw probleem, terwijl dit natuurlijk jullie gezamelijk probleem is. Probeer dit ook zo naar haar te brengen. Wat ga jij doen om jullie seksleven te verbeteren en wat gaat zij doen? Komen jullie er niet uit kun je naar de seksuoloog.

En als het neuken haar tegenstaat, doe dat dan voorlopig niet maar probeer elkaar op andere manieren te verwennen. Knuffelen, strelen, aaien, zoenen, masseren. Spreek dan af dat dit niet uitloopt op seks, want daar is ze dan misschien bang voor. Geniet gewoon weer van elkaars lichaam, dat verhoogt de intimiteit. Of wil ze dat óók niet? Dan zou ik me ernstig gaan afvragen of ze je nog wel leuk genoeg vindt .
Nou mensen, reageer maar vooral niet meer. Doe je moeite om iemand te helpen, krijg je dit!

Als je niks wilt doen met de goede vragen en adviezen, zet dan ook geen vraag neer. Je verspilt onze tijd.
quote:Primabella schreef op 19 juli 2010 @ 09:16:

Nou mensen, reageer maar vooral niet meer. Doe je moeite om iemand te helpen, krijg je dit!

Als je niks wilt doen met de goede vragen en adviezen, zet dan ook geen vraag neer. Je verspilt onze tijd.Tja, mensen die zo snel op hun pik getrapt zijn als het om kijken naar hun eigen aandeel gaat, zijn meestal ook niet de beste minnaars, uberhaupt niet het beste relatiemateriaal.
Overigens vind ik het absoluut voor TO pleiten dat hij een bericht hierover op dit vrouwenforum heeft geplaatst. Nu alleen nog de ballen om inhoudelijk op vragen te reageren......
Ja klopt, dat pleit wel voor hem. Ik hoop dat ie zn boosheid even laat bezinken, erachter komt dat we misschien toch wel goede vragen stellen en toch nog terugkomt.
Ik vind dat als een vrouw haar mond zelf niet opentrekt om aan te geven wat ze juist wel of niet wil in de relatie en op seksueel gebied dat zij degene is en blijft die verantwoordelijk daarvoor is. Ook om zelf te achterhalen wat ze wil.

Een man kan zoveel proberen als hij wil, en proberen is juist erg goed want zonder proberen kom je nergens, maar zonder enige hulp en aangeven van je eigen partner wat ze wel of juist niet wil kom je ook niet ver.
Ik doe echt mijn best voor haar.

Het gaat niet alleen om het "neuken" maar om de intimiteit.

Knuffelen en zoenen gebeurt binnen onze relatie ook steeds minder en dat vind ik jammer.

Misschien zijn we wel uit elkaar gegroeid en bestaat onze relatie alleen nog maar uit dat het "vertrouwd" is.

Maar wanneer ik met haar praat over ons seksleven zegt ze altijd dingen waardoor ik hoop krijg op dat het beter gaat. Ze zegt dingen als dat ze ook vindt dat we vaker seks zouden moeten hebben en dat onze relatie intiemer moet zijn. Maar uiteindelijk veranderd er nooit wat.

Daardoor blijft ik denken dat dit allemaal maar tijdelijk is en dat het beter wordt.. Maar langzamerhand begin ik de hoop daarop te verliezen.

Dit is het eerste meisje waarmee ik een relatie heb, vanaf mijn 16e en ben nu 20, dus ik kan het nergens mee vergelijken. Maar ik voel me gewoon vaak erg afgewezen wanneer ik wel intiem met haar wil zijn en zij niet met mij.

Binnenkort ga ik op vakantie met een groepje vrienden. Misschien dat ik er dan even afstand van kan nemen en er rustig overna kan denken....

(OP is trouwens verwijderd om niet herkend te worden)
Maar hebben jullie het er ook over gehad waaróm jullie minder zoenen en knuffelen? Heeft ze daar minder behoefte aan? Vind ze het niet lekker meer? Wat wil ze wél en wat wil ze niet? Als jij het initiatief neemt, wijst ze je dan af of niet?
Fijn dat je weer terug bent gekomen.

Misschien zouden jullie moeten praten, niet over hoe het beter kan, maar hoe het kómt dat de situatie is zoals het is. Anders zijn jullie het zo weer eens dat het beter moet, maar weten jullie niet wat er dan moet veranderen en gebeurt er nog niks??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven